In deze topic kan je deelnemen aan de veertiende Shoot Challenge. De opdracht: in Shoot 14 vind je een artikel over het onderhoud van je fotomateriaal. Aansluitend daarbij wordt het thema van de veertiende Shoot Challenge "onderhoud". Je mag dit thema erg vrij interpreteren. Je inzending moet dus niet noodzakelijk iets met het onderhoud van een camera of lenzen te maken hebben.
Zorg ervoor dat je foto beantwoordt aan de forumrichtlijnen: maximaal 900 pixels aan de langste zijde. Foto's die hieraan niet voldoen worden verwijderd. Oefen indien nodig eerst in het Test Forum.Reageer alsjeblieft ook niet op andere inzendingen.
Deelnemen kan tot en met 24 oktober 2011.
Het volledige wedstrijdreglement en de uitleg over hoe je deelneemt kan je nalezen op www.shoot.be
Nog even wijzen op het volgende punt uit het reglement: "Door deel te nemen verklaar je dat jij de maker van deze foto bent en er alle rechten op bezit, en dat de foto (of gelijkaardige foto’s uit dezelfde reeks) nog niet eerder werd gepubliceerd of bekroond." Dat geldt dus bijvoorbeeld voor foto's uit het Book of Fame. Online 'publicatie', bv op Belgiumdigital of op Flickr, is geen probleem. Winnende foto's van een BD Challenge zijn uitgesloten, niet-bekroonde foto's uit een eerdere BD Challenge zijn geen probleem.
Veel succes!
Laatst gewijzigd door LucFT; 6 september 2011 om 17:31
Nikon D40 - 18-55mm - 18-70mm - 35mm f1.8 - SB700 - Creativity - ...
Voor al uw onderhoud, 1 adres:
![]()
Ballonderhoud
Deze foto is genomen op de Vredesfeesten in Sint-Niklaas, waar ik na veel onderhandelingen als beginnend fotograaf toch aan een perspas was geraakt. Dit gaf me de mogelijkheid om me vrij te bewegen tussen de ballonnen zodat ik dit beeld kon nemen.
Nikon D5000
f/6.3
1/2000
Iso 200
50mm
![]()
Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Mijn Nikon D300 ziet er weer net uit na een grondige wasbeurt.
![]()
Nikon bodies,glasservies, flitsgerief en een macske om alles te bewerken.
www.dewolfmarc.be
Even het bootje onderhouden!!!
![]()
Laatst gewijzigd door !Bart; 22 oktober 2011 om 10:36
Canon Eos 60D - EF-S 18-135mm IS - EF 50mm f/1.8 II - EF 100mm f/2.8 L IS USM Macro - Speedlite 430EX II
Tokina 11-16mm f2.8 AT-X 116 PRO DX
Mijn Flickr Photostream
2 Dezelfde foto's bestaan niet!
Waarom ik ooit nog wel eens van paarden ga beginnen houden...
![]()
Nikon D90 / Nikon AF-S VR 70-300 4,5-5,6 G ED / Nikon 18-200mm f/3.5-5.6G ED IF AF-S VR DX / Nikon 50mm 1.8 / Nikon 35mm 1.8 / Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X / Manfrotto 190XB / Nikon SB600
I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good.
Schoenen poetsen
Voor al je fietsherstellingen,
één adres....
mvg
nikon D90 Nikkor 70-300 VRII Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 nikon sb400