Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witte jas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Witte jas

    Eergisteren wat fotos genomen in de westhoek.



    De pool of peace, ooit een heuvel waarin duitsers zich hadden ingegraven, tijdens WO I door de engelsen omgevormd tot vijver.
    Een bizarre plaats met de mist nog akeliger. Rustige plaats , maar niet rustgevend.
    En neen, je hoeft niet te zoeken, de 'kom' waarin die bevroren pool ligt was gevuld met mist.




    op de flank van de kemmelberg.
    Last edited by Kavala; 22 december 2005, 09:28. Reden: de 'vreselijke' kader vervangen en de 'storende' letters verwijderd

  • #2
    Re: Witte jas

    Nummer 2

    1 zegt mij niets. Te donker en te mistig, plus de letters storen ontzettend. Ik zie er zeker geen 'pool' in.
    3 heeft een vreselijke kleur van kader.
    Nikon D70s en bijhorend speelgoed
    www.rocksolid.be

    Comment


    • #3
      Re: Witte jas

      ja op het kader na, de laatste de beste voor mij.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Witte jas

        Ja op mijn monitor kwam de laatste kader als koperkleurig over, maar eens op de site werd het eerder vleeskleurig.

        En de eerste foto, ik denk dat je op die plek moet zijn geweest om te beseffen dat de vaalheid en kilheid die daar heersen bijna niet vast te leggen zijn. Er kleeft dan ook een heel triest verhaal aan vast, zoals bij zoveel plaatsen in de frontlinie. Maar ik besef wel dat net daarom veel mensen het maar niets zullen vinden.

        Comment


        • #5
          Re: Witte jas

          Tweede en derde foto vind ik wel mooi.

          Nr. 1 zonder het verhaal zegt niet veel, met de mist zie je niet erg veel. Wel interesseert het me om te weten waar juist in de Westhoek deze pool of peace gelegen is, ik kom er heel regelmatig en mijn man en ik hebben grote interesse in alles wat wereldoorlog I betreft ?

          Alvast bedankt.
          Joze
          nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

          Comment

          Working...
          X