Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geel

    Geel in alle tinten en schakeringen De laatste foto is bewerkt, wat vinden jullie ervan ... té of OK ?







    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: geel

    Prachtige tinten in 1 en 3. Mooi hoor.

    Groeten, Miriam
    Last edited by mvdh; 25 oktober 2005, 15:27.

    Comment


    • #3
      Re: geel

      Eerste geniet mijn voorkeur, maar de derde kan mij ook wel bekoren!! (ok dus, niet té)

      Grtz,Fabke
      Toeteren in de file is als duwen tegen een berg.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: geel

        nee hoor helemaal niet tè, vind het juist de mooiste opname zo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: geel

          nr 3 voor mij mooi zo

          groetjes wim
          http://www.naturewim.be

          Comment


          • #6
            Re: geel

            3 is prachtig! 1 en 2 mogen er ook zijn ...
            Ilse

            http://fotosilse.fotopic.net
            Canon EOS350D + Canon 18-55 kitlens + Tamron 18-200

            Comment


            • #7
              Re: geel

              1 en 3 , prachtige kleuren , en nr 2....mag er natuurlijk ook zijn hé
              EOS 50D + BGE2N+EOS 350D + BG E3 -Canon 18-200 EFS IS - 18-55 EFS - EF50 mm MKI 1.8 -
              EF 70-200 2.8 L usm - 2X EXT. - Sigma 150 mm 2.8 Macro - Manfrotto 676B

              Comment


              • #8
                Re: geel

                Voor mij vooral de derde Vicky.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: geel

                  Misschien reageer ik nu niet helemaal on-topic, maar off-topic is het zeker ook niet.
                  Vicky, je komt hier zo vaak met mooie reeksen van 2 of van 3 aandraven. Wat ik er echter jammer aan vindt is (het viel me zo op) dat iedere foto uit de reeks een ander formaat heeft... Ik veronderstel dat je crops maakt van de originele afbeeldingen. Vandaar de tip -voor mocht je het in photoshop doen- te selecteren en te kiezen voor 'fixed aspect ratio', waarmee je zo telkens dezelfde verhoudingen blijft aanhouden. Achteraf kan je dan gewoon de foto's resizen -ook met de verhoudingen te blijven respecteren- tot 2 of 3 mooie platen van exact hetzelfde aantal pixels. Ik denk dat op die manier jouw prachtig fotowerk veel meer tot z'n recht zou komen!

                  In ieder geval, ik geniet iedere keer opnieuw van wat je ons te presenteren hebt!

                  Met vriendelijke groeten,

                  Comment


                  • #10
                    Re: geel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
                    Misschien reageer ik nu niet helemaal on-topic, maar off-topic is het zeker ook niet.
                    Vicky, je komt hier zo vaak met mooie reeksen van 2 of van 3 aandraven. Wat ik er echter jammer aan vindt is (het viel me zo op) dat iedere foto uit de reeks een ander formaat heeft... Ik veronderstel dat je crops maakt van de originele afbeeldingen. Vandaar de tip -voor mocht je het in photoshop doen- te selecteren en te kiezen voor 'fixed aspect ratio', waarmee je zo telkens dezelfde verhoudingen blijft aanhouden. Achteraf kan je dan gewoon de foto's resizen -ook met de verhoudingen te blijven respecteren- tot 2 of 3 mooie platen van exact hetzelfde aantal pixels. Ik denk dat op die manier jouw prachtig fotowerk veel meer tot z'n recht zou komen!

                    In ieder geval, ik geniet iedere keer opnieuw van wat je ons te presenteren hebt!

                    Met vriendelijke groeten,
                    Bedankt voor de tip Frederic. 'k Heb die mogelijkheid om bij te snijden nog niet gebruikt dus moet ik dit nog even uitpluizen


                    @ iedereen : bedankt voor de fijne reacties
                    Groetjes Vicky

                    Comment


                    • #11
                      Re: geel

                      Deze zouden perfect passen in m'n reeks [monotoon], [duotoon], [tritoon] of [multitoon)...
                      Weet je wat Vicky, als ik beelden tekort kom, gooien we het op een akkoordje...

                      Knappe reeks met mooie tinten.
                      Greetz, Kariboe

                      P.S. Wat Frederic vertelt, was mij ook al opgevallen...
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                      Comment


                      • #12
                        Re: geel

                        Drie mooie gele... Vicky, de bewerking stoort niet integendeel.
                        nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

                        Comment


                        • #13
                          Re: geel

                          Prachtige foto's, ik vind nr. 3



                          [QUOTE=Frederic De Smet]
                          Ik veronderstel dat je crops maakt van de originele afbeeldingen. Vandaar de tip -voor mocht je het in photoshop doen- te selecteren en te kiezen voor 'fixed aspect ratio', waarmee je zo telkens dezelfde verhoudingen blijft aanhouden. Achteraf kan je dan gewoon de foto's resizen -ook met de verhoudingen te blijven respecteren- tot 2 of 3 mooie platen van exact hetzelfde aantal pixels.


                          Kan je me eens uitleggen waar ik dat kan vinden, of hoe je dat moet doen?
                          Ik heb Photoshop CS
                          freyake

                          Comment


                          • #14
                            Re: geel

                            Weer een prachtreeks Vicky en ik moet me aansluiten bij de anderen. Nr.2 is de minste van de drie maar da's gewoon omdat nr.1 & nr.3 echte toppers zijn
                            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                            Comment


                            • #15
                              Re: geel

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                              Deze zouden perfect passen in m'n reeks [monotoon], [duotoon], [tritoon] of [multitoon)...
                              Weet je wat Vicky, als ik beelden tekort kom, gooien we het op een akkoordje...

                              Knappe reeks met mooie tinten.
                              Greetz, Kariboe

                              P.S. Wat Frederic vertelt, was mij ook al opgevallen...

                              OK Kariboe, je mailt me maar als je wat beelden te kort hebt 'k Heb veel vrije tijd en heel wat foto's op mijn PC'tje.
                              Groetjes Vicky

                              Comment

                              Working...
                              X