Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Andersom : waar is dat ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Andersom : waar is dat ?

    eigenlijk een beetje een "andersom" vraag.
    Ik ben enkele dagen in de buurt van Brussel, en zou graag eens naar de spotters plek gaan om stijgende en landende vliegtuigen van Zaventem te fotograferen. Heeft er iemand een straatnaam en naam van gemeente, want ik heb wel een plan maar ken de streek helemaal niet

    TIA
    ---
    darix
    afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
    D70s

  • #2
    Yo Darix

    Kijk eens in deze categorie, 13 topics lager

    Comment


    • #3
      Ooops, dat komt er van als je niet goed eerst leest wat er allemaal staat
      Anderzijds moet ik toch zeggen dat voor een gewone niet-Brusselaar die info daar niet erg begrijpelijk is. Is er dan echt niet zoiets als "de Kapelstraat in Nergenhuizen" of "Het kruispunt van de Staatsbaan en de Lindestraat in Buteghem". Ik weet nog steeds niet waar ik moet zijn, maar ik begin meer en meer het vermoeden te krijgen dat dat aan mijzelf ligt
      ---
      darix
      afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
      D70s

      Comment


      • #4
        Darix, 't is eigenlijk heel simpel. Als je van Brussel komt via de N2 neem je in Kortenberg na de 2e verkeerslichten links en dan volg je de baan tot aan het rond punt(je gaat eerst nog over het spoor). Daar neem je de meest linkse afslag en rij je nog een 500m verder. Daar is een van de bekendste spottersplekken van de luchthaven.

        Gr.
        Arne
        http://www.arnesmeets.tk

        Comment


        • #5
          Originally posted by asmeets
          Darix, 't is eigenlijk heel simpel. Als je van Brussel komt via de N2 neem je in Kortenberg na de 2e verkeerslichten links en dan volg je de baan tot aan het rond punt(je gaat eerst nog over het spoor). Daar neem je de meest linkse afslag en rij je nog een 500m verder. Daar is een van de bekendste spottersplekken van de luchthaven.

          Gr.
          Arne
          heu Arne, Ze hebben daar sinds een maand den boel opengesmeten...het stuk van aan onze kazerne tot aan de Guldendelle in Nossegem is eenrichting en je kan daar niet meer afslaan naar Steenokkerzeel....
          Rondrijden is de boodschap, en als je niet uit de buurt bent ....

          Stef

          Comment

          Working...
          X