|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Waarheen vandaag? Forum voor aankondigingen over -voor de fotograaf interessante- evenementen. Festiviteiten, luchtshows, musea en cultuur etc. Voor 'Shooting-Day informatie', gelieve het daartoe bestemde forum te gebruiken. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
als ik me niet vergis gaat een neefje van me daar zwemmen...
|||||
|
maar de toppers zitten toch nog op de spelen, bv onze GOUD winnaar.
grt,bouk.
|
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
ik kan jammer genoeg niet aanwezig zijn maar mijn oom/collega (de jongen zijn vader dus) wel en die zal ook uitbundig foto's nemen (zei het wel met een compactje
)
|||||
|
Citaat:
Via de site van de zwemclub kan je ook misschien nog info vinden die voor jou bruikbaar is. http://www.vwz.be Zaterdag 30/8 is er ook waterpolo in openwater. Dat gaat van start om 13u Alvast bedankt voor je komst
Laatst gewijzigd door Pixelpainter; 22 augustus 2008 om 13:18 |
|
|||||
|
Voila se. Dit zijn er al van de waterpolo. Die van het zwemmen zal voor morgen zijn.
|
|
|||||
|
Dankudanku, ben al gaan piepen! Sorry dak een beetje ongeduldig ben, maar ben een beetje fan van jullie werk...
![]() Greetz!
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 21/10 - Manche Belgisch Kampioenschap trial - Horensbergdam, Genk (B) | mitChill | Waarheen vandaag? | 0 | 15 oktober 2007 20:35 |
| Belgisch kampioenschap Judo 2006 (deel1) | Bjokke | Showcase Sport | 14 | 28 februari 2006 18:23 |
| 17 juli - Belgisch kampioenschap Mountainbike - Tervuren (B) | noliko | Waarheen vandaag? | 4 | 12 juni 2005 21:20 |
| Belgisch Kampioenschap wielrennen | Slow One | Showcase - Archief | 6 | 30 juni 2003 19:28 |
| Belgisch kampioenschap Kwarttriatlon in Leuven | Orc@ | Waarheen vandaag? | 2 | 16 mei 2002 12:26 |