Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

poederlee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • poederlee



    Dit is de foto.
    Hij is achter ons huis getrokken.

    Dit is een bedenking...
    Op één of andere manier spijt het me dat ik in een 'stijlperiode' zit waarin ik aan alle foto's wil prutsen tot ze niet meer te herkennen zijn, maar dat is nodig om wat bij te leren, en om photoshop beter en beter te leren kennen.
    Ik vraag me sterk af of erg bewerkte foto's wel de moeite zijn te bekijken en te bestaan. Het is maar een beeldje, maar het geeft natuurlijk niet meer de illusie ook maar iets met 'de werkelijkheid' te maken te hebben, wat andere foto's wel doen.

    Andere gedachten bij de foto had ik graag van jullie gehad.

    Hendrik
    +------------------+
    +------------------+

  • #2
    Re: poederlee

    Soms maakt 'prutsen' mooi, soms ook niet.
    Jij weet wat je 'geprutst' hebt. Voor de kijkers zou het misschien tof zijn om dit te vergelijken met de originele.

    Comment


    • #3
      Re: poederlee

      sorry...
      zulke geheimen geef ik niet prijs. Dizzis showcase voor een reden, niewaar?
      iddis wat iddis. yucie wat yucie
      hendrik.
      +------------------+
      +------------------+

      Comment


      • #4
        Re: poederlee

        nou dan vind ik het net tè, edoch de compo is mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: poederlee

          Een reactie van 'die hang ik op' of die kader ik in, of die wil ik nog eens zien heb ik niet. Maar wel heb ik respect voor je bewerking en visie Hendrik, en dat is ook mooi dat je zoiets kan oproepen, nietwaar? Zelfs niet wat je wil bereiken?

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: poederlee

            Zelf zou ik dit nooit maken, maar ik vind het wel iets hebben. Voor ik iets gelezen had dacht ik dat het een nachtopname bij volle maan was.
            Beauty need only be a whisper
            Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

            Comment

            Working...
            X