Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photokina 2008 - zoek chauffeur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photokina 2008 - zoek chauffeur

    Ben van Leuven en zoek een forumlid die me kan meenemen naar de PHOTOKINA 2008, op een dag dat hem (haar) het best past. Tussenkomst in de kosten. Je kan me bellen op het nr 016/23.45.68. Alvast bedankt voor de reactie.

  • #2
    Re: Photokina 2008 - zoek chauffeur

    Oorspronkelijk geplaatst door Victoriris Bekijk bericht
    Ben van Leuven en zoek een forumlid die me kan meenemen naar de PHOTOKINA 2008, op een dag dat hem (haar) het best past. Tussenkomst in de kosten. Je kan me bellen op het nr 016/23.45.68. Alvast bedankt voor de reactie.

    Met de Trein, zou je der al zijn !

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Photokina 2008 - zoek chauffeur

      Als hij/zij met de trein wil. dan was er wel om een treinkaartje gevraagt
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Re: Photokina 2008 - zoek chauffeur

        Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
        Als hij/zij met de trein wil. dan was er wel om een treinkaartje gevraagt
        stomme vraag, ... photokina, is dat de moeite? Of is dat gewoon één grote fotowinkel waar je vanalles kan zien en her en der een aantal nieuwe zaken kan zien?
        Grote massa volk... of valt het nog mee en kan je toch nog eens de tijd nemen iets te zien zonder 10min te moeten aanschuiven aan de populaire standjes?
        Imagination is more important than knowledge...
        http://www.kiekje.be

        Comment


        • #5
          Re: Photokina 2008 - zoek chauffeur

          Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
          stomme vraag, ... photokina, is dat de moeite? Of is dat gewoon één grote fotowinkel waar je vanalles kan zien en her en der een aantal nieuwe zaken kan zien?
          Grote massa volk... of valt het nog mee en kan je toch nog eens de tijd nemen iets te zien zonder 10min te moeten aanschuiven aan de populaire standjes?
          Zelf vind ik het echt de moeite...inderdaad een deel is als het ware een grote fotowinkel (waar je meestal wel niet kan kopen)...doch je kan dan ook alles zeer goed vergelijken, want je vindt er dan ook alles....zelfs de meest exotische dingen alsook die dingen die kortelings op de markt zullen komen.
          Verder is het uiteraard op zich een grote show en kan je je vergapen aan de hasselblads alom te zien ...samen met de nodige modellen (sommigen brengen zelfs hun eigen fototoestel mee om foto's te nemen van de modellen).
          Ook zijn er meestal heel wat presentaties...wel als je echt alles wil zien, ga je niet toekomen met 1 dag.
          Alleszins, een fijne dag uit.

          JanMetDePet
          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

          Comment


          • #6
            Re: Photokina 2008 - zoek chauffeur

            Ik ben er vorig jaar ook geweest en vond het toch wel de moeite . . . . Helaas heb ik op dit moment geen toegangskaart. Ik zou me eventueel dinsdag kunnen vrijmaken maar ik kan nu nog niks beloven.
            Last edited by Franciskine; 22 september 2008, 07:15.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Photokina 2008 - zoek chauffeur

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Ik ben er vorig jaar ook geweest en vond het toch wel de moeite . . . . Helaas heb ik op dit moment geen toegangskaart. Ik zou me eventueel dinsdag kunnen vrijmaken maar ik kan nu nog niks beloven.
              Francis,
              Je word oud, was twee jaar geleden (photokina is maar eens om de 2 jaar).
              De photokina is de grootste beurs ter wereld over fotogafie.
              Nikon body's plus wat Nikkor glas.
              Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

              Comment


              • #8
                Re: Photokina 2008 - zoek chauffeur

                Oorspronkelijk geplaatst door marcelv Bekijk bericht
                Francis,
                Je word oud, was twee jaar geleden (photokina is maar eens om de 2 jaar).
                De photokina is de grootste beurs ter wereld over fotogafie.
                aiaiaiai, ik word inderdaad blijkbaar oud, wat vliegt de tijd snel . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: Photokina 2008 - zoek chauffeur

                  Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
                  , ... photokina, is dat de moeite?
                  Is meer dan de moeite. Er zijn soms dingen te zien die helemaal niet tot op de Europese markt geraken.
                  Niet vergeten om 3 grote badhanddoeken mee te nemen .
                  Greetzzzzzzzzzzzz......
                  Wonnie
                  www.spectare.be

                  Comment

                  Working...
                  X