Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vroege ochtend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vroege ochtend

    Nu dan ook maar eens een keer wat foto's plaatsen.
    Wat vinden jullie ervan ?



    Last edited by BartZ; 26 januari 2006, 08:50.

  • #2
    Re: vroege ochtend

    Je tweede, mooie compo en subtiel van kleur, uitstekend
    De tweede kan beter kwa compo, probeer eens rechts en onderaan een flink stuk er af te doen, waardoor dat boompje op een sterker punt in je foto komt te staan.
    Last edited by Ludo V.; 25 januari 2006, 21:46.
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: vroege ochtend

      Even verplaatst naar Natuur en Landschappen wegens het niet voldoen aan de richtlijn die in "Beginners" aan een topic gesteld zijn.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: vroege ochtend

        Sorry, zal er volgende keer beter op letten.

        Comment


        • #5
          Re: vroege ochtend

          voor mij de tweede opname, van de eerste mag er van mij wel een stukje van de onderkant af.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: vroege ochtend

            de eerste is'n mooie maar doe de helft van de grond eraf, dan bekom je een panoramaverhouding, maakt de foto sterker

            Comment


            • #7
              Re: vroege ochtend

              Je tweede foto is prima

              Bij de eerste staat de struik te centraal en ook zoals reeds aangegeven is je voorgrond té groot....deze draagt toch niet bij aan het geheel dus in het vervolg daar en heel stuk weglaten...het was die "mooi verkleurde hemel" die je zag en wou vastleggen dat was je doel de rest is/was bijzaak....
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

              Comment


              • #8
                Re: vroege ochtend

                De tweede is ee prachtige foto

                Comment


                • #9
                  Re: vroege ochtend

                  Mooie foto's, vooral de 2e
                  Zoals al gezegd:
                  Eerste heeft een mooi gekleurde lucht, maar de compo is me iets te centraal.

                  Tweede foto vind ik erg mooi, mooie zachte kleuren en een goede compo.

                  Groetjes,
                  Bart
                  Canon EOS 300D met BG-E1 | Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM | Sigma 24-70mm F2.8 EX DG| Sigma APO 135-400mm F4.5-5.6 | alles in een Lowepro Mini Trekker Classic

                  Comment


                  • #10
                    Re: vroege ochtend

                    Bedankt voor de reacties
                    Foto 1 inmiddels wat bijgesneden, het was inderdaad wat te centraal. Of het nu wel echt een verbetering is... ik weet het nog niet helemaal.
                    De tweede foto vindt ik wel mooi zo, ik heb even geprobeerd deze ook wat bij te snijden maar persoonlijk vondt ik dat toch niet echt mooi.

                    Comment

                    Working...
                    X