Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

    DIT ZIJN DAN DE GEGEVENS VOOR KOMENDE WEEKEND:

    Waar? FITSTUDIO TE Oudenaarde (Oost-Vlaanderen)

    16 oktober 2005
    ontvangst vanaf 12u30

    einde: rond 20 uur


    WAAR:Eindries, recht tegenover de sluizen van de Schelde en naast de tennispleinen en andere sportaccomodatie te Oudenaarde.

    Waar vind je Oudenaarde?

    Makkelijkst te bereiken komende van

    1. E40: al wie de E40 neemt om kort tot in Gent te komen (Zowel Komende Uit Brussel, Als Richting Oostende), neemt E40 wisselaar E17 afrit ZEVERGEM (afrit Makro), richting OUDENAARDE N60 !

    2. E17: al wie de E17 neemt komende uit richting ANTWERPEN: idem als onder punt 1!

    3. E17 komende van voorbij of rond KORTRIJK, ook Roeselare etc.: afrit WAREGEM en dan richting OUDENAARDE (dit zijn gewone nationale banen waar je op de toegelaten snelheden moet letten)

    3. RONSE: al wie van boven RONSE moet komen: neemt N60 richting OUDENAARDE


    EENMAAL TE OUDENAARDE: afrit OUDENAARDE CENTRUM nemen ! dit is de oprit die recht Oudenaardecentrum met zijn mooie Markt binnen rijdt (je ziet komende van richting Gent de hoge massieve toren van de Walburga kerk!)
    Eenmaal de afrit genomen neem je links en rijdt je recht Oudenaarde binnen. Je passeert Delhaize en op het kleinde Ronde punt ga je kwasi rechtdoor (afrit 2) je passeert links de Walburgakerk en rechts het centrum Ronde Van Vlaanderen.

    Je komt op de Markt en neemt de eerste smalle straat in de uiterste hoek van de Markt (ongeveer recht voor je met op de hoek een Kousenwinkeltje en daarnaast het Sloeber café met een lichtreclame-krant op de gevel)

    Je bent nu in de Boordstraat (kasseitjes), eenrichting en redelijk smal met allerlei winkels.
    Deze rijdt je volledig door en volgt mee naar rechts tot je aan een ophaalbrug komt over de Schelde. Je gaat de Schelde niet over maar net voor de brug volg je de Schelde richting voetgangersbrug en iets verder de Sluizen.
    Je bent er bijna. Ter hoogte van de sluizen zal je links een geel industrieel gebouw aantreffen met vermelding op een zuil FITSTUDIO !

    Vanaf dan ligt het allemaal in jullie handen hé. Shooten en poseren.


    De regels in de FITSTUDIO:

    ***de deelname aan de shooting day is gratis

    wat we wel vragen in ruil:
    1. mooie foto's van de modellen in de Fitstudio welke de eigenaar later kan gebruiken voor reclame etc.

    2. als kleine compensatie: dat dranken aldaar verbruikt worden tegen de daar geldende tarieven. Er is een ruim aanbod van drankjes over water tot de energy-drinks (!), bieren etc. Er zijn twee meisjes aanwezig om de leden welkom te heten, en de drankjes te serveren.

    ***gebruik van de kleedkamers en douches is mogelijk

    ***kleedkamers en douches kunnen als decor gebruikt worden, maar spreek dan wel af met de andere modellen wanneer die zich toevallig aan het verkleden zijn. Het is wellicht niet de bedoeling om 'voyeurke' te spelen.

    ***er zal iemand een kleine studioflitser meebrengen, die dan eventueel in afspraak met de anderen kan gebruikt worden.

    ***alles is op eigen risico

    ***contracten: er wordt liefst enkel gefotografeerd met een klein contractje waarbij het model de toestemming geeft aan de fotograaf om de foto's te mogen gebruiken voor non-commerciële toestemmingen.

    ***de foto's mogen welk gebruikt worden voor reclame voor de FITSTUDIO


    ALLE ANDERE EVENTUELE UITLEG VOLGT
    ALLE VRAGEN GRAAG in een kleine post in deze Thread.

    Ik probeer in de loop van de week de namen te noteren en de modellen te tellen.


    Iedereen is welkom, de sfeer is 'alles kan niets moet', we proberen zelf nog enkele modellen op te trommelen om iedereen aan de slag te kunnen laten gaan!

    Tot later
    Peter
    Last edited by Peter Lampens; 9 oktober 2005, 19:30.
    een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

  • #2
    Re: SD in Fitnessclub ???

    lijkt me apart !
    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

    Comment


    • #3
      Re: SD in Fitnessclub ???

      lijkt mij een leuk idee ja, moet je wel je spullen extra beschermen ivm de vochtige warmte die daar toch aanwezig zal zijn????.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: SD in Fitnessclub ???

        Dit lijkt mij heel tof, maar een model meebrengen zal wel noodzakelijk zijn vermoed ik ?
        natwork.be

        Comment


        • #5
          Re: SD in Fitnessclub ???

          Schrijf Marijke en mij alvast maar in !!!

          Is dat bij Michel ( fitstudio ) ?
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er!

            Heren en Dames fotografen, Modellen en liefhebbers

            Hij komt er: de SD in een fitnesscentrum.

            De SD zou reeds redelijk recent moeten kunnen gebeuren terwijl het nog mooi weer is (betere lichtinval) en we de zondagnamiddag de club volledig voor ons zelf kunnen hebben. Bij slecht weer is deze ook de zondagnamiddag open voor de sportieve klanten.

            Er is in de buurt: een mooie finsepiste, eventueel tennisvelden, een mooi Sluis op de Schelde, een sportplein en voetbalplein etc.

            De organisatie wil ik op mij nemen, desgevallend gesteund door een DB'er uit de streek hier (Oudenaarde-Maarkedal-Ronse-Gent) en alles er tussen en rond Oudenaarde.

            Van belang zijn natuurlijk de modellen.

            Graag wie interesse heeft een berichtje in deze thread.

            Peter
            een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

            Comment


            • #7
              Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er!

              Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
              Zijn er geïntereseerden om jullie modellen te fotograferen in een fitnessclub?

              Zoals in een van mijn posts in het tread shootingday De Leie gezegd wil ik die hier te Oudenaarde proberen te Organiseren.

              Indien voldoende interesse dan probeer ik een locatie vast te leggen.

              Weet niet of we daar enige beperking moeten aan koppelen, want die zalen zijn nu ook weer niet zo super groot denk ik.


              Kan ook een sportzaal of zo proberen te krijgen die er naast gelegen is, en de Schelde met een sluis etc. aan de overkant!

              Indien de datum schikt - dus met enig voorbehoud - kom ik met minstens 3 modellen.
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

              Comment


              • #8
                Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er!

                Lijkt me wel een toffe locatie! Hopelijk zijn er veel fotografen die er ook zo over denken!

                Greetz
                Dj

                Comment


                • #9
                  Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er!

                  lijkt me fun en mits de datum schikt ben ik er. kheb de SD in de mijnen de laatste keer al moeten missen wegens hoofdpijn (eigen schuld ), nu wil ik er graag bijzijn.
                  Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er!

                    Hello

                    Ik plan de SD half de maand oktober, op een zondag namiddag, waarbij we vanaf ongeveer 1 uur de club volledig ter onze beschikking hebben.

                    Er wordt geen toegangsgeld gevraagd, enkel de afspraak dat de dranken tegen een interessante prijs aldaar kunnen genuttigd worden dit in ruil voor het gebruik van electriciteit etc.

                    Er is een balletzaal met spiegels en balustrade, en de mogelijkheid om een spinningzaal op te stellen.

                    Daarnaast uiteraard gemakshalve kleedkamers voor de dames, en we kunnen proberen zorgen voor mannelijke, goed gespierde figuranten.

                    Indien gewenst vraag ik in het provinciaal technisch instituut meisjes om te helpen met de gezicht- en bodyopmaak. (bronzeren, glimmen etc.)

                    Ideëen zijn welkom.
                    een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er!

                      Hallo, schrijf mij ook maar in.
                      Waarschijnlijk een of twee modellen.
                      Staf

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er!

                        Ik woon op 8 km van Oudenaarde, ik kom zeker. Was in Ronse op de shooting van Lieven Lens. Wil nog wat ervaring opdoen daar ik een shootingday zal organiseren in mijn eigen locatie Bouvelo Bouverie rond het thema Showhorses and Showgirls(boys)
                        Last edited by bouvelo; 21 september 2005, 19:16.

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er!

                          Onder voorbehoud (datum) ben ik ook van de partij, dit zijn idd mooie lokaties voor een SD, strak plan!!
                          BD0415BE Nikon spulletjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er!

                            Onder voorbehoud van de datum natuurlijk zal ik er ook zijn.
                            natwork.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                              Onder voorbehoud van de datum natuurlijk zal ik er ook zijn.
                              Hey Peter

                              and for me the same

                              grtz
                              jp
                              D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                              Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                              en ewa flitsspeelgoed

                              Comment

                              Working...
                              X