Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shooting days Londen - Cancelled

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shooting days Londen - Cancelled

    Beste BD-ers,

    Tijdens een gezellig weekendje met Vonne (en omdat we het er tijdens de chat al eens over gehad hadden) kregen zij en ik het lumineuze idee om tussen kerst en oud & nieuw twee of drie dagen naar Londen te gaan, ervan uitgaande dat de kerstsfeer daar nog niet helemaal verdwenen is. En waarom zouden we dit niet combineren met een shooting day? Zijn er geen BD-ers die tussen kerst en o&n vrij hebben en die met ons mee willen ?
    Vliegen naar Londen kost tegenwoordig bijna niets meer als je op tijd boekt. Als we 's ochtends op tijd kunnen vertrekken, zou één overnachting zelfs kunnen volstaan, mits we de tweede dag 's avonds weer naar huis kunnen. Zo niet, dan valt twee overnachtingen te overwegen. We zijn nog op zoek naar een goedkoop logement via onze connecties in Londen.
    De dagen die hiervoor in aanmerking komen zijn 27, 28, 29 en/of 30 december.
    Kortom, wie gaat er met ons mee? Reageer snel, zodat we op zoek kunnen gaan naar vluchten en accommodatie.

    ps. Uiteraard hoeven de Nederlanders en de Belgen niet samen te reizen. We kunnen lijkt me best in Londen afspreken na er apart te zijn geraakt.

    Groetjes, Jacki en Vonne
    Meer foto's op Mukblog

  • #2
    heeee klinkt goed Jacki en Vonne

    In principe wil zou ik wel willen gaan
    Morgen ff checken dat de door mij aangevraagde vrije dagen tussen kerst en nieuwjaar door gaan.

    uiterlijk woensdag zou ik dat wel moeten weten
    ik ga er vanuit dat dat snel genoeg is ...

    Groetjes
    Anja
    Nikon / Tamron

    Comment


    • #3
      Wauw, goed idee. Ik ben er ook voor in samen met Jos in principe (hij weet nog wel van niks) , dus onder voorbehoud.
      Hannie

      Comment


      • #4
        Klinkt wel leuk, ik zou graag weer eens naar Londen gaan (kan ik eindelijk die ponden die hier nog liggen opmaken). Maar ik weet niet of ik van mijn moeder wel emt een stelletje vreemde Belgen mee zou mogen.
        <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

        Comment


        • #5
          ...samen met Jos ..(hij weet nog wel van niks
          @Hannie: Dat geeft niet Hannie, gewoon een kerstverrassing van maken

          ...een stelletje vreemde Belgen mee...
          @Johnny: Hoezo vreemde Belgen? In het linker rijtje zie ik alleen nog maar Netherlands staan. Ik hoop trouwens wel dat er ook nog 'vreemde Belgen' meegaan . Zeg maar tegen je moeder dat je zonder problemen met leuke Belgen op stap kunt gaan. Ik heb er ervaring mee

          Erik

          Comment


          • #6
            Originally posted by Johnny
            ....Maar ik weet niet of ik van mijn moeder wel emt een stelletje vreemde Belgen mee zou mogen.
            Vreemde Belgen Iedereen die hier tot nu toe gereageerd heeft waren wel zeer 'vreemde Nederlanders' enne, ik kan het weten, ik heb er al 5 van ontmoet (J+E, V, H+J)....
            Nu, ik denk wel dat het eerder een Nederlandse aangelegenheid zal worden, omdat ik denk dat er niet veel 'vreemde' Belgen eerst naar Schiphol gaan bollen om vandaaruit naar Engeland te vliegen. Het idee spreekt me wel aan, hoor (zenne voor de Belgen), maar als ik vanuit Zaventem moet vertrekken, dan vrees ik dat we mekaar op LH gaan mislopen....Ik ben er ooit 'op doortocht' geweest, het wordt niet voor niets de grootse luchthaven van de wereld genoemd....
            I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

            Comment


            • #7
              Originally posted by jee-esteke
              Nu, ik denk wel dat het eerder een Nederlandse aangelegenheid zal worden, omdat ik denk dat er niet veel 'vreemde' Belgen eerst naar Schiphol gaan bollen om vandaaruit naar Engeland te vliegen. Het idee spreekt me wel aan, hoor (zenne voor de Belgen), maar als ik vanuit Zaventem moet vertrekken, dan vrees ik dat we mekaar op LH gaan mislopen....Ik ben er ooit 'op doortocht' geweest, het wordt niet voor niets de grootse luchthaven van de wereld genoemd....
              Maar Jee-esteke, we kunnen toch in het hotel (of elders in londen) afspreken, waarbij Belgen en Nederlanders er afzonderlijk naartoe reizen?

              Jacki
              Meer foto's op Mukblog

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jacki
                Maar Jee-esteke, we kunnen toch in het hotel (of elders in londen) afspreken, waarbij Belgen en Nederlanders er afzonderlijk naartoe reizen?
                Jacki
                Tuurlijk, dat kan zeker, maar dan moet er zeer goed afgesproken worden en timing zal dan zeer belangrijk zijn. Nu ja, als er een bende Nederlanders naar Londen gaat, en er gaat een bende Belgen naar London, en toeval wil dat die twee bendes mekaar niet vinden (in de betekenis van ontmoeten), tja, dan zijn er twee verschillende shootingweekends natuurlijk. Maar ik denk dat het toch wel plezieriger is als de 2 meutes kunnen samenkomen, want ik veronderstel, Jacky, dat jij of Vonne er al meerdere malen geweest bent, en dus de ideale gids zou zijn....Bij mij is het geleden van toen ik 12 was dat ik nog in Londen op 'bezoek' was....(en je kan je voorstellen: ons ma spreekt geen Engels hehehehe)
                I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                Comment


                • #9
                  Dat is inderdaad zo?
                  Vanwaar vertrekken jullie? Zwavelgem (B) of Schiphol (NL)
                  en om hoelaat en hoelang en, en, spijtig zolang op voorhand kan ik niets plannen... Ik zou anders graag meegaan.

                  Comment


                  • #10
                    Hee JST, ik zie niet precies hoe vreemde Belgen en vreemde Nederlanders, allen met cameratassen (mèt BD-logo's !!!) elkaar kunnen mislopen in hetzelfde hotel

                    Nee, even serieus: Het lijkt toch aantrekkelijk om van tevoren (groepskorting regelen!) contact te hebben met het een of andere Londense hotel om aan te geven dat we met x personen komen (of die nu vanaf Schiphol vertrekken, Zaventem, via de tunnel of Zeebrugge). De afspraak is dan niet zo en zo laat op Heathrow, maar zo en zo laat in de lobby van 'The Grand Hotel BD-shooting'

                    Erik

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Erik Mansvelders
                      Hee JST, ik zie niet precies hoe vreemde Belgen en vreemde Nederlanders, allen met cameratassen (mèt BD-logo's !!!) elkaar kunnen mislopen in hetzelfde hotel

                      Nee, even serieus: Het lijkt toch aantrekkelijk om van tevoren (groepskorting regelen!) contact te hebben met het een of andere Londense hotel om aan te geven dat we met x personen komen (of die nu vanaf Schiphol vertrekken, Zaventem, via de tunnel of Zeebrugge). De afspraak is dan niet zo en zo laat op Heathrow, maar zo en zo laat in de lobby van 'The Grand Hotel BD-shooting'
                      Erik
                      Erik, je hebt gelijk. Dat kan gewoon niet mislopen, vooral niet als Mic van die reuze grote badges zit mee te sleuren (zal hij wel extra moeten betalen op het vliegtuig/trein).
                      Nu, ik ben wel geïnteresseerd, en aangezien ik toch zowieso verlof heb tussen Kerst en Nieuw zou dat geen enkel probleem mogen opleveren....
                      I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                      Comment


                      • #12
                        Wel ik doe al iets gelijkaardigs een weekje vroeger. Wel geen shooting day maar een uitstapje met mijn vriendin en ja mijn camera zal er ook wel bij zijn zeker .

                        Maar als jullie een hotel zoeken of eventueel iets anders om te doen moet je hier toch echt eens gaan kijken. http://www.londontown.com/

                        Een hele goeie site en ik heb mijn weekend nu een boeking in een hotel voor 68£ ipv 258£ allemaal dankzij deze site.

                        Ik zal mijn eigen shooting day dus houden maar ik wens jullie al veel plezier met jullie shooting day in londen.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by slipstream
                          Maar als jullie een hotel zoeken of eventueel iets anders om te doen moet je hier toch echt eens gaan kijken. http://www.londontown.com/
                          Een hele goeie site en ik heb mijn weekend nu een boeking in een hotel voor 68£ ipv 258£ allemaal dankzij deze site.
                          Ik zal mijn eigen shooting day dus houden maar ik wens jullie al veel plezier met jullie shooting day in londen.
                          Bedankt Slipstream. Jullie uiteraard ook veel plezier gewenst.
                          Ik zal eens even op de genoemde site gaan kijken.

                          Jacki
                          Meer foto's op Mukblog

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Johnny
                            Klinkt wel leuk, ik zou graag weer eens naar Londen gaan (kan ik eindelijk die ponden die hier nog liggen opmaken). Maar ik weet niet of ik van mijn moeder wel emt een stelletje vreemde Belgen mee zou mogen.
                            Je real name verwijst al naar een Belgische gemeente. Of zijn je voorouders daar meoetn gaan lopen?
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by jee-esteke
                              Originally posted by Johnny
                              ....Maar ik weet niet of ik van mijn moeder wel emt een stelletje vreemde Belgen mee zou mogen.
                              Vreemde Belgen Iedereen die hier tot nu toe gereageerd heeft waren wel zeer 'vreemde Nederlanders' enne, ik kan het weten, ik heb er al 5 van ontmoet (J+E, V, H+J)....
                              Nu, ik denk wel dat het eerder een Nederlandse aangelegenheid zal worden, omdat ik denk dat er niet veel 'vreemde' Belgen eerst naar Schiphol gaan bollen om vandaaruit naar Engeland te vliegen. Het idee spreekt me wel aan, hoor (zenne voor de Belgen), maar als ik vanuit Zaventem moet vertrekken, dan vrees ik dat we mekaar op LH gaan mislopen....Ik ben er ooit 'op doortocht' geweest, het wordt niet voor niets de grootse luchthaven van de wereld genoemd....
                              Je kan nog vertrekken vanuit Deurne rechtstreeks naar London City of je kan gebruik maken van de Eurostar vanuit Brussel Zuid. Beiden kan ik je aanraden alhoewel ik zelf niet van de partij zal kunnen zijn.
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment

                              Working...
                              X