Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19,21,23,25,27 augustus - Vuurwerk - Duinbergen Knokke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 19,21,23,25,27 augustus - Vuurwerk - Duinbergen Knokke

    De data:

    dinsdag 19 augustus Spanje
    donderdag 21 augustus Italië
    zaterdag 23 augustus Zuid-Afrika
    maandag 25 augustus Thailand
    woensdag 27 augustus Zweden

    http://www.duinbergen.be/vuurwerkfestival.html

    M.v.g

  • #2
    Re: 19,21,23,25,27 augustus - Vuurwerk - Duinbergen Knokke

    bedankt,

    ik ga de eerste 2 keer gaan kijken denk ik!
    Nikon D300 + MB-D10 ~ SB900 ~Tamron 17-50 F2:8 ~ AF-S Nikkor 18-200 1:3,5 - 5,6G VR ~ Sigma 70-200 F2.8 II
    Lowepro Computrekker AW ~ Pro 65 AW

    Comment


    • #3
      Re: 19,21,23,25,27 augustus - Vuurwerk - Duinbergen Knokke

      Ik ga zeker langs straks vertrek ik en ik ga zeker een poging doen om mooie shotjes te maken , voor mij is het niet ver ik woon namelijk in knokke
      Nikon D90 met 18-135mm &
      18-200mm Sigma 10-20
      SB 900

      Comment


      • #4
        Re: 19,21,23,25,27 augustus - Vuurwerk - Duinbergen Knokke

        Ben gisterenavond geweest (maandag 25 augustus), het was aan Thailand en het was helemaal niet slecht, ik durf zelfs zeggen mooi

        Album kan je hier bekijken: http://pollet.zenfolio.com/p779750409

        Woensdagavond is het aan de winnaar van vorig jaar (Zweden), denk dat ik terug een kijkje ga gaan nemen...

        Wel opletten voor de verkeerschaos achteraf, we hebben zeker 30 minuten file gehad om buiten Knokke te geraken, de politie probeert de massa te splitsen via verschillende uitvalswegen maar vergeet dan een fliek te zetten op het punt waar die uitvalsweg op de grote baan terug komt, met als gevolg dat er maar 5 auto's per rode lichten kunnen passeren... dat ze met hun rode saussisen daar eens komen zwaaien verdorie, was er ferm pissig op!
        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

        Comment


        • #5
          Re: 19,21,23,25,27 augustus - Vuurwerk - Duinbergen Knokke

          Ik ga vandaag ook nog eens naar Duinbergen.
          www.photo-rudi.be

          Comment


          • #6
            Re: 19,21,23,25,27 augustus - Vuurwerk - Duinbergen Knokke

            Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
            Wel opletten voor de verkeerschaos achteraf, we hebben zeker 30 minuten file gehad om buiten Knokke te geraken, de politie probeert de massa te splitsen via verschillende uitvalswegen maar vergeet dan een fliek te zetten op het punt waar die uitvalsweg op de grote baan terug komt, met als gevolg dat er maar 5 auto's per rode lichten kunnen passeren... dat ze met hun rode saussisen daar eens komen zwaaien verdorie, was er ferm pissig op!
            Hoi,

            Ik weet niet waar je woont maar mijn vriendin zijn vorig jaar geweest en nooit problemen gehad. Grootste fout die iedereen maakt is richting de expresweg te rijden. TIP: rij de andere richting uit en ga via Zeebrugge -> dudzele -> brugge naar expressweg en autostrade. Tis beke omrijden maar bij grote file kan het je een voordeel opleveren.

            Grtz
            'Keep on Clicking'
            Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

            Comment


            • #7
              Re: 19,21,23,25,27 augustus - Vuurwerk - Duinbergen Knokke

              Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
              Hoi,

              Ik weet niet waar je woont maar mijn vriendin zijn vorig jaar geweest en nooit problemen gehad. Grootste fout die iedereen maakt is richting de expresweg te rijden. TIP: rij de andere richting uit en ga via Zeebrugge -> dudzele -> brugge naar expressweg en autostrade. Tis beke omrijden maar bij grote file kan het je een voordeel opleveren.

              Grtz
              Richting Heist zat alles vast op de N34, we reden dus de andere kant op. Overal stond deze keer politie die alle ronde punten afgezet had, je was verplicht het gat te nemen dat zij willen... dat bleek een hele lus te zijn via kleine straatjes (Lippenslaan --> Smedenstraat --> Kragendijk --> Kalvekeetdijk), wat uiteindelijk op de N49 uitkwam maar: daar stond geen politie, wel rode lichten die groen waren voor 5 auto's, met als gevolg een gigantisch lange en trage file...
              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

              Comment


              • #8
                Re: 19,21,23,25,27 augustus - Vuurwerk - Duinbergen Knokke

                Dan zijn ze er bij de politie niet slimmer op geworden.

                Vorig jaar niks van problemen gekend. Sorry moest je nog in meer file gestaan hebben door mijn tip, maar vorig jaar liep het gesmeerd.

                MVG
                'Keep on Clicking'
                Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                Comment

                Working...
                X