Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 96

Standaard Re: 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Je gaat dit jaar nogal wat missen, doudeke. Naast die champagne en kaviaar (enkel op zondag ) tevens die Duvel die je van mij zou krijgen.
    Jammer dat we geen handjes zullen kunnen schudden, maar d'er komt nog wel een gelegenheid.
    Als ik het goed begrijp...breng jij de champagne en kaviaar mee....zal zeker smaken...merci!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
    Ik herinner me niks meer ... teveel champagne waarschijnlijk
    Tjonge, tjonge, wat spijtig dat ik die zondag er niet bij kan zijn
    Vind het ook heel jammer.....we zullen nog iets overlaten voor jou...goed?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
    Pascale het zal voor mij ook de zondag zijn hoor ,de zaterdag is er iets tussen gekomen ,en blijkbaar komen de meesten ook de zondag ,leuk om hen ook eens te ontmoeten ,en dan nog die champagne en kaviaar ik zie het wel zitten .
    en Pascale ...de kalmte kan je redden hè
    Ok....je zal moeten vragen aan LesC om genoeg voorraad mee te brengen
    Enne....ik probeer kalm te blijven...niet gemakkelijk!!
    Tot zondag hé

Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!

Standaard Re: 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Je gaat dit jaar nogal wat missen, doudeke. Naast die champagne en kaviaar (enkel op zondag ) tevens die Duvel die je van mij zou krijgen.
    Jammer dat we geen handjes zullen kunnen schudden, maar d'er komt nog wel een gelegenheid.
    Ben al aan het trainen. Vandaag 1.5 km gewandeld. Morgen wellicht 1.8 km. Misschien
    raak ik er wel te voet.
    En, o wee als die Duvel er niet staat!

Aan de ene kant vond ik het een prachtige gelegenheid om eens wat mensen van BD en
    zo te ontmoeten, langs de andere kant kan ik nu op het gemak van de foto's van Pascale
    genieten. Niets zo slecht dus, dat het niet ergens goed voor is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Ben al aan het trainen. Vandaag 1.5 km gewandeld. Morgen wellicht 1.8 km. Misschien
    raak ik er wel te voet.
    En, o wee als die Duvel er niet staat!

Aan de ene kant vond ik het een prachtige gelegenheid om eens wat mensen van BD en
    zo te ontmoeten, langs de andere kant kan ik nu op het gemak van de foto's van Pascale
    genieten. Niets zo slecht dus, dat het niet ergens goed voor is.
    Doudeke...je kan ook met de fiets hé

En ik weet een oplossing als jij op je gemak naar foto's wilt kijken.
    Draag een masker of zo...of zeg tegen niemand wie je bent...en als ze je aanspreken zeg gewoon dat je een Stalhillenaar bent
    En daarna...als je alles goed bekeken hebt, kan jij je ware identiteit prijsgeven...wat denk je....enne... ik zal je niet verraden!!!
    Gr Pascale

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
    Doudeke...je kan ook met de fiets hé

En ik weet een oplossing als jij op je gemak naar foto's wilt kijken.
    Draag een masker of zo...of zeg tegen niemand wie je bent...en als ze je aanspreken zeg gewoon dat je een Stalhillenaar bent
    En daarna...als je alles goed bekeken hebt, kan jij je ware identiteit prijsgeven...wat denk je....enne... ik zal je niet verraden!!!
    Voor een tweewieler ben ik niet stabiel genoeg. En mijn driewieler is gestolen, Pascale.
    Ik was bij de bakker en had hem niet op slot gedaan, omdat het maar even zou duren.
    Maar de bakkerin had een heel verhaal klaar over hoe moe ze tegenwoordig wel niet
    was. Van al dat vroege opstaan, door de jaren. En van al dat brood snijden en in zakken
    steken. Ze zag er ook moe uit.
    Maar toen ik buitenkwam was mijn driewieler (met een bussel prei onder de snelbinder)
    verdwenen. Ik hoop dat ze goed voor hem zorgen. Niet dat ik dat deed, maar ja, ik was
    dan ook zijn baasje. En de ander is maar zijn dief.

Misschien dat ik zaterdag kom en blijf tot maandag, tot ik Brugge weer binnen mag en
    alle champagne en kaviaar en Duvel op is... Misschien dat ik me verkleed in Bouk en
    de nacht bij Carine doorbreng. Misschien.

Doudeke....ik zie wel wanneer je langskomt met of zonder fiets...te voet...of met de auto.....OF...je kan nog altijd met de bus komen....zijn gratis die dag...dacht ik toch!!!!

De foto's zijn allemaal geprint en gekleefd, maandagmorgen mag ik om mijn kaders naar Antwerpen. Vanaf dinsdag heb ik enkele dagen vrij genomen....het glas van de kaders moet nog allemaal opgeblonken worden.....woensdag en donderdag de panelen in de zaal plaatsen....kaders ophangen...ook vrijdagmorgen.
    Vrijdagavond is het de opening en receptie voor de Stalhillenaren.

O ja...er was nog twijfel of er iets kon benuttigd worden tijdens het WE....wel...Peter en ik zullen waarschijnlijk de bar openhouden....dus ne duvel zal er gedronken kunnen worden

Tot zaterdag of zondag dan!!
    Gr Pascale

Doudeke....ik zie wel wanneer je langskomt met of zonder fiets...te voet...of met de auto.....OF...je kan nog altijd met de bus komen....zijn gratis die dag...dacht ik toch!!!!

De foto's zijn allemaal geprint en gekleefd, maandagmorgen mag ik om mijn kaders naar Antwerpen. Vanaf dinsdag heb ik enkele dagen vrij genomen....het glas van de kaders moet nog allemaal opgeblonken worden.....woensdag en donderdag de panelen in de zaal plaatsen....kaders ophangen...ook vrijdagmorgen.
    Vrijdagavond is het de opening en receptie voor de Stalhillenaren.

O ja...er was nog twijfel of er iets kon benuttigd worden tijdens het WE....wel...Peter en ik zullen waarschijnlijk de bar openhouden....dus ne duvel zal er gedronken kunnen worden
    De naarstigheid dan. Of hoe zeggen ze dit in West vlaanderen? Ik heb het nooit goed
    verstaan, maar altijd met mijn dikke kop geknikt alsof het duidelijk was, en begreep
    waarover ze het hadden.

Hmm, met de bus. Dat wordt dan een probleem om al die gestolen meesterwerken thuis
    te krijgen. Enfin, je ziet het, Pascale, jij bent deze week niet de enige met problemen
    of stress.

Zijn er nog die zaterdag namiddag gaan?
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Hoi Pascale,
    wat een weekend koos je uit.
    Mijn zaterdag zit al propvol, startend met werk en gaandeweg aangenamere bezigheden maar wel tot 's avonds laat.
    De zondag is het in Brugge autoluwe(vrije) zondag met tal van activiteiten in de binnenstad en ook het jaarlijkse kroenkelgebeuren (wandelen en fietsen door het Brugse ommeland). Na de fietstocht kom ik dus langs op zondag in de late namiddag of het zou moeten zijn dat de fietsroute Stalhille passeert.
    Ik wil je tentoonstelling niet missen dus kom ik zeker af
    cu,
    Kinglouie
    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Kinglouie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie Bekijk bericht
    Hoi Pascale,
    wat een weekend koos je uit.
    Mijn zaterdag zit al propvol, startend met werk en gaandeweg aangenamere bezigheden maar wel tot 's avonds laat.
    De zondag is het in Brugge autoluwe(vrije) zondag met tal van activiteiten in de binnenstad en ook het jaarlijkse kroenkelgebeuren (wandelen en fietsen door het Brugse ommeland). Na de fietstocht kom ik dus langs op zondag in de late namiddag of het zou moeten zijn dat de fietsroute Stalhille passeert.
    Ik wil je tentoonstelling niet missen dus kom ik zeker af
    cu,
    Kinglouie
    Tja....ik had niet veel keuze hoor!!
    Was te nemen of te laten
    Dus maar genomen!
    Maar als het je niet lukt...geen probleem hoor...zal na mijn tentoonstelling de sterkste foto's hier op BD plaatsen.
    Misschien dan tot Zondag!!
    Enne..bedankt hé!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
    Zijn er nog die zaterdag namiddag gaan?
    CIB....ik hoop voor jou dat er nog BD leden zaterdag langskomen....hoogstwaarschijnlijk Doudeke...te voet...of was het nu met de fiets...of de auto????

Gr Pascale

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
    Pascale,
    Ik kom zeker ook een kijkje nemen.
    Zal zondag de 18de zijn weet nog niet VM of NM.
    Ter info Ik kom de zondag namiddag.
    Mijn Website
    A diplomat is someone who can tell you to go to hell in such a way that you will look forward to the trip.

Ik probeer zondag in de late namiddag langs te komen.
    Moet eerst nog m'n vrouw naar Zaventem brengen ...

greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
    Ter info Ik kom de zondag namiddag.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
    Ik probeer zondag in de late namiddag langs te komen.
    Moet eerst nog m'n vrouw naar Zaventem brengen ...

greetz
    Cheeta
    Ok...staat genoteerd!!

Vanaf vandaag ben ik thuis....heb toch genoeg overuren!!
    De foto's zijn nu allemaal ingekaderd.
    Morgen kunnen we al de panelen plaatsen en misschien een deel van mijn foto's ophangen. Donderdag idem.
    Vrijdag vanaf 17 u is het de opening met om 19u de receptie. Alle Stalhillenaren die er aan deelgenomen hebben zijn persoonlijk uitgenodigd met hun familie.
    Voor de mensen die zaterdag of zondag niet kunnen komen mogen gerust de vrijdagavond komen!!!

O ja....als jullie komen laat mij dan ook weten wie jullie zijn hé!!

Ik tel de dagen af....voor mij mag het al vrijdag zijn....ben zo benieuwd naar de reacties van de Stalhillenaren!!

Ik zou zeggen.....tot vrijdag, zaterdag of zondag!!
    Gr Pascale

De grote dag.....
    Ben wel heel tevreden met de opstelling van de zaal....is heel iets anders dan verleden jaar.
    Hopelijk zullen jullie ervan genieten en dat het niet voor niets is dat jullie zijn langsgeweest.
    Om eerlijk te zijn ben ik nu wel veel zenuwachtiger dan verleden jaar en dit grotendeels omdat jullie komen kijken....jullie zullen veel kritischer zijn dan de Stalhillenaren...tips en advies zijn dan ook altijd welkom!!

Tot.....we zien wel hé!!!
    Gr Pascale

Als het ook maar een beetje in de buurt van je werk van verleden jaar komt, dan hoef je
    je heus geen zorgen te maken en keren wij als tevreden mensen huiswaarts. Dus, niet al
    te veel zenuwen en heel veel succes...

Strakjes naar Stalhille
    Olympus E5 - E 510 - Zuiko 50-200mm 1:2,8-3,5 - Zuiko 12-60mm 1:2,8-4 - Zuiko 35mm 1:3,5 - http://www.rooman.be

vertrek seffens ook , tot straks
    Dewiene
    Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Vandaag geweest, het was de moeite, knap werk als je bedenkt wat er achter zit, geduld en al wat erbij komt kijken voor die éne klik, dank je Pascale.
    Laatst gewijzigd door guido.g; 17 september 2011 om 18:48

Mooie foto's en een mooie opstelling. Een dikke Pascale.
    En een paar BD-ers ontmoet, kan ik tenminste een gezicht op sommige namen plakken.
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Aan al de mensen die nog moeten gaan: doen. Het is zeer de moeite. Fotografie met een
    hart. Met een groot hart. Eenvoudige foto's van eenvoudige mensen die eenvoudige dingen
    doen. Samen vormen ze een sterk beeld van een gemeente, van een gemeenschap. Het is
    puur en je kan er een glimlach of zelfs een traan bij wegslikken. Kortom, het werk van een
    artieste, van een talent: voor fotografie, voor haar omgang met mensen die zichzelf zijn,
    die dit mogen zijn, en daardoor ontroerend mooi zijn, teder, waardevol. Zelfs vele uren na
    mijn bezoek kan ik me beelden voor de geest halen en na genieten.
    De wereld zal er niet stiller van worden, maar dat zou hij eigenlijk wel mogen doen. Dat
    zou voor een keertje geen kwaad kunnen. Groots in al zijn kleinschaligheid.

Proficiat Pascale

Het is een héél mooie fototentoonstelling met vele sterke foto's
    Je kan je er zo een verhaal bij voorstellen, knap (en veel) werk van jou!( ik heb ze niet geteld)
    We waren blij jou te mogen ontmoeten, en ook die andere BD -ers voor een toffe babbel

Grts Maddy & Flor
    Olympus E5 - E 510 - Zuiko 50-200mm 1:2,8-3,5 - Zuiko 12-60mm 1:2,8-4 - Zuiko 35mm 1:3,5 - http://www.rooman.be

Zo mooi als doudeke zou ik het niet kunnen verwoorden ....
    Laatst gewijzigd door Frakske; 29 september 2011 om 23:37
    groeten, frans
    hier mijn beste wensen !

Hallo!!!

Net terug thuis van mijn tentoonstelling....moe maar heel tevreden!!
    Wil iedereen bedanken die vandaag gekomen zijn, voor jullie lovende woorden en de fijne babbel!

Ik denk dat ik nu iets lekkers zal eten en in mijn zetel ga nestelen zodat ik morgen weer fris man ben

Mercikkes!!

Gr Pascale

Ik denk dat ik nu iets lekkers zal eten en in mijn zetel ga nestelen zodat ik morgen weer fris man ben
    Dat had ik niet gezien, sorry

HIJ weet dat blijkbaar goed te verstoppen
    groeten, frans
    hier mijn beste wensen !

Tja.....wat moest ik dan schrijven?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
    HIJ weet dat blijkbaar goed te verstoppen
    Hallo zeg!!!....t' zal gaan zeker!!

Gr Pascale

Regels voor berichten