Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shooting day - Maastricht ???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shooting day - Maastricht ???

    Zoals jullie elders hebben kunnen lezen, gaat onze shootingtrip naar Londen niet door . We geven de moed echter niet op .
    Omdat we toch íets willen gaan doen tussen kerst en nieuwjaar, dachten Vonne en ik erover een shooting day te organiseren op zondag 29 december.
    We hebben echter geen idee wat, hoe of waar. J@n heeft ondertussen Den Bosch of Maastricht voorgesteld. Ik vind beide plaatsen prima, met een voorkeur voor Maastricht, maar gezien het seizoen is het misschien beter een overdekte locatie te zoeken. Uiteraard mag het ook in België zijn .

    We roepen iedereen op mee te denken over een geschikte locatie en suggesties hier te melden. Laat ook even weten of je geïnteresseerd bent in deelname.

    NIEUWE INFORMATIE:
    Na diverse enthousiaste reacties wordt het hoogstwaarschijnlijk een shooting day in Maastricht. Zijn er BD-ers die uit Maastricht of omgeving komen, die de stad goed kennen en die ons willen helpen iets leuks te plannen? Zo ja, laat het dan even weten.

    Jacki
    Meer foto's op Mukblog

  • #2
    Dag Jacki, Vonne en J@n,

    Een SD in maastricht zie ik wel zitten, 20 km van thuis en rond de kerst is het daar gezellig...hopelijk ligt er dan ook wat sneeuw Hopelijk wordt het Maastricht,als dit zo moest zijn zet me maar op de lijst dan
    Mvg Patrick Billen, alias Tommie
    www.wondermooi.be
    www.patrickbillen.be

    Comment


    • #3
      Jacki, kijk ook nog een keer naar SD Londen cancelled helemaal onderaan.
      Wist niet dat je inmiddels een nieuwe topic aanmaakte!

      Comment


      • #4
        Ik durf het haast niet voor te stellen, maar doe het toch.

        Beetje ver weg misschien, maar een overdekte locatie, lekker warm, goede catering.......is het Noorder Dieren Park, Emmen iets......

        Comment


        • #5
          Ik wil ook wel eens naar Nederland voor een shootingday. Maastricht lijkt me een prima idee.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6
            Maastricht is natuurlijk geweldig. Denk aan de Maasboulevard met het Bat en de Onze-Lieve Vrouwewal, De Onze-lieve vrouwekerk en plein. Het Stokstraatkwartier, het Vrijthof met de St. Janskerk (70 meter hoge toren kan beklommen worden) en St. Servaasbasiliek. De Helpoort, de markt. De walmuur en het park.
            Voor regenweer moet er dan wel een alternatief gezocht worden. Natuurhistorisch Museum of zo iets.
            Ben wel van mening dat als het Maastricht wordt, het goed zou zijn als iemand uit Maastricht zelf in de organisatie zou zitten. Maar zoals beloofd, ik wil dan meehelpen.

            Een kleine anekdote: Als ik, als kleine jongen, weer eens onder de modder thuis kwam zei mijn Limburgse moeder altijd: ‘Je ziet er uit als een Batje’ Want vroeger woonde het gajes op het Bat en het aangrenzende Stokstraatkwartier.

            Comment


            • #7
              Originally posted by j@n
              Jacki, kijk ook nog een keer naar SD Londen cancelled helemaal onderaan.
              Wist niet dat je inmiddels een nieuwe topic aanmaakte!
              Hoi Jan,

              Ik heb het ondertussen gezien. Bedankt voor de suggesties.
              Misschien kun je ze hier ook nog even plaatsen?
              Zo te zien is men wel geïnteresseerd in Maastricht.

              Dus, mocht er iemand uit Maastricht zijn die je mee wil helpen organiseren, wil deze persoon zich dan melden?

              Groetjes, Jacki
              Meer foto's op Mukblog

              Comment


              • #8
                Originally posted by rjanse
                Ik durf het haast niet voor te stellen, maar doe het toch.
                Beetje ver weg misschien, maar een overdekte locatie, lekker warm, goede catering.......is het Noorder Dieren Park, Emmen iets......

                Ik ben één keer in het Noorderdierenpark geweest en vond het een schitterende dierentuin. Is dit echter niet beter geschikt voor de zomer?
                Hoe dan ook, voor een shooting aldaar hou ik me in elk geval aanbevolen.

                Jacki
                Meer foto's op Mukblog

                Comment


                • #9
                  Maastricht is voor mij prima.... count me in...
                  Canon 6D

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Tom Bombadil
                    Maastricht is voor mij prima.... count me in...
                    Dat is dan al wel de derde Tom, als dat maar niet al te verwarrend wordt .

                    Jacki
                    Meer foto's op Mukblog

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jacki
                      Originally posted by rjanse
                      Ik durf het haast niet voor te stellen, maar doe het toch.
                      Beetje ver weg misschien, maar een overdekte locatie, lekker warm, goede catering.......is het Noorder Dieren Park, Emmen iets......

                      Ik ben één keer in het Noorderdierenpark geweest en vond het een schitterende dierentuin. Is dit echter niet beter geschikt voor de zomer?
                      Hoe dan ook, voor een shooting aldaar hou ik me in elk geval aanbevolen.

                      Jacki
                      Had ik al voorgesteld in de chatroom, men was er daar ook wel voor. Ik ben het me je eens dat het misschien beter in het voorjaar georganiseerd kan worden, alhoewel er in de winter binnen voldoende te doen is.
                      Uit de voorgaande berichten maak ik op dat het Maasticht wordt, dus zal ik op een later tijdstip terugkomen op een shooting in Emmen. Ik wil dan toch ook proberen om de vaste dierentuin fotograaf mee te krijgen. Ik weet dat ie weleens workshops geeft in het dierenpark. Daar kunnen we met z'n allen nog wat van opsteken. Ik beloof dat ik info ga inwinnen en hier volgend jaar op terug kom. (wat klinkt dat ver weg).

                      Bedankt voor de reactie.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by rjanse
                        Had ik al voorgesteld in de chatroom, men was er daar ook wel voor. Ik ben het me je eens dat het misschien beter in het voorjaar georganiseerd kan worden, alhoewel er in de winter binnen voldoende te doen is.
                        Uit de voorgaande berichten maak ik op dat het Maasticht wordt, dus zal ik op een later tijdstip terugkomen op een shooting in Emmen. Ik wil dan toch ook proberen om de vaste dierentuin fotograaf mee te krijgen. Ik weet dat ie weleens workshops geeft in het dierenpark. Daar kunnen we met z'n allen nog wat van opsteken. Ik beloof dat ik info ga inwinnen en hier volgend jaar op terug kom. (wat klinkt dat ver weg).
                        Ha Ruud,

                        Ik dacht al dat jij dat was uit de chat . Je moet inderdaad beslist terugkomen op Emmen.
                        En wat Maastricht betreft, het is nog niet zeker hoor, maar het lijkt mij ook wel leuk.

                        Jacki
                        Meer foto's op Mukblog

                        Comment


                        • #13
                          Hallo Jacki
                          wij zijn altijd in voor een SD Day
                          en op 29 december zijn wij allebij vrij dus wij komen graag
                          lezen wel wat voor locatie het word

                          Groetjes NoName
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Maastricht op 29 December... Wel koud maar goed.

                            Comment


                            • #15
                              Gezocht Mestreechteneer of iemand uit de nabije omgeving die samen met mij op 29 december (unne daag tussen Keersmes en nuujoar) een shooting day wilt organiseren.

                              Vrundjelike kòmplemènte

                              Comment

                              Working...
                              X