In deze topic kan je deelnemen aan de zevende Shoot Challenge. De opdracht: in nummer 7 van Shoot hebben we het over reisfotografie. Pas onze tips en trucs toe en plaats hier je origineelste beeld over het thema 'mensen op reis'.
Zorg ervoor dat je foto beantwoordt aan de forumrichtlijnen: maximaal 900 pixels aan de langste zijde. Foto's die hieraan niet voldoen worden verwijderd. Reageer alsjeblieft ook niet op andere inzendingen.
Deelnemen kan tot en met 6 september.
Het volledige wedstrijdreglement en de uitleg over hoe je deelneemt kan je hier nalezen: http://www.shoot.be/challenge/
Nog even wijzen op het volgende punt uit het reglement: "Door deel te nemen verklaar je dat jij de maker van deze foto bent en er alle rechten op bezit, en dat de foto (of gelijkaardige foto’s uit dezelfde reeks) nog niet eerder werd gepubliceerd of bekroond."
Dat geldt dus bijvoorbeeld voor foto's uit het Book of Fame. Online 'publicatie', bv op Belgiumdigital of op Flickr, is geen probleem. Winnende foto's van een BD Challenge zijn uitgesloten, niet-bekroonde foto's uit een eerdere BD Challenge zijn geen probleem.
Veel succes!
Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.
Met deze Aboriginal-achtige man, die ik zag in Bergerac, waag ik een poging mee te doen in de wedstrijd mensen op reis.
Groet Georges
Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.
Sony Alpha 350 | SA 0006 | Frankrijk-Péages![]()
Laatst gewijzigd door LesC; 14 juni 2010 om 21:15 Reden: Eventjes je codes aangepast ;)
Laatst gewijzigd door LesC; 1 juli 2010 om 11:41 Reden: Eventjes je codes aangepast ;)
Mijn bijdrage voor de wedstrijd.
![]()
CANON 1000D --- EF-S 18-55 3.5-5.6 --- EF 55-200 4.5-5.6 II USM --- EF 50 1.8 II --- 430 EXII --- Gorillapod SLR ZOOM
"Experience is simply the name we give our mistakes."
"Oscar Wilde"
Laatst gewijzigd door joep1710; 19 juni 2010 om 12:13
Deze heb ik genomen op een citytrip naar Parijs. Dag en nacht vind je daar mensen jong en oud langs de Seine. Deze foto is onbewerkt, het groene licht op het groepje jongeren was er al.
Mijn objectieven zijn all round...
Mijn bijdrage voor de wedstrijd:
Op een mooie avond in Arnhem geschoten met mijn Nikon D90 + 18-105
Alvast bedankt.
eenzaam wachten op de volgende trein...
![]()
Laatst gewijzigd door LesC; 1 juli 2010 om 11:48 Reden: Eventjes je codes aangepast ;)
Laatst gewijzigd door Smirre; 24 juni 2010 om 21:52
Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Foto genomen dit jaar in Thailand op het Bounty eiland Ko-Samet toen mijn vriendin aan het wandelen was op het strand van Ao Wong Deuan
Laatst gewijzigd door Wim Mertens; 26 juni 2010 om 16:37