Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

    Last edited by beeldmaker; 10 oktober 2007, 18:50.

  • #2
    Re: 19-20-21 oktober FotoHappening 30 jaar

    Op mij kan je rekenen ... zal er zeker zijn.

    Grt,
    JanMetDePet
    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

    Comment


    • #3
      Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B)

      Het Programma staat reeds ONLINE

      Alle Liefhebbers van digitale fotografie die het moe zijn om te kijken naar een scherm van 19" / 22" / 24" / of zelfs 32 inch, kom genieten (?) voor een scherm van 4000"(inch).
      Vrije Toegang.
      Van Harte Welkom.

      Comment


      • #4
        Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

        véél belovende avond!!!! I 'll be there!...grtz!
        Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

        http://pallenhoven.be

        Comment


        • #5
          Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

          Oorspronkelijk geplaatst door The Fish Bekijk bericht
          véél belovende avond!!!! I 'll be there!...grtz!
          Zou je maar beter, als lid !!!

          Zal er ook zijn, hoe zegt men dat weer ?, als God 't belieft.

          Mvg.
          The bird is known by his note, a man by his word.

          Comment


          • #6
            Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

            Staat genoteerd
            Nikon D80 / Sony DSC-H5

            Comment


            • #7
              Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

              Zie maar dat er nog een plaatske is...

              Comment


              • #8
                Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

                Ik wil er ook wel eens gaan kijken.
                Behalve Steven V ken ik de bovenstaande BD-ers nog niet persoonlijk.
                Op welke dag, welk uur kan ik jullie dit weekend in Zonhoven vinden?

                Comment


                • #9
                  Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

                  Ik ga zondagmiddag ook eens een kijkje komen nemen. Hier zijn paar BDers bij deze club, dat het zeker de moeite waard is, denk ik.
                  Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

                    Ben gisteren geweest ... zeker aan te raden. In eerste instantie is het altijd fijn om de bd leden in levende lijve te spreken. Anderzijds, een pluim voor de mensen van de fotoclub ... ze moeten daar verdomd veel werk aan die projecties gehad hebben. Keep up the good work, zou ik zeggen .

                    Grtz,
                    JanMetDePet
                    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                    Comment


                    • #11
                      Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

                      ga vamiddag met 2 lotgennoten ook even kijken.
                      Website : www.alextimmermans.com
                      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                      Comment


                      • #12
                        Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

                        Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                        Ben gisteren geweest ... zeker aan te raden. Anderzijds, een pluim voor de mensen van de fotoclub ... ze moeten daar verdomd veel werk aan die projecties gehad hebben. Keep up the good work, zou ik zeggen .

                        Grtz,
                        JanMetDePet
                        Gisteren ook geweest en dat was ook mijn gedacht..zeer mooie presentatie.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

                          Een welgemeende proficiat voor de FotoHappening in Zonhoven.
                          Als Alex van Holland in de namiddag geweest is, dan moet hij het beslist ook de moeite gevonden hebben, want om 22u was hij er nog
                          Beeldmaker, Smetje, The Fish, Alex, (wie vergeet ik nog ), fijn om jullie ook eens te ontmoeten.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

                            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                            Een welgemeende proficiat voor de FotoHappening in Zonhoven.
                            Als Alex van Holland in de namiddag geweest is, dan moet hij het beslist ook de moeite gevonden hebben, want om 22u was hij er nog
                            Beeldmaker, Smetje, The Fish, Alex, (wie vergeet ik nog ), fijn om jullie ook eens te ontmoeten.
                            Allé, het was gezellig. En gezelligheid kent geen tijd !!
                            het was indrukwekkend. Het heeft ons zeker kunnen boeien en wij hopen als Fotoclub Lucifer binnen enkele jaren ook zo iets moois neer te kunnen zetten

                            zeer bedankt voor de gastvrijheid en misschien tot in december op onze tentoonstelling.

                            Groeten uit Holland

                            Alex

                            P.s. Smetje, de frietkot was reeds gesloten !!
                            Website : www.alextimmermans.com
                            Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                            Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                            Comment


                            • #15
                              Re: 19-20-21 oktober -FotoHappening 30 jaar - Zonhoven (B) + Programma

                              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                              fijn om jullie ook eens te ontmoeten.
                              zo ook van deze kant!..bedankt voor het lovende commentaar!..cu!
                              Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

                              http://pallenhoven.be

                              Comment

                              Working...
                              X