Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woestijnen en Nijlvallei in Egypte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Woestijnen en Nijlvallei in Egypte

    De eerste keer dat ik hier foto's laat zien, commentaar en opmerkingen zijn meer dan welkom.

    Witte Woestijn:



    Pyramideberg:



    Nijlvallei vanuit luchtballon:

    Tr@vel Pictures

  • #2
    Re: Woestijnen en Nijlvallei in Egypte

    Op zich mooie opnames , zeker 1&2 maar komen nogal flets over ....of was dat soms de bedoeling???
    Als vb heb ik op de eerste eens een paar bewerkingen gedaan met dit als resultaat....Maar misschien verkies je jouw versie en dan verwijder ik deze meteen...

    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

    Comment


    • #3
      Re: Woestijnen en Nijlvallei in Egypte

      Bedankt Aquarius, je mag die bewerking zeker laten staan.

      De kleuren zoals je ze ziet, zijn de 'echte' kleuren, het ging nl. om de witte woestijn.
      Tr@vel Pictures

      Comment


      • #4
        Re: Woestijnen en Nijlvallei in Egypte

        Knappe reeks maar de foto's komen idd wat flets over dus even bewerken zoals Aquarius heeft gedaan En met een luchtballon boven de Nijl dat is echt de max Heb je daar nog meer foto's van.
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: Woestijnen en Nijlvallei in Egypte

          Idd knappe reeks , en zoals Vicky zegt, boven de Nijl met een luchtballon, jipie yeeho

          Comment


          • #6
            Re: Woestijnen en Nijlvallei in Egypte

            Merci voor jullie feedback.

            Ik heb zeker nog een aantal foto's van het ballonvaren, zal er in de toekomst wel nog enkele posten.
            Tr@vel Pictures

            Comment


            • #7
              Re: Woestijnen en Nijlvallei in Egypte

              mooi setje maar wat gebrek aan contrast bij één.
              Rekening houdende met de opgaande zon en de kleur van het zand heb ik nr één eventjes bewerkt, daar deze naar mijn gevoel de werkelijkheid eerder benaderd nml. het kille witte zand dat stillaan opgewarmd wordt door de eerste zonnestralen. In de woestijn zijn zeker veel fascinerende foto's te nemen en als je dan nog eventjes een ballonvaart kunt meemaken is dat zeker het toppy.

              Indien je wenst dat ik hem verwijder, laat maar horen.

              Comment

              Working...
              X