Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bloemen, bloemen en nog eens bloemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bloemen, bloemen en nog eens bloemen

    Stillaan neemt het zonlicht de serre in haar greep.
    Meer en meer planten tonen hun bloemekes.
    In de cactusserre is het een feest, voor macrofotografen of liefhebbers die het willen zien ook.
    Let wel: veel cactussbloemen houden maar één dag aan. DUs, ik kan nooit beloven of er veel, weinig ... te zien is.
    Nu, iedereen is welkom, ook al is er niemand thuis.
    Voorwaarden:
    Als ik thuis ben vriendelijk zijn , de planten mogen dan best uit de bakken gehaald worden voor fotografie.
    Indien niemand thuis is: Je mag best de serre in gaan, fotograferen, maar de planten moeten wel in de bakken blijven staan.
    Ik vertrouw er iedereen dan ook op dat er fairplay is.
    Waar:

    Wim Vanmaele
    Bovendonkstraat, 159
    9255 Buggenhout
    tel.: 052.33.27.05
    tel.: 02.204.61.32

    Bij nog een BD-er kan worden gefotografeerd (allee deze prikkers)

    Willy Wuyts
    Astridstraat 11 te Rotselaar

    Enkele voorbeelden:



    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    amai wim dat is een knap voorstel.
    zomaar je serre ingaan.
    misschien dat ik daar na 9 mei eens werk van maak. Nu heb ik het nog te druk met de eerste communie op school.
    zeg en die bloemen, zijn die écht? ik dacht dat die er zomaar op geprikt werden om beter te verkopen.

    Comment


    • #3
      Alles is echt...
      Ik verkoop niets van planten, ik ben een liefhebberken.
      Nu, gezien dat alle bloemen echt zijn, is de houdbaarheid van die natuurlijke diamantjes vaak heel beperkt. Vandaag bloemen en overmorgen gedaan, neen, meer nog, er zijn bloemen die slechts een drie-tal uren in volle pracht bloemen en dan is het gedaan. Gelukkig hebben deze planten dan vaak regelmatig en veel bloemen ...
      Je bent welkom.
      Ik heb wel buren die grote honden hebben . En buren die steeds alles gezien hebben
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment

      Working...
      X