Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gekke Fransen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gekke Fransen

    Misschien fototechnisch niet 100%, maar wel met een verhaal...
    Allen genomen in Gravelines, net over de franse grens.






    1. Hilarisch hypocritisch contrast: Recyclagecontainer, met de kerncentrale op de achtergrond.




    2. Als je je 180° omdraaid, krijg je dit pareltje van een verlaten strand te zien, met een monument van WOII. Zou je denken als fransman, ideale plaats om eens uit te waaien...




    3. Niets van, gaan liever allemaal samen sprot vissen, in het koelwater van de kerncentrale. De sprot is er "extra" groot, en geeft er licht s'nachts


    Vriendelijke groeten
    Jo
    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

  • #2
    Re: Gekke Fransen

    voor mij de tweede opname, heel mooi licht.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Gekke Fransen

      Recyclage, kernenergie, WOII, lichtgevende visjesnze wereld in een notedop.
      Prachtige illustratie van de hippocrisie die ons allemaal meesleurt.
      En niet alleen Gekke Fransen

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: Gekke Fransen

        van mij mogen ze zeggen wat ze willen, maar voor mij drie x

        Comment


        • #5
          Re: Gekke Fransen

          gelukkig kent ge meer van fotografie dan van kerncentrales
          1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
          EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

          Comment


          • #6
            Re: Gekke Fransen

            Nette foto's.

            Mij mogen ze opsluiten hoor in een kerncentrale. Weet zeker dat het er schoner is dan de buitenlucht. En dat koelwater? Is niets mis mee. Je kunt het nog niet niet drinken, maar veel is daar niet meer voor nodig
            Visit my website

            Comment


            • #7
              Re: Gekke Fransen

              Oorspronkelijk geplaatst door GeForceFX
              gelukkig kent ge meer van fotografie dan van kerncentrales

              Denk dat ik wel het principe van een kerncentrale ken.

              Heb Doel bezocht...
              En heb wel mijn dosis fysica gehad in mijn leven.

              Zeker geen bedoeling om hier de zoveelste polimiek op te starten. Dat zullen we wel voor chit chat houden.

              Weet ook wel dat een kerncentrale op zich schoner qua uitstoot is dan een kolencentrale. En dat koelwater, totaal geen contact heeft met het primaire bad... Als het dat is wat je bedoelt.
              Maar is wel niet "betaalbaar" recycleerbaar tot op heden, dus vind ik het contrast met een recyclagebak wel passend....

              En die vis is echt groter, en sneller, maar dat komt natuurlijk door het feit dat dat water wat warmer is dan het zeewater.

              Vriendelijke groeten
              Jo
              Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

              Comment


              • #8
                Re: Gekke Fransen

                dan is het goed
                1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
                EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

                Comment

                Working...
                X