Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

    De kogel is door de kerk!
    Op zaterdag 22 oktober 2005 gaat er een ps-cursus door specifiek voor BD'rs.

    Kennis : Enige voorkennis van de voornaamste tools en paletten in ps is aangeraden (bv selectietools - croptool - lagenpalet enz...)

    Doelgroep : Digitale amateurfotografen die hun foto's de gewenste upgrade willen bereiken via Photoshop.

    Adres : Holdestraat 18, 8570 Anzegem (ligt op de grens van West- en Oostvlaanderen)

    Datum en uur: Zaterdag 22 oktober 2005 vanaf 14.00 uur stipt tot 17.00 uur.


    Max aantal inschrijvingen: 14 (voor de rappe...)
    Er word alleen gewerkt met vooraf-inschrijvingen
    Prijs : 20 euro (kosten beamer, lesgever, verwarming,elec)

    Om te zorgen dat we geen overboeking hebben en geld terug moeten storten: gebruik "post reactie" waarna ik de nodige gegevens voor uw inschrijving overmaak via "privébericht".

    Om de kosten te beperken brengt ieder zijn laptop of pc mee. Er zal gewerkt worden met ps7. Identieke instellingen zullen terplaatse aangepast worden. Gelieve een half uurtje op voorhand uw pc of laptop te plaatsen!

    De antwoorden op uw vragen die van nut kunnen zijn zullen telkens aangepast worden in dit item.

    Hierbij foto van de locatie en plannetje ligging.

    De eerste kanidaten:

    Rockin_Bobke
    HyperBaton
    Zwartwitje
    Marijke B
    Lieven Lens






    Last edited by bouvelo; 21 oktober 2005, 07:33.

  • #2
    Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

    Ik schrijf me in Michel

    Comment


    • #3
      Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

      Gaat het hier over 1 les van 3 uur?

      Jef

      Comment


      • #4
        Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

        Ja, de bedoeling is om als vervolg op de eerste cursus verder te werken rond fotobewerking. De lessen zullen dan voor een gedeelte gebaseerd worden op specifieke vragen van de cursisten. Om een klein voorbeeld te geven: elke cursist stuurt een fotobestand op met korte uitleg wat hij wil aangepast zien aan zijn foto.

        Comment


        • #5
          Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

          in't Vlaams : " dju dedju !"
          is héél intressant, ben vrij, heb laptop, woon maar een kilometer of 7 ver,
          ( Waregem) maar ik heb enkel PS Elements 2 ( omdat't int NL is )
          groetjes, Bobke
          ________________________

          Comment


          • #6
            Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

            Schrijf mij maar in.
            Ik heb wel Photoshop CS op mijn laptopke staan.
            freyake

            Comment


            • #7
              Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

              Ik schrijf me ook in... Ik stuur wel nog een private message.

              Comment


              • #8
                Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

                Ik heb zin maar weinig tijd en van Wommelgem/Antwerpen is dat toch een afstand.

                Ik wil wel een duit in het zakje doen:
                Ik heb nog 2x 17" schermen in de garage staan die jullie eventueel mogen lenen... Ik kan ze gerust een paar weken missen. Enige voorwaarde is ze afhalen en terugbrengen.

                Groetjes en veel suk6,
                IKKE
                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                BE-Wommelgem
                .: 20D & D700 :.

                Comment


                • #9
                  Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

                  Ik wil wel meedoen maar heb nog geen laptop en mijn pc helemaal gaan uitbreken zie ik ook niet zitten .
                  Spijtig zeer spijtig.
                  Groetjes
                  http://www.vehe.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

                    Als er nog een plaatsje vrij is, mag je me zeker ook noteren als deelnemer.

                    Comment


                    • #11
                      Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

                      alez vooruit, mannen ( en vrouwen ) 't is nu zaterdag reeds hé !
                      tijd om in te schrijven hé
                      groetjes, Bobke
                      ________________________

                      Comment


                      • #12
                        Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

                        GROTE TELELEURSTELLING... ivm het aantal inschrijvingen.
                        Ondanks het grote aantal digitale fotografen die op het forum laten blijken dat Photoshop nog steeds een struikelblok is, stel ik mij de vraag waarom er zo weinig antwoord komt op mijn initiatief...
                        Tot nog toe heb ik slechts 3 kanidaten die in orde zijn met hun inschrijving. Voor deze kanidaten ben ik bereid om gratis (maar dan zonder beamer en zonder lesgever) toch de cursus te laten doorgaan onder mijn begeleiding.

                        Comment


                        • #13
                          Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

                          Raar ja. Ik was van plan deze cursus in de buurt te volgen maar tegen een hogere prijs... Ofwel zitten in die streek geen digitale fotografen of anders kennen ze Photoshop al of gebruiken ze het niet.
                          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                          BE-Wommelgem
                          .: 20D & D700 :.

                          Comment


                          • #14
                            Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

                            Bouvelo,

                            ik breng zaterdag een beamer mee, mogen we gratis gebruiken van mede-BD'er Megakiek Dit zal makkelijker werken hé ! helaas woont hijzelf in De Panne, en kan wegens zelfstandig beroep niet meekomen . mijn vrouwke gaat vrijdag zijn beamer afhalen aan zee ( hebbekik sjans ee )
                            groetjes, Bobke
                            ________________________

                            Comment


                            • #15
                              Re: PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

                              Ondanks de lage opkomst wil ik toch de cursus laten doorgaan zoals eerst gepland. Dus toch met lesgever en aangezien Rockin Bobke voor de beamer kan zorgen (waarvoor mijn grootste dank) en mijn eigen inbreng blijven de voorwaarden (20 euro) zoals eerst beschreven.
                              De afwezigen hebben ongelijk... inschrijven kan nog steeds (mits betaling ter plaatse)

                              Comment

                              Working...
                              X