Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website aanpassen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website aanpassen?

    Hoi

    Ik zou eens mijn website willen verbeteren!

    Wat zou ik nog volgens jullie moeten veranderen?

    Jan Foto's
    Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

  • #2
    Re: Website aanpassen?

    Als ik de muziek afzet, en klik op een link, hoor ik de muziek opnieuw, verder zijn enkele pagina's (mss allemaal maar ik heb ze nog niet allen getest) niet 100% correct zichtbaar zonder je verplicht bent extra plugins te installeren (Quiktime). Ook merk ik dat de links zich telkens in een nieuw venster openen...
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

    Comment


    • #3
      Re: Website aanpassen?

      Zoals hierboven reeds vermeld:
      Zet de muziek standaard UIT, eventueel een knopje om de muziek AAN te zetten voor zij die willen.
      Nieuwe pagina's kan je beter laten open gaan in hetzelfde scherm. Je moet dan wel een link voorzien naar de hoofdpagina

      Nieuw:
      Nu worden we verplicht om alle foto's van een paina binnen te halen. Je kan beter met thumbnails werken, die veel sneller opladen, zodat de bezoeker zelf kan kiezen welke foto hij/zij groter wilt bekijken.

      hesy.be
      BD0319BE

      Comment


      • #4
        Re: Website aanpassen?

        Als je een album opent, kom je in een nieuw venster.
        Als je nu op de 'home' link klikt krijg je terug de menu (in dit nieuwe venster)
        bij een volgend album, weer een venstertje erbij, dat telt snel door...

        Ik probeer altijd het volgende te handhaven op min sites (en dit is, dacht ik, ook algemeen 'aanvaard') interne links blijven in hetzelfde venster, voor externe links doe ik een nieuw venster open.

        En, zoals hierboven al aangehaald, thumbnails zullen ook door veel personen geapprecieerd worden.
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment

        Working...
        X