Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minoc failliet ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minoc failliet ...

    Mag ik meehopen op een snelle doorstart. Alle Shoots, vanaf het allereerste nummer, staan in mijn boekenkast en worden nog steeds regelmatig eens doorgebladerd - ik zou het dan ook héél erg vinden mocht op deze manier een abrupt einde komen aan deze mooie verzameling.
    Sterkte aan alle medewerkers !
    André.
    André -->Nikon D7000 + D7200 - Glaswerk Nikon 35mm en 50mm 1.8- Tamron 17-50mm 2.8 - Nikon 18-105mm, 18-200mm en 70-300mm - Samyang 8mm fisheye , verder nog vanalles - je wil het niet weten 😏

  • #2
    Re: Minoc failliet ...

    Ik duim mee voor een snelle doorstart.

    Shoot is een magazine die vele aanspreekt. Het zou spijtig zijn moest die verdwijnen.

    Ook voor de medewerkers hoop ik dat er snel een oplossing komt.

    Veel succes
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Minoc failliet ...

      Absoluut mee eens - shoot heeft z'n plaats in de nederlandstalige foto-tijdschriften-markt. Het tijdschrift is denk ik ook belangrijk voor het verderbestaan van dit forum - en heel de organisatie.

      Comment


      • #4
        Re: Minoc failliet ...

        Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
        ........ Het tijdschrift is denk ik ook belangrijk voor het verderbestaan van dit forum - en heel de organisatie.
        dat denk ik niet hoor.
        Shoot was/is een leuke toevoeging.
        BD draaide al veel langer zonder SHOOT dan met.
        geen paniek hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Minoc failliet ...

          Komt er een volgende SHOOT of is het gedaan...?

          Comment


          • #6
            Re: Minoc failliet ...

            Shoot 27 ligt dinsdag in de winkels en bij de abonnees in de bus, dat nummer konden we nog afwerken voor het faillissement.
            Voor de toekomst: de curator praat met een aantal overnamekandidaten. Ik hoop daar heel gauw nieuws over te kunnen krijgen/geven.

            Erik Derycke

            Comment


            • #7
              Re: Minoc failliet ...

              Wij duimen voor jou en jullie allemaal, Erik! Houd ons op de hoogte.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Minoc failliet ...

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Wij duimen voor jou en jullie allemaal, Erik! Houd ons op de hoogte.
                Idem dito.
                Ik hoop op een goede doorstart voor jullie.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Minoc failliet ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  dat denk ik niet hoor.
                  Shoot was/is een leuke toevoeging.
                  BD draaide al veel langer zonder SHOOT dan met.
                  geen paniek hoor.
                  grt,bouk.
                  Niet dat we het echt gaan missen, maar in Shoot stond wel meer informatie dan in Goedele of zo.
                  Het ging mooi samen, spijtig, vooral voor de mensen die er hun brood verdienden.

                  Het is de geschreven pers die verdwijnt door het internet, niet omgekeerd.
                  De tijd dat je een tijdschrift kocht om op de hoogte te blijven over je hobby of interesse is lang door.
                  De meeste sites waar je je informatie over fotografie bijeensprokkelt zijn éénmans commerciele activiteiten of vrijwilligerswerk.
                  Publiciteit, commissies ed hiervoor kunnen maar één keer uitgegeven worden.
                  Er is geen geld meer om mensen te betalen voor kopij.

                  PS: tot zover mijn kleine bijdrage voor gratis bladvulsel

                  Comment


                  • #10
                    Re: Minoc failliet ...

                    Is shoot 27 dan verkrijgbaar als digitale versie op de ipad?
                    Ik zie ook geen preview op de website van shoot.
                    Klopt dit of zie iets over het hoofd.
                    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                    www.dewolfmarc.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Minoc failliet ...

                      Ik heb shoot 27 in huis gehaald, jammer dat het zo moet eindigen.
                      Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Minoc failliet ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
                        Is shoot 27 dan verkrijgbaar als digitale versie op de ipad?
                        Ik zie ook geen preview op de website van shoot.
                        Klopt dit of zie iets over het hoofd.
                        Nee klopt. Shoot is nog naar de drukker gestuurd vlak voor het faillissement. Sindsdien is het bedrijf gesloten en het personeel naar huis gestuurd, ik heb dus geen digitale versie voor iPad kunnen laten maken. Op de website zet ik nog nieuws maar het nieuwe nummer staat daar inderdaad nog niet op. Ik hoop dat dat allebei heel spoedig in orde kan komen. Ik hou jullie hier op de hoogte.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Minoc failliet ...

                          Er is blijkbaar ook nog een Shoot challenge. Gaat die wedstrijd + toekenning prijs sowieso door, ongeacht het verder verloop van het faillissement ?
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Minoc failliet ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                            Er is blijkbaar ook nog een Shoot challenge. Gaat die wedstrijd + toekenning prijs sowieso door, ongeacht het verder verloop van het faillissement ?
                            Ja, die wedstrijd is geregeld voor het faillisement en gaat nog gewoon door.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Minoc failliet ...

                              We hebben uw abonnementsaanvraag op Shoot goed ontvangen.

                              Graag laten we u weten dat uw abonnement start met Shoot nummer 27.
                              U mag uw eerste nummer in de bus verwachten op 15/10/2013 .
                              Dus dit was de eerste en naar alle waarschijnlijkheid ook de laatste...
                              Ik had een abonnement genomen met inbegrip van dat fotografie boek, welke niet meer zal nakomen nu?

                              Comment

                              Working...
                              X