Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 september - nationale "duck" zee-honden-wandeling 25 september - De Haan (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 25 september - nationale "duck" zee-honden-wandeling 25 september - De Haan (B)

    Ben er nog niet naar toe geweest, maar ze mogen ons daar dit jaar verwachten.... Wat is er nu zaliger, gaan wandelen met de hond en ondertussen foto's schieten



    To make your dreams come true, wake up

  • #2
    Re: nationale "duck" zee-honden-wandeling 25 september De Haan

    I'll be there !
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: 25 september - nationale "duck" zee-honden-wandeling 25 september - De Haan (B)

      Als je zelf geen zeehond hebt, moet je dan ook inschrijven?

      seppuku.

      Comment


      • #4
        Re: 25 september - nationale "duck" zee-honden-wandeling 25 september - De Haan (B)

        Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
        Als je zelf geen zeehond hebt, moet je dan ook inschrijven?

        seppuku.
        'k heb nog een spare leiband liggen..... als je wil, mag je gerust als zeehond meegaan
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: 25 september - nationale "duck" zee-honden-wandeling 25 september - De Haan (B)

          JDM, bedankt voor de tip, ik ben er geweest en 't was schitterend

          vree indrukwekkend, al die beesten ( en die mens zijne D2X ook trouwens )
          groetjes, Bobke
          ________________________

          Comment


          • #6
            Re: 25 september - nationale "duck" zee-honden-wandeling 25 september - De Haan (B)

            Oorspronkelijk geplaatst door Rockin_Bobke
            JDM, bedankt voor de tip, ik ben er geweest en 't was schitterend

            vree indrukwekkend, al die beesten ( en die mens zijne D2X ook trouwens )

            'k ben ook geweest..... en mijn hond heeft zich ook crimineel geamuseerd... vooral op het strand, kunnen loslopen en nog met wat andere speelkameraatjes stokken uit het water gaan halen ...... Spijtig, dat mijn madam een klein technisch probleem had en dat ze niet meekon.... Dus moest ik kiezen tussen ofwel mijn cameratas, ofwel water voor de hond mee te nemen (beide is niet echt makkelijk)..... 'k heb dus spijtig genoeg geen foto's kunnen nemen, van haar speelplezier in het water .....



            Volgend jaar zeker weer
            To make your dreams come true, wake up

            Comment

            Working...
            X