Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

data Airshows e.d.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • data Airshows e.d.

    Collega BD'ers- 'sters

    Zoals ieder jaar zijn er weer diverse luchtvaartevenementen in ons kleine landje: omdat het er teveel zijn om op te noemen wil 'k jullie allemaal uitnodigen om op m'n website de "briefing" sectie te bekijken. Daar kan je de uitgebreide agenda vinden. www.aerobel.be

    De belangrijkste data geef 'k hier al mee:
    22-05 • 23-05 - 14th Stampe Fly-In - Antwerpen
    03-07 • 04-07 - Opendoor - Luchtmachtbasis Koksijde
    09-07 • 11-07 - Opendeurdagen van de Marine - Zeebrugge
    07-08 • 08-08 - Wings & Wheels - Ursel
    08-08 • - Airshow Sanicole - Leopoldsburg
    13-08 • 15-08 - 20th International Oldtimer Fly-In - Schaffen-Diest

    Groeten
    Tom Brinckman
    | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
    100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

  • #2
    Heb alvast enkele datums genoteerd.
    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
    www.bartvo.be

    Comment


    • #3
      Bedankt Tom! Spijtig dat er geen hsitorical airshow meer is zoals in Zoersel een aantal jaren geleden. Dat vond ik pas leuk en boeiend. Naar de Stampe days ga ik alvast en ook naar de Oldtimer Fly-In te Schaffen.
      Ron
      D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

      Comment


      • #4
        Dit jaar ook geen Heli-days in Bierset
        Groeten,
        Bert

        Comment


        • #5
          Bedankt voor de datums en de link naar de site. Was van plan om dit jaar eens te gaan zien, lijkt me toch wel de moeite.
          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

          Comment


          • #6
            Yes! Koksijde of Sanicole dit jaar!
            http://www.theafricabug.com

            Comment


            • #7
              Originally posted by dxnature
              Bedankt Tom! Spijtig dat er geen hsitorical airshow meer is zoals in Zoersel een aantal jaren geleden. Dat vond ik pas leuk en boeiend. Naar de Stampe days ga ik alvast en ook naar de Oldtimer Fly-In te Schaffen.
              Mischien moet je dan eens overwegen om tijdens het pinksterweekend (29&30 mei)eens naar La Ferte-Alais (F) te rijden, dit is één van de grootste old-timer airshows in europa.
              David Goovaerts
              Canon EOS 1DsmkIII & 1Dx, L lenzen

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tiger-Master
                Originally posted by dxnature
                Bedankt Tom! Spijtig dat er geen hsitorical airshow meer is zoals in Zoersel een aantal jaren geleden. Dat vond ik pas leuk en boeiend. Naar de Stampe days ga ik alvast en ook naar de Oldtimer Fly-In te Schaffen.
                Mischien moet je dan eens overwegen om tijdens het pinksterweekend (29&30 mei)eens naar La Ferte-Alais (F) te rijden, dit is één van de grootste old-timer airshows in europa.

                Damned zeg, indrukwekkend programma

                http://www.ajbs.com/Les-Meetings/Meeting-2004/Avions-2004.htm


                eens beginnen uitkijken naar een hotel in de buurt, waar honden toegelaten zijn....
                To make your dreams come true, wake up

                Comment

                Working...
                X