Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middagpauze tijdens de werkdagen te Brussel.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Middagpauze tijdens de werkdagen te Brussel.

    Regelmatig ga ik tijdens mijn middagpauze in Brussel (vooral Noord station) een wandeling maken. Ik moet vaststellen dat Brussel enorm veel mooie plekjes en gebouwen kent. Daarom kwam ik op het volgende idee, waarom niet met het fototoestel rondlopen en wanneer het oog iets ziet, leggen we dit vast. Maar nog beter zou zijn dat je dit in gezelschap kan doen, daarom dit berichtje.

    Wie werkt er nog te Brussel (niet te ver van het Noord station) en heeft er tijdens de middag wat vrije tijd (zo tussen 12.00 en 13.30 à 14.00) om er eens samen op uit te trekken en foto’s te nemen van wat ons oog op dat moment kan en zal bieden. De metro en de tram kan ons op vele plaatsen brengen.

    Het is altijd leuker om zo een wandeling te doen met 2, 3, 4, ……. personen.

    Als er nog geïnteresseerde zouden zijn (ik twijfel daar niet aan), reageer dan op dit berichte of stuur me een email. We kunnen dan een eerste afspraak maken en een locatie kiezen en dan maar wandelen, maar vooral foto’s maken van de mooie gebouwen, zichten, gebeurtenissen, …. Ik denk bvb nu aan het strand langs het kanaal, de bierbakken aan het Automium, …..

    Zo kunnen we er hopelijk mooie middagpauzes van maken.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: Middagpauze tijdens de werkdagen te Brussel.

    Er is er niemand die in Brussel werkt en tijdens de middag wat tijd heeft.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: Middagpauze tijdens de werkdagen te Brussel.

      ik werk aan de belgacom-torens op de albert II laan
      ----------------------------------------------------------------------------------
      Canon 4OD 5DMKII - EFS 17-85 4-5.6 IS USM - EF 70-300 4-5.6 IS USM - 580EX II - EF 70-200 2.8 L IS - EF 24-70 2.8 L - EF 85 1.4

      Comment


      • #4
        Re: Middagpauze tijdens de werkdagen te Brussel.

        Oorspronkelijk geplaatst door dobbie1972 Bekijk bericht
        ik werk aan de belgacom-torens op de albert II laan
        Dobbie1972 ik werk zelf in één van die Belgacom Towers. Zal je een mailtje sturen.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Middagpauze tijdens de werkdagen te Brussel.

          Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
          Er is er niemand die in Brussel werkt en tijdens de middag wat tijd heeft.
          dat is ni echt de waarheid.. ge moest eens weten maar daar kan ik nu moeilijk dieper op ingaan.. Maar ik zit daar ook geregeld tussen opdrachten door.. vlakbij de torens...
          poof

          Comment


          • #6
            Re: Middagpauze tijdens de werkdagen te Brussel.

            Als je inspiratie zoekt: broodje brussel!

            Comment


            • #7
              Re: Middagpauze tijdens de werkdagen te Brussel.

              Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
              dat is ni echt de waarheid.. ge moest eens weten maar daar kan ik nu moeilijk dieper op ingaan.. Maar ik zit daar ook geregeld tussen opdrachten door.. vlakbij de torens...
              Gevaarlijk topic.!!!
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: Middagpauze tijdens de werkdagen te Brussel.

                Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                Gevaarlijk topic.!!!
                mis ik weer iets??
                Vriendelijke groeten, Sven
                Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                Comment


                • #9
                  Re: Middagpauze tijdens de werkdagen te Brussel.

                  laat ons zeggen dat er veel overheids diensten daar in de buurt liggen
                  poof

                  Comment

                  Working...
                  X