Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

    voor wie van concertfotografie houdt: www.genkonstage.be

    Voor wie het niet kent: het is een beetje te vergelijken met Marktrock in Leuven, maar dan wel volledig gratis.
    Er worden 5 grote podia opgesteld doorheen het centrum, elk met zijn specifiek karakter (headliners, roots-rock,...) en dat 3 dagen lang. Enfin, kijk maar es op de website.

    Enkele namen: Gorki, Fun Lovin Criminals, Leki, Praga Khan, Sweet Coffee, Sarah, The Magical Flying Thunderbirds, Dana Winner, Belle Perez, Krezip, en nog veel veel meer.

    Het is in openlucht en gewoon open en gratis, dus geen probleem om foto's te nemen

    Peter

  • #2
    Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

    Hoi dippie,
    Als ze me weer niet vragen om te werken dan ga ik zeker en vast mee,
    Ik wil wel eens proberen wat foto's te trekken op zo een evenement.
    By the way; fun loving criminals
    http://emanuelsphotos.fotopic.net/

    Comment


    • #3
      Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

      Ik kom ook !
      Op zaterdag.
      Praga Khan is tha !!

      Ik kom wel zonder toestel, want ik ga pintelieren.
      *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

      Comment


      • #4
        Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

        wij zullen er ook zijn (nina en swa) maar wel op vrijdag in de winterslagstraat
        KISS this (coverband kiss) en action in dc (coverband ac/dc) , wij moeten hier maar genoegen mee nemen want onze twee oudste kids zijn dat weekend in dessel voor het betere werk ), misschien dat we daar dan nog wat Bdr's tegenkomen
        trotse bezitter van een D70s en al wat glas,dankzij mijn lieve vrouwtje nina
        http://swa.fotopic.net

        Comment


        • #5
          Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

          Ik ga er ook zijn, als fotograaf van dienst, ik hoop op goed weer, een heel leuk evenement om te fotograferen!

          Comment


          • #6
            Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

            Hoi mannen ik en jorisb zullen er de vrijdag en waarschijnlijk zondag zeker zijn
            als er nog zijn laat maar iets weten

            mvg
            manu
            http://emanuelsphotos.fotopic.net/

            Comment


            • #7
              Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

              ik denk wel dat ik er minstens twee van de drie dagen ga zijn
              Groeten Sensor

              Comment


              • #8
                Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

                Wie gaat nu juist wanneer?
                Miss. dat ik nu toch morgen na 19u kan, maar dan maar een uurtje ofzo....

                Groetjes,

                Nog vergeten. Waar kan je zien, wie wanneer komt?
                Last edited by vvm1; 22 juni 2006, 13:44.
                Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                Comment


                • #9
                  Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

                  Hoi vera,
                  Dat kun je op http://genkonstage.genk.be/content/g...php?s_navID=3&
                  Nu hadden ik en joris afgesproken dat hij om 20.15 naar mijn thuis zou komen en dan pas vertrekken naar genk maar ik ga eens kijken als we mischien niet wat vroeger kunnen komen.

                  Mvg
                  Manu
                  http://emanuelsphotos.fotopic.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

                    'k ga dit weekend zeker ook eens 'kijken' in Genk. Hopelijk komen mekaar tegen, je kan me herkennen aan BD-gadgets(strap, ....)
                    Groeten,
                    Ludo

                    Comment


                    • #11
                      Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

                      Wanneer ik ga, is moeilijk te zeggen. Ik woon op 200m van het centrum, dus ik zal regelmatig pendelen tussen thuis en de actie

                      Of ik al dan niet mijn camera meeneem, dat weet ik ook nog niet. Maar camera of niet, als ik enig BD-symbool zie, dan kom ik wel ne keer goeiedag zeggen

                      Peter

                      PS: één ding is heel zeker, als Praga Khan speelt, dan ben ik daar!!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

                        Voila, de eerste 600 beelden zijn ingeladen en nu is het slaaptijd

                        En nu ga ik stilletjes hopen dat de security morgen iets minder moeilijk gaat doen voor het podium want... (zucht)

                        Comment


                        • #13
                          Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T

                          En nu ga ik stilletjes hopen dat de security morgen iets minder moeilijk gaat doen voor het podium want... (zucht)
                          Deden ze dan moeilijk of zo dat jij foto's aan het nemen was?

                          Comment


                          • #14
                            Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

                            Straksjes ga ik zeker terug als Praga Khan speelt. :-)
                            Ik kijk er al naar uit. Maar als je ziet met welke speelgoedjes sommige afkomen, dan durf ik het mijn bijna niet bovenhalen, dan ben ik verlegen zunne.

                            Khoop alleen nu wat dichterbij te kunnen komen, want bij Gorki gisteren stonden we er te ver af en heb alleen maar foto's met ruis en onscherp.
                            Iemand enige tips om straks, als het zo donker is, toch mooie foto's te kunnen maken zonder statief???
                            Kheb zo'n 70-300mm lens, maar de meeste van mijn foto's zijn onscherp, iemand hier tips voor???

                            Peter, aan wat kan ik je herkennen?

                            Groetjes

                            Manu en Joris, kvond het weer super gezellig, kheb nog es goed kunnen lachen. :-)
                            Thx voor de uitnodiging. :-) Hoe zijn jullie foto's? Zijn jullie nog lang gebleven?
                            Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                            Comment


                            • #15
                              Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

                              Ik vraag me nog steeds af of het de moeite is om mijn toestel vanavond mee te nemen.
                              Ik heb maar 200 mm, en niet echt een lichtsterke lens (f5.6 op 200mm).

                              Indien er veel volk is, is het niet leuk om met je duur apparatuur daar tussen te staan. Indien je tot vooraan aan het podium geraakt zonder op tenen en voeten te trappen, dan kan het natuurlijk wel interessant zijn.

                              Hoe was het gisteren, te veel volk of te doen ?
                              *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

                              Comment

                              Working...
                              X