Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pete-one

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Pete-one

    Hoop toch dat ik er deze maand nog een keertje snel kan langs gaan, wil eens kijken wat er nog bij gekomen gaat zijn (die Joker bijvoorbeeld)
    Weet aleen niet wanneer k er nog zal raken :s

    Comment


    • #47
      Re: Pete-one

      Ben er vandaag geweest... Veel glas en rommel idd, maar de werken zijn super. Ben ook benieuwd naar de afgewerkte joker binnenkort. Het enige storende vond ik dat een paar idiootjes met een spuitbus enkele werken hebben vernield of zelfs gewoon stukken van hebben afgescheurd.

      Comment


      • #48
        Re: Pete-one

        Dit weekend naar toe geweest is een fantastische lokatie ( ligt wel heeeeel veel glas maar meesterlijke werken waren zondag nog aan een groot werk bezig aan de zijgevel.

        Comment


        • #49
          Re: Pete-one

          Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
          Dit weekend naar toe geweest is een fantastische lokatie ( ligt wel heeeeel veel glas maar meesterlijke werken waren zondag nog aan een groot werk bezig aan de zijgevel.
          Heb je foto's ervan ?
          Ik vernam van Pete-one dat ze een nieuwe locatie zochten. Wie weet er toevallig iets ?
          Ik ga eens de betere urbex-copains polsen.

          Comment


          • #50
            Re: Pete-one

            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Die kerel van de foto, die heeft toch alleen maar wat aan de verf gekrabt ?
            Bij mij was er op deze graffiti een hele band van 30 cm uitgescheurd, vanaf de vloer tot het plafond.
            Precies alsof er behangpapier tegen de muur zat om af te trekken.
            Gelukkig heeft Trinitity hem nog volledig:

            Comment


            • #51
              Re: Pete-one

              toen wij er waren, was dat inderdaad ook zo... heel jammer en echt geen teken van respect.

              Comment


              • #52
                Re: Pete-one

                De tekening aan de tegenoverliggende muur was omzeggens volledig weg.

                Comment


                • #53
                  Re: Pete-one

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Bij mij was er op deze graffiti een hele band van 30 cm uitgescheurd, vanaf de vloer tot het plafond.
                  Precies alsof er behangpapier tegen de muur zat om af te trekken.
                  Gelukkig heeft Trinitity hem nog volledig:
                  http://www.trinitity.be/Urbex/2013-1...-bewerkt-T.jpg
                  Ohnee, ongelooflijk wat sommige mensen dan doen, schandalig!
                  Ik wil ook nog terug, misschien dit weekend, nu ik vernomen heb dat ze bezig zijn met die zijmuur buiten :-)
                  ------------------------------ www.trinitity.be ------------------------------

                  Comment


                  • #54
                    Re: Pete-one

                    Ik ga proberen zondag te gaan.
                    Dus als je iemand tegenkomt met een BD-petje -> Say Hello
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #55
                      Re: Pete-one

                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Ik ga proberen zondag te gaan.
                      Dus als je iemand tegenkomt met een BD-petje -> Say Hello
                      Haha, heel goed, zou ook zondag zijn, ga zeker goeiendag zeggen
                      ------------------------------ www.trinitity.be ------------------------------

                      Comment


                      • #56
                        Re: Pete-one

                        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                        Dus als je iemand tegenkomt met een BD-petje -> Say Hello
                        Iets in mij zegt dat je dat BD-petje écht aandoet.

                        Last edited by zunoel; 21 februari 2014, 19:36. Reden: foto van internet geplukt

                        Comment


                        • #57
                          Re: Pete-one

                          Gaat er iemand nog dit weekend?
                          Naar het schijnt gaat de boel eind deze maand tegen de vlakte...

                          Ik zou eens willen een kijkje gaan nemen allesinds...

                          Comment


                          • #58
                            Re: Pete-one

                            Ik ben 3 keer geweest en het was telkens meer de moeite.
                            Maar zoals ik al zei in een andere draad : iemand heeft in het prachtige muurgrote groene achteraan een stuk van 20x20 cm uitgesneden, op het zwarterode werk staat tot op een hoogte van 1 m ontelbare stoffige sporen van voetzolen.

                            Ik zou in jouw plaats geen maand meer wachten.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Pete-one

                              Ben vandaag geweest en het was om bij te huilen. 95% van de werken zijn beschadigd, een zeer simpele ziel heeft op bijna alle werken witte halfdoorschijnende lijnen staan spuiten. Noem een werk en het is beschadigd...
                              Als je er nooit was dan zal je misschien nog zien hoe mooi het moet geweest zijn.
                              Sinds een week of 3 zijn er toch enkele werken bijgekomen en is de grote Mataone op de buitenmuur afgewerkt.
                              Een prachtloc voor graffitiliefhebbers naar de kl.... voor urbexliefhebbers was het al langer naar de wip. Maar respect voor Pete-One en Mata-One. Die zou ik graag verder kunnen volgen. Niets tegen Skitso maar is minder mijn smaak (al fotografeerde ik zijn werk uiteraard ook).
                              Naar de vernielers toe: d'r lopen toch een pak klojo's rond hoor,
                              grtz,
                              Kinglouie
                              de gustibus et coloribus non est disputandum
                              Greetz, Artur Bex

                              Comment


                              • #60
                                Re: Pete-one

                                Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie Bekijk bericht
                                Ben vandaag geweest en het was om bij te huilen. 95% van de werken zijn beschadigd, een zeer simpele ziel heeft op bijna alle werken witte halfdoorschijnende lijnen staan spuiten. Noem een werk en het is beschadigd...
                                Als je er nooit was dan zal je misschien nog zien hoe mooi het moet geweest zijn.
                                Sinds een week of 3 zijn er toch enkele werken bijgekomen en is de grote Mataone op de buitenmuur afgewerkt.
                                Een prachtloc voor graffitiliefhebbers naar de kl.... voor urbexliefhebbers was het al langer naar de wip. Maar respect voor Pete-One en Mata-One. Die zou ik graag verder kunnen volgen. Niets tegen Skitso maar is minder mijn smaak (al fotografeerde ik zijn werk uiteraard ook).
                                Naar de vernielers toe: d'r lopen toch een pak klojo's rond hoor,
                                grtz,
                                Kinglouie
                                Een week te laat dus :-(
                                Toevallig geen foto genomen van de buitenmuur??

                                Comment

                                Working...
                                X