Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Homepage MENINGEN gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Homepage MENINGEN gevraagd

    Hoi, ben al een tijd aan het pielen met mijn homepage. Er moeten nog veel meer foto's op en het zijn ook niet de beste die ik heb, het is meer een soort test.
    Mijn vraag aan jullie. Wat vinden jullie ervan !? Wat kan ik nog anders doen verbeteren. Zet het gerust in het gastenboek, die is ook nog in de test



    of

    members.home.nl/jpschouten
    Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

  • #2
    Re: Homepage MENINGEN gevraagd

    Nou, ik wou dat ik mijn site zelf wat beter kon maken maar ehhhh ik blokkeer Active X vanwege de beestjes dus kan ik hélaas niet echt iets zien van je site en ik vertik het (weeral vanwege de beestjes) die Active X in te schakelen, dus ik zou willen zeggen, maak je site zo toegankelijk mogelijk voor een breed publiek en zwier er die active x af
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: Homepage MENINGEN gevraagd

      Minder doorlopende tekst. Te lange teksten worden niet gelezen. Het staat ook nogal dicht op elkaar.

      In de euforie om een nieuwe of een eigen website te hebben, ben je misschien een beetje te vlug aan 't typen geweest. Tekst op een homepage moet foutloos zijn. Nog even nalezen, dan merk je het zelf ook wel.

      Comment


      • #4
        Re: Homepage MENINGEN gevraagd

        ja ik geef toe, ik ben snel geweest met het typen maar bedoel je dat ik meer allinea's door een enter te geven invoeren ? + foutjes natuurlijk corrigeren ?
        Ik ga gelijk ffe fixuh
        Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

        Comment


        • #5
          Re: Homepage MENINGEN gevraagd

          Ziet er goed uit. De tekst in je menuutje vind ik niet erg leesbaar. Verder kan je beter geen .tk domein gebruiken IMHO. Je krijgt daar eerst een aantal seconden reclame te zien of je moet even op een link klikken boven de reclame. Dan zie ik liever gewoon een wat langere URL, zulke opdringerige reclame vind ik persoonlijk nogal irritant.

          Comment


          • #6
            Re: Homepage MENINGEN gevraagd

            Pop-ups ? Doorschakeling naar een andere pagina, terug pop-up..
            En dan constant dat geflikker van die animaties.
            Ik heb liever een pagina zonder pop-ups, en zonder al die flash, active-x en dergelijke toestanden.
            Gewoon laten zien wat ge wilt zien, dit slikt te veel van mijn bandbreedte (en werkt op den duur op mijn zenuwen)
            www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

            Comment


            • #7
              Re: Homepage MENINGEN gevraagd

              oke, das duidelijke taal ! Heb je misschien dan een suggestie om de albums te laten zien. Wat niet al te moeilijk is ?
              Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

              Comment


              • #8
                Re: Homepage MENINGEN gevraagd

                Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
                Verder kan je beter geen .tk domein gebruiken IMHO. Je krijgt daar eerst een aantal seconden reclame te zien of je moet even op een link klikken boven de reclame. Dan zie ik liever gewoon een wat langere URL, zulke opdringerige reclame vind ik persoonlijk nogal irritant.
                Dat kun je als gebruiker van een dot.tk domain gewoon uitzetten. Probeer het maar eens: http://www.tobtennis.tk. (slechts ter illustratie - de site is al heel lang niet meer bijgehouden, dus kijk even niet naar de inhoud...).

                Terug naar de originele vraag. Mijn aanmerkingen: op mijn scherm (1280x800) staat'ie zo ongeveer onderin en naar links geschoven - niet zo fraai. De "info" pagina krijgt vertikale maar ook horizontale scrollbalken. Het verhaal onder "info" is misschien interessant voor je ouders, maar daar houdt het ook wel zo'n beetje mee op denk ik. Waarom maak je foto's? Wat wil je er mee laten zien? Dat is informatie die ik daar verwacht, niet een soort CV van je hobby.

                Onder het menu "foto's" vind ik alleen een verhaaltje zonder inhoud, dat tabblad aan de rechterkant is altijd beschikbaar dus wat is de waarde van het topmenu "foto's" ?

                Comment


                • #9
                  Re: Homepage MENINGEN gevraagd

                  vanwaar toch altijd overal die activeX toestanden??
                  Men kan perfect zonder!

                  dit is:

                  a) very annoying
                  b) terribly frighning for visitors with no general IT knowledge
                  c) suspicious.. wie weet wat daar allemaal in verstopt zit!

                  en hou ik me nog in over dat .tk-stuff als extentie...

                  en nu iets positief: je layout kan ik wel smaken!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Homepage MENINGEN gevraagd

                    Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                    vanwaar toch altijd overal die activeX toestanden??
                    Men kan perfect zonder!

                    dit is:

                    a) very annoying
                    b) terribly frighning for visitors with no general IT knowledge
                    c) suspicious.. wie weet wat daar allemaal in verstopt zit!

                    en hou ik me nog in over dat .tk-stuff als extentie...

                    en nu iets positief: je layout kan ik wel smaken!
                    Ik sluit mij daar volledig bij aan. Een site moet voor mij straightforward zijn. Geen active X en geen flash dinges... Al eens via een modem op een flash site gesurfd ?
                    natwork.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Homepage MENINGEN gevraagd

                      Aansluitend bij de ActiveX commentaren: probeer ook je site uit met andere browser, zoals Firefox en Opera. Die ondersteunen ActiveX niet; zorg ook dat je Mac-gebruikers niet in de kou laat staan. Ik heb zelf geen Mac ( ) maar dacht dat die ook niet met activex werkten.

                      Marshy.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Homepage MENINGEN gevraagd

                        Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                        Nou, ik wou dat ik mijn site zelf wat beter kon maken maar ehhhh ik blokkeer Active X vanwege de beestjes dus kan ik hélaas niet echt iets zien van je site en ik vertik het (weeral vanwege de beestjes) die Active X in te schakelen, dus ik zou willen zeggen, maak je site zo toegankelijk mogelijk voor een breed publiek en zwier er die active x af
                        Ik weet niet wat voor een browser je gebruikt, maar met internet explorer maak je idd heel veel kans om 'beestjes' binnen te halen. Wat ik je kan aanraden is Mozilla Firefox. Daarmee ben je weer vrij om elke site te zien , zonder risico... Je hebt alle controle over je browser, je enabled iedere stap, enkel wanneer je het zelf wil. Greetz, eric

                        Comment


                        • #13
                          Re: Homepage MENINGEN gevraagd

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                          Ik sluit mij daar volledig bij aan. Een site moet voor mij straightforward zijn. Geen active X en geen flash dinges... Al eens via een modem op een flash site gesurfd ?
                          Mijn site is Flash... Is het zo moeilijk om die te bekijken via modem?
                          Ik weet het niet hé, ik heb kabel daarom dat ik het vraag
                          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                          Comment


                          • #14
                            Re: Homepage MENINGEN gevraagd

                            Via www.websiteoptimization.com krijg je een overzicht van de groote van je pagina's en aanbevelingen om de laadtijd te verminderen. Hiermee kan je al inschatten hoelang het duurt voor een inbeller (max. 56 kbits/s) de pagina te zien krijgt.

                            Het leuke aan Firefox is dan je via een extensie direct deze gegevens zichtbaar kan maken vanop de webpagina die in de browser wordt getoond.

                            Grtz,
                            Marshy.

                            Comment

                            Working...
                            X