Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

22-23-24 juni -'Genk on stage - Genk (B)'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 22-23-24 juni -'Genk on stage - Genk (B)'

    Ik ben weer van de partij dit jaar

    Groeten Sensor

  • #2
    Re: 22-23-24 juni 'Genk on stage'

    Dan zullen we elkaar weer tegenkomen

    Comment


    • #3
      Re: 22-23-24 juni 'Genk on stage'

      Is dat een gratis festival?

      Comment


      • #4
        Re: 22-23-24 juni 'Genk on stage'

        Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
        Is dat een gratis festival?
        Yep
        Groeten Sensor

        Comment


        • #5
          Re: 22-23-24 juni 'Genk on stage'

          Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
          Yep

          Nemen jullie je ganse tas mee naar zo'n evenement of is dat onverantwoord (risico diefstal) en beperken jullie je tot body en één lens?

          Comment


          • #6
            Re: 22-23-24 juni 'Genk on stage'

            Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht

            Nemen jullie je ganse tas mee naar zo'n evenement of is dat onverantwoord (risico diefstal) en beperken jullie je tot body en één lens?
            uit mijn ervaring gaat het er daar gemoedelijk en gedisciplineerd aan toe.
            Ik ben vorig jaar drie dagen geweest, wel uitkijken na het festival dat je s'avonds niet te ver naar je auto moet lopen in je eentje met je kostbaar spul. (maar dat geld eigenlijk voor overal) Ik loop altijd met groepjes aan naar de parking
            Ik neem twee body's mee.
            eentje met de sigma 70-200 2.8, en eentje met een sigma 18-50 2.8.zo hoef ik niet te wisselen.
            Meestal sta ik vooraan of wring ik mij naar voren tot aan het podium (ze denken dat ik mijn job doe)
            Groeten Sensor

            Comment


            • #7
              Re: 22-23-24 juni 'Genk on stage'

              ik zal er ook zijn :-) frontstage en drie dagen lang

              vriendelijke groeten, dimidub
              ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
              http://www.flickr.com/photos/dimidub/

              Comment


              • #8
                Re: 22-23-24 juni 'Genk on stage'

                Ik ga ook gaan, maar vraag me af of het de moeite gaat zijn om mijn camera mee te nemen.

                Ik heb een Nikon D80 met de kitlens (18-135) en een Sigma 70-300mm (F4-5,6 APO DG MACRO). Gaan deze lenzen lichtsterk genoeg zijn voor 's avonds op een optreden? Ik lees toch meestal dat mensen voor optredens lichtsterke lenzen meenemen...

                Comment


                • #9
                  Re: 22-23-24 juni 'Genk on stage'

                  Oorspronkelijk geplaatst door codemann Bekijk bericht
                  Ik ga ook gaan, maar vraag me af of het de moeite gaat zijn om mijn camera mee te nemen.

                  Ik heb een Nikon D80 met de kitlens (18-135) en een Sigma 70-300mm (F4-5,6 APO DG MACRO). Gaan deze lenzen lichtsterk genoeg zijn voor 's avonds op een optreden? Ik lees toch meestal dat mensen voor optredens lichtsterke lenzen meenemen...

                  Als je het alleen moet hebben van de podiumverlichting dan zul je eigenlijk te kort schieten met je 70-300, je heb toch wel een 2.8 nodig. Of je moet je iso zodanig optrekken maar dan krijg je wel weer ruis en dat ga je zeker zien in de donkere delen van de foto.
                  Maar geen nood de meeste optredens zijn nog bij daglicht en dan moet het wel lukken.
                  Groeten Sensor

                  Comment


                  • #10
                    Re: 22-23-24 juni 'Genk on stage'

                    Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
                    Als je het alleen moet hebben van de podiumverlichting dan zul je eigenlijk te kort schieten met je 70-300, je heb toch wel een 2.8 nodig. Of je moet je iso zodanig optrekken maar dan krijg je wel weer ruis en dat ga je zeker zien in de donkere delen van de foto.
                    Maar geen nood de meeste optredens zijn nog bij daglicht en dan moet het wel lukken.
                    Te gek! Als je dus iemand ziet suggelen met een D80 en zijn Sigma 70-300, dat zal ik zijn

                    Comment


                    • #11
                      Re: 22-23-24 juni -'Genk on stage - Genk (B)'

                      Weet er iemand of het mogelijk is om één af andere kaart te bemachtigen die je toegang geeft tot voor het podium?

                      Mvg...
                      Nikon member..

                      Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

                      Comment


                      • #12
                        Re: 22-23-24 juni -'Genk on stage - Genk (B)'

                        Ik ga ook gaan.
                        Al weet ik niet of dat met camera gaat zijn of zonder. Simpelweg omdat ik er nog niet uit ben of ik wil gaan voor het festival te beleven, ofwel om het festival op sensor te zetten.
                        Mvg,
                        Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: 22-23-24 juni -'Genk on stage - Genk (B)'

                          D8 niet dat er gefotografeerd mocht worden.
                          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                          Comment


                          • #14
                            Re: 22-23-24 juni -'Genk on stage - Genk (B)'

                            Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                            D8 niet dat er gefotografeerd mocht worden.
                            En waarom niet?
                            Bij sommige artiesten zal niet mogen om gedurde het hele optrede front stage te fotograferen maar voor de rest ben je er vrij in. Indien je front stage mag toch.
                            Vanuit het publiek fotograferen is helemaal geen probleem.

                            Comment


                            • #15
                              Re: 22-23-24 juni -'Genk on stage - Genk (B)'

                              "Niet alle artiesten mogen zonder toestemming gefotografeerd worden" komt van de organisatie.
                              Dus dat er helemaal niet gefotografeerd mag, is verkeerd van me.
                              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                              Comment

                              Working...
                              X