Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8/8/2003 - dodentocht - Bornem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 8/8/2003 - dodentocht - Bornem

    8 aug, 21u: start van de dodentocht in Bornem (prov antw). voor de geschifte medemensen onder ons die het plezant vinden om tijdens een hittegolf eens een wandelingetje te maken van 100km.

    100km Dodentocht is een jaarlijks evenement waar ongeveer 13 000 zeer gemotiveerde wandelaars een tocht van 100km afleggen doorheen Klein-Brabant.

  • #2
    sorry, ik zou graag nog mijn pensioen halen
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      Het percentage "geslaagde geschiften" zal dit jaar toch lager liggen dan anders vermoed ik

      Comment


      • #4
        'k ben van plan om volgend jaar toch tot die geschiften te behoren.... ben nu reeds aan het beginnen met met voor te bereiden, iemand goei tips ?
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          mmm, veel wandelen ))
          http://www.vannecke.be
          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

          Comment


          • #6
            een kennis van me doet mee, ze komen zelfs voorbij z'n eigen woning, wij vatten daar post met BBQ en D100

            Comment


            • #7
              'k heb een paar tips gevonden voor diegenen die het ook wel eens willen proberen:

              Ik heb elke keer mijn zaklampje bij, dit is ongeveer 10 cm lang en 1 cm dik ( dus niet te groot )en kan je makkelijk wegsteken, ik wil maar zeggen dat je 's nachts langs veldwegjes gaat waar je je voeten kan omslaan het zou zonde zijn als je hem daardoor niet kan uitdoen, door zoiets kleins thuis te laten.

              Nog een gouden tip voor 's nachts doe ik steeds een trainingsbroek aan + sweater het koelt nl. zeer erg af in de loop van de nacht en je bent aan het zweten dus koelen je spieren af, dit is zeer slecht geloof me maar. Ga de dag ervoor ook niet te laat slapen het duurt met zulks weer en de gedachte aan morgen zeker 1 a 2 uur voor je in het slaap valt.

              ik ben ook voorstander van een lange broek 's nachts. Ik heb vooral schrik voor afkoeling van mijn knieën.
              Bij de Palm wordt gewisseld voor een korte broek en ik heb dan -eventjes- het gevoel dat ik opnieuw start.
              Het meest vervelend is die lange broek vöör de start.

              Ongeveer de helft heeft een pillicht bij, zonder loop je maar mee in een groepje met licht. Dat pillicht gooi je bij de palm in uw bagage en je hebt er geen last meer mee.
              Ik merk ook dat ik altijd teveel eten meeneem, dat hongergevoel verdwijnt volledig en bij mij ook het dorstgevoel en dat is gevaarlijk.

              Ook word ik altijd maar meer versuft, zodat ik moeite heb om uit te rekenen wanneer ik ongeveer aan de volgend kontrole ben.
              Raar genoeg lossen de problemen zich de laatste 4 km. op, zodat ik na Branst altijd maar rapper en fitter begin te stappen.
              Weet wel dat je onderweg jezelf verwenst dat je zo dom was aan zoiets mee te doen; achteraf en op voorhand ben je fier op jezelf dat je zoiets nog kan.
              Succes aan iedereen en bedenk dat de aankomst eindeloos ver ligt, maar hij ligt er wel degelijk!
              of zoals een amerikaans deelnemer eens zei:

              It was like a nightmare. There was an eternity of people in front of you, and an eternity of people behind you. No one had any idea where they were going, and all had long since forgotten from where they came. All anybody knew was that they must continue walking. Nobody communicated with each other except for the hollow stare acknowledging each other's misery. The only thing on a person's mind was gathering enough will power to make the next step.

              ik stap dus toch liever niet mee hoor

              Comment


              • #8
                up-to-date foto's op www.dodentocht.be
                je kan er ook deelnemers 'tracken'...
                Jan
                www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

                Comment


                • #9
                  Pfff.. je word daar toch zo moe van

                  Comment


                  • #10
                    mij gaan ze daar ook niet zien op het "blarenbal" hoor, teddy-bear. 'k had nog liever met een harley gereden, dan had ik die met veel plezier een hele zomer uitgeleend aan jou, kwestie van de pijn van het gemis van je harrietje een beetje te kunnen verzachten. spijtig genoeg ben ik zo onevenwichtig, dat alles en iedereen omvervalt als ik een bocht durf te nemen op een moto, mijzelf inbegrepen. een drie- of vierwieler is iets beter voor mij, maar daar ga ik je waarschijnlijk ook geen plezier kunnen mee doen, zeker?

                    Comment


                    • #11
                      Re: dodentocht

                      Awel ik heb mijnen startnummer en ga voor de eerste keer meedoen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: dodentocht

                        Oorspronkelijk geplaatst door HEPBV Bekijk bericht
                        Awel ik heb mijnen startnummer en ga voor de eerste keer meedoen.
                        Toch iemand met sportieve ambities op dit forum.
                        Succes !

                        Comment


                        • #13
                          Re: dodentocht

                          misschien eens wat foto's nemen van de lijdende mensen die aan mijn deur passeren.
                          Ik zit op ongeveer 70-80 km schat ik dus hier zijn veel mensen die al goed uitgeput zijn.
                          De eerste deelnemers komen hier al smorgens voorbij, dit zijn lopers die de dodentocht in één stuk uitlopen.
                          De laatste deelnemers zijn hier weg in de late namiddag dus veel tijd om te fotograferen

                          De start is ook een toffe gebeurtenis maar heel druk.

                          Veeel succes HEPBV!
                          JaanMeert.be - Newborn/Baby/Kinderfotografie

                          Comment


                          • #14
                            Re: dodentocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door HEPBV Bekijk bericht
                            Awel ik heb mijnen startnummer en ga voor de eerste keer meedoen.
                            Na vijf jaar eindelijk je startnummer aangekregen?

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • #15
                              Re: dodentocht

                              Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                              Na vijf jaar eindelijk je startnummer aangekregen?
                              Ge kunt zien dat ge der ook niets van kent!! Ge moet dien nummer gaan afhalen

                              Comment

                              Working...
                              X