|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Waarheen vandaag? Forum voor aankondigingen over -voor de fotograaf interessante- evenementen. Festiviteiten, luchtshows, musea en cultuur etc. Voor 'Shooting-Day informatie', gelieve het daartoe bestemde forum te gebruiken. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
De data:
dinsdag 19 augustus Spanje donderdag 21 augustus Italië zaterdag 23 augustus Zuid-Afrika maandag 25 augustus Thailand woensdag 27 augustus Zweden http://www.duinbergen.be/vuurwerkfestival.html M.v.g
|
Ben gisterenavond geweest (maandag 25 augustus), het was aan Thailand en het was helemaal niet slecht, ik durf zelfs zeggen mooi
![]() Album kan je hier bekijken: http://pollet.zenfolio.com/p779750409 Woensdagavond is het aan de winnaar van vorig jaar (Zweden), denk dat ik terug een kijkje ga gaan nemen... Wel opletten voor de verkeerschaos achteraf, we hebben zeker 30 minuten file gehad om buiten Knokke te geraken, de politie probeert de massa te splitsen via verschillende uitvalswegen maar vergeet dan een fliek te zetten op het punt waar die uitvalsweg op de grote baan terug komt, met als gevolg dat er maar 5 auto's per rode lichten kunnen passeren... dat ze met hun rode saussisen daar eens komen zwaaien verdorie, was er ferm pissig op!
|
Citaat:
Ik weet niet waar je woont maar mijn vriendin zijn vorig jaar geweest en nooit problemen gehad. Grootste fout die iedereen maakt is richting de expresweg te rijden. TIP: rij de andere richting uit en ga via Zeebrugge -> dudzele -> brugge naar expressweg en autostrade. Tis beke omrijden maar bij grote file kan het je een voordeel opleveren. Grtz
|
Citaat:
|
Dan zijn ze er bij de politie niet slimmer op geworden.
Vorig jaar niks van problemen gekend. Sorry moest je nog in meer file gestaan hebben door mijn tip, maar vorig jaar liep het gesmeerd. MVG
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 28 juli + 4/11/18 augustus Vuurwerk Oostende | Foantje | Waarheen vandaag? | 5 | 29 juli 2008 00:31 |
| Belangrijke tip voor het te laat is ! | Odul Reilouc | Chit Chat | 14 | 27 december 2007 02:05 |
| Vuurwerk te Knokke 25/08/2007 | Jord Weyts | Showcase Fotojournalistiek & Evenementen | 0 | 26 augustus 2007 21:40 |
| Duinbergen vuurwerk | c.j. | Showcase Fotojournalistiek & Evenementen | 6 | 23 augustus 2007 16:05 |
| Vuurwerk van Duinbergen | Nat | Showcase Fotojournalistiek & Evenementen | 4 | 30 augustus 2005 11:41 |
![]() |