Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijzondere dingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijzondere dingen

    Vandaag wil ik de laatste foto’s posten van de grienden anders wordt het misschien te veel.
    Tijdens de wandeling kom je soms rare spelingen van de natuur tegen en ook hele onverwachtse, zoals dingen die door mensen zijn gemaakt.
    Hiervan wil ik er een paar laten zien,fotografisch niet bijzonder, maar op het moment dat ik ze tegen kwam, was het voor mij toch een foto waard.

    Grt,
    Hexagon

    Een boom met een knoop in het midden



    De knoop


    De schoen,met een beetje fantasie…… wordt de schoen vastgehouden door een hand.
    Last edited by Hexagon; 8 april 2006, 13:46.
    Grt,
    Hexagon

  • #2
    Re: Bijzondere dingen

    NO1 is geweldig. Jammer dat je niet even dat pakje drinken hebt weggehaald voor dat je de foto nam. (zelfde voor dat rode dingetje in no2)

    NO2 vind ik iest te druk maar desalnietemin een mooie Hier had de achtergrond vager moeten zijn (vind ik hoor En misschien een iets lager standpunt.

    NO3 vind ik hilarisch maar mis ik iets scherpte.

    Al met al een heerlijke reeks

    Groet
    MadMax.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Bijzondere dingen

      Ja, je heb helemaal gelijk, maar ik schrijf er bij dat het ook geen fotografisch hoogstandjes zijn.
      Het is zuiver een registratie van een paar feiten die mij op dat moment verbazen.
      De tweede foto heb ik er alleen bijgezet om te laten zien dat het geen truc was, en alleen ter ondersteuning van foto 1.
      Bij de derde foto was op zoek naar paddestoelen die hier ook in de bomen groeien ineens sta je voor een schoen inplaats van een paddestoel, dan is het ook gelijk “knip” zonder er bij na te denken, dus de foto is te groot en heb deze dan ook flink moeten croppen, vandaar de onscherpte, ik had hem natuurlijk beter over kunnen maken, maar dat is op dat moment niet bij mij opgekomen.
      Ik heb zo, n 320 foto’s geschoten dus ik heb er nog wel een paar mooie, hiervoor heb ik tot aan m’n enkels in de bagger gestaan om ze uit een andere hoek te schieten, hierbij moest ik nog oppassen dat ik niet ineens aan het zwemmen was, bij een temp onder het vriespunt, trouwens m’n jas kon ook gelijk naar de reiniging.
      Maaaaar het blijft een leuke hobby.

      Grt,
      Hexagon
      Grt,
      Hexagon

      Comment


      • #4
        Re: Bijzondere dingen

        Nummer 1 is echt knap

        De schoen is er nog wel, maar waar is uw schoonmoeder naartoe?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Bijzondere dingen

          denk een stapje naar links bij die eerste opname, maar het zijn mooie opnamen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Bijzondere dingen

            knappe knoop , maar de schoen boeit me minder

            Comment


            • #7
              Re: Bijzondere dingen

              VerSeg
              Code:
              De schoen is er nog wel, maar waar is uw schoonmoeder naartoe?
              Daar waar we allemaal naar toe gaan.

              grt
              Hexagon
              Grt,
              Hexagon

              Comment

              Working...
              X