Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 96 van 96

Standaard Re: 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Pascale, nen dikke proficiat met je prachtige tentoonstelling. Zo zie je maar hoe je van gewone mensen prachtige BS (beroemde Stalhillenaren) kun maken hé. Echt een bezoek waard.
    Groeten en nog meer van da,
    Roger

Standaard Re: 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

absoluut niet beklaagd dat ik ondanks de weinig vrije tijd gaan zien ben , heb ondertussen een aantal favorieten die ik graag nog eens op bd zou zien verschijnen , leuke babbel gehad met een tot nu toe voor mij onbekende mede lokeraar - bd -er .
    Leuk kennis maken met de rest v d Bd tros of kudde of bende (vul zelf maar in wat je leukst vindt) en met de sterke man achter de sterke vrouw van de sterke tentoonstelling.
    Nog alvast een fijne dag voor vandaag ook toegewenst pascale ,
    mvg Erwin
    Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Ik kom straks ook nog eens af, en zal dat ineens combineren met nog een avondshoot aan de kust

Straks naar Stalhille
    Mijn Website
    A diplomat is someone who can tell you to go to hell in such a way that you will look forward to the trip.

Eventjes langs geweest, allé eventjes van 14h45 tem 18h30

Genoten van de mooie expo en de warme ontvangst van Pascale en haar man
    Je zag ook dat de Stalhillenaren in hun nopjes waren met de foto's
    Zoals iedereen zowat mijn favo's foto's uitgezocht.

Dan bijgeschoven aan de "BD-tafel" bij Lesc, Bopatje, Cheeta, LilyVB, Jos Gruythuysen, Moniq, Dama, etc... en erop los gebabbeld met die gezellige bende...

Zoals altijd de afwezigen hadden ongelijk.
    Mijn Website
    A diplomat is someone who can tell you to go to hell in such a way that you will look forward to the trip.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht

Dan bijgeschoven aan de "BD-tafel" bij Lesc, Bopatje, Cheeta, LilyVB, Jos Gruythuysen, Moniq, Dama, etc... en erop los gebabbeld met die gezellige bende...

Zoals altijd de afwezigen hadden ongelijk.
    helemaal mee eens ,Pascal een dikke proficiat met je mooi resultaat ,het was boeiend om al die foto's te bekijken en er zitten werkelijk pareltjes bij ,je zag ook hoe de inwoners ervan genoten hun mede stahillenaren te herkennen .
    Ook dank voor de warme ontvangst (hoewel ik een beetje op mijn honger bleef zitten wat de caviaar en champagne betreft ) en het was idd ook een mooie gelegenheid om andere BDrs te leren kennen en daarmee ook de kans kreeg een gezellige babbel te houden ,tot devolgende gelegenheid zou ik zeggen
    Ik fotografeer niet perfect ........maar ik werk eraan!!!!!!grtjs Patrick
    http://bopatje.jalbum.net/
    Canon 50D,spullekes en enkele doorkijkbuisjes

De afwezigen hadden spreekwoordelijk weeral ongelijk.
    Het was een mooie fototentoonstelling.
    Van mij mag je nog meer van deze projecten doen.
    Proficiat !

hey pascal ik ben er dan wel niet geweest
    het is immers voor mij niet bij de deur hé
    maar als ik dit zo allemaal lees een dikke proficiat met je mooie tentoonstelling
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

De afwezigen hadden spreekwoordelijk weeral ongelijk
    Zo voelt het ook aan ...
    Pascale, proficiat. De commentaren zijn meer dan lovend waardoor het "afwezig zijn" nog spijtiger is

Volgende keer boek ik m'n vakantie in een andere periode
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Mooie tentoonstelling, gezellige boel met de aanwezige BD-ers.
    Tja, die caviaar en champagne... Kan toch niet dat ik daarvoor had moeten zorgen, wel? 't Is voor alleman crisis, hé, maar surtout voor de gepensioneerden onder ons!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 - Intel iMac 24" 2,8GHz (0SX 10.6.8)

Gisteren ook "even" [lees heel lang] langs geweest met het vrouwtje.
    Warme ontvangst door Pascale en haar ventje.
    Prachtige tentoonstelling met heel veel schitterende platen!
    We hebben ons bezoek dus ook voor geen seconde beklaagd.
    Dus ook van ons langs deze weg een DIKKE proficiat Pascale!

@ Jetfool:
    't was inderdaad een leuke bende aan (DE) BD tafel

Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie zoveel moeite hebben gedaan om naar mijn tentoonstelling te komen!
    Ik heb ook gezien dat jullie veel gebabbeld en gediscusieerd hebben. Jammer dat ik niet veel tijd had om allen wat beter te leren kennen...was ook zo druk toen
    Nogmaals bedankt

Hier nog een foto van de leuke bende!!
    Gr Pascale
    Laatst gewijzigd door tantine; 19 september 2011 om 16:33
    Eerlijkheid duurt het langst!!

Bij deze ook nog van ons een dikke proficiat Pascale.
    Heel mooi geheel met prachtige foto's die elk hun eigen verhaal uitstralen. Ik was graag nog eens gekomen om ook aan de BD-tafel te kunnen aanschuiven want ook daar straalden de verhalen vanaf. De contacten zullen voor een volgende keer zijn,
    mvg,
    Kinglouie
    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Kinglouie

Pascale ! Amai, respect voor al het werk dat je aan die tentoonstelling besteed hebt ! Knappe werken, echt uit het leven gegrepen, verzorgde afdrukken en presentatie !

Hoedje af hoor !

En dan die BD-bende... dacht al wie zit daar allemaal Wou er voorbij lopen, maar werd aangeklampt !

Toffe bende, en weer een paar nieuwe gezichten ontmoet !

Kijk al uit naar jouw volgende expo !

Ja Pascale, ook voor mij was het een aangename namiddag.
    Chapeau hoor voor al je werk, maar het was echt de moeite.
    Thx voor alle info die we mochten ontvangen van jou en je man.

En die BDers, ja altijd goed bezig hé!

groetjes

moniq
    BD1321BE
    A picture paints a thousand words

Een dikke pluim, Pascale
    Vele mooie beelden op een professionele manier en zeer verzorgd tentoongesteld.
    Knap werk !

Was ook aangenaam verrast en blij om eens wat BD-ers te leren kennen
    Ik sta gelukkig niet op die foto

greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

Pascale, je staat in het Nieuwsblad van vandaag. Moeten we vanaf nu Mevrouw Schotte en "u" zeggen
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Jammer genoeg kon ik er niet zijn en als ik dat allemaal lees dan heb ik nog meer spijt..
    BTW...Vele bekende gezichten op de foto....
    Mvg, Pascal,
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIX Canon 5 D Schoonspikke Fotografie

De expo die hier op "Waarheen Vandaag" het meeste reacties ooit kreeg ... dat zegt genoeg zeker Pascale
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Iedereen nog eens bedankt....we zullen toch nog eens moeten afspreken....zo een dagje naar zee of zo....gezellig babbelen want dat heb ik toen wel gemist!!
    Jetfool en T.billy...wat denken jullie?....hebben jullie een paar ideeën?

CIB....ik heb mijn foto gezien...ben best tevreden

Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
    Hier nog een foto van de leuke bende!!
    Oepps. Dacht al dat je aan je volgende project bezig was. Iets met bejaarden of zo. Och,
    als ze maar een propere pamper aanhebben, is het allang goed.
    En hierbij nog eens bedankt Pascale, en je drukker, voor de aangename ontvangst en de
    Champagne en kaviaar op zaterdag.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten