Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herfst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • herfst

    Hallo iedereen,
    Ik ben echt een beginner, en omdat ik enorm graag de natuur zie, wandelen en fietsen we véél.
    Omdat het dan gemakkelijk is geen te grote camera mee te hoeven nemen, maar iets dat gemakkelijk in een buideltasje, of jaszak kan verdwijnen, heb ik voor een Nocon Coolpix 4600 gekozen, omdat dit toch hel wat functies heeft, en toch klein is. En omdat ik echt een beginner ben, was ik ook niet van plan zo direct een duur toestel te kopen, maar als het wat meevalt, .... Wie weet.
    Hier zie je dus mijn eerste probeersels.








    Geef maar jullie ongezouten mening, zodat ik wat kan bijleren.

    MVG
    Marleen

    PS : Ik hoop dat de foto's niet te groot zijn, zo ja, zeg het mij dan ook AUB, want dan verklein ik ze nog wat. Op sommige dingen ben ik nog echt een leek, en moet ik zoeken.
    Marleen Stallaerts - Erembodegem
    Canon 1000D
    welkom op mijn fotopagina

  • #2
    Re: herfst

    De eerste foto zegt mij persoonlijk niet echt veel en mis ook wat scherpte...; het kleurenspel vind ik dan persoonlijk weer wel mooi...

    Bij de Tweede foto storen mij vooral de grassprieten en takje op de voorgrond en is de lucht nogal fel uitgebrand...

    de derde foto vind ik persoonlijk de meest geslaagde, mooie kleuren en scherpte..alleen had ik persoonlijk langs de linkerkan er een flink stuk afgesneden.....

    Comment


    • #3
      Re: herfst

      Voor een absoluut beginner, helemaal niet slecht
      foto 1 valt op door zijn originele standpunt dus geslaagd, compo van foto 2 vind ik zeker niet slecht alleen mis ik scherpte hier en daar, foto 3 is dan voor mij althans minder geslaagd hier heb je geflitst met gevolg dat het allemaal wat bleekjes ziet, ook mis ik hier scherpte en compo minder interessant,
      maar zoals gezegd voor een beginner, kan er dit best door
      Groeten Sensor

      Comment