Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 oktober Salsa Fiesta Sint-Niklaas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 25 oktober Salsa Fiesta Sint-Niklaas

    Beste collegafotografen

    Ik organiseer op 25 oktober een salsafeestje te sint-niklaas. Maar omdat ik zelf de DJ ben, is het voor mij niet mogelijk om zelf nog foto's te nemen van de fiesta.
    Dus mocht er iemand geïnteresseerd zijn om op de fiësta foto's te nemen, zijn jullie welkom. Geef via pb jullie naam en wanneer je kan komen door zodat jullie zonder probleem door de ingang geraken.
    Praktisch : tussen 21 en 22 uur geef ik een initiatie bachata en zouk. Daarna start de salsa fiesta met om middernacht enkele spaanse slows. Einde is voorzien rond 2 uur. Er is ook een cocktailbar en schoenverkoop waar je mooie foto's kunt nemen. De zaal is ook mooi met leuke lichteffecten.

    Gemakkelijk is het zeker niet om mooie dansfoto's te nemen : de mensen bewegen meestal vrij snel en er is weinig licht. Tussen het dansvolk gaan staan met je fototoestel is ook geen goed idee ; ellebogen en armen zwaaien overal in het rond. Dus zeker een uitdaging om bij moeilijke omstandigheden toch goede foto's te maken.

    Daar we met een beperkt budget werken, kunnen we geen fotograaf betalen en kunnen we enkel de cd's terugbetalen (je staat ervan versteld hoeveel kosten je maakt bij zo'n feestje ).

    Tot hoors.
    I only shoot reflections...
    Canon 600D , 18-55mm IS , 28-90mm , 75-300mm
Working...
X