Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Commentaar bij Fotopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Commentaar bij Fotopic

    Weet iemand hoe je bij het commentaar de tekst een lijn naar beneden duwt (zoals normaal met ENTER) - indien de vraag niet duidelijk is zie onderstaande link (Favorieten) -> ik tracht dit momenteel op te lossen met sterretjes

    Alvast bedankt voor reacties
    Canikon 40D - D200, D300

  • #2
    Re: Commentaar bij Fotopic

    Hoi,


    Ik heb daar ook mee liggen kl....
    Ik vrees dat zoiets gewoon niet gaat bij Fotopic.
    Het is een leuke en simpele manier om je foto's
    op een website te zetten, maar de mogelijkheden
    zijn beperkt.

    Comment


    • #3
      Re: Commentaar bij Fotopic

      Wij hebben daar geen enkel probleem mee, zet in "collection appearance" de Collection Index Format op Simple en je kan bij elke foto tekst neerzetten.
      of bedoel je dat niet...
      grt,
      bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Commentaar bij Fotopic

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk
        Wij hebben daar geen enkel probleem mee, zet in "collection appearance" de Collection Index Format op Simple en je kan bij elke foto tekst neerzetten.
        of bedoel je dat niet...
        grt,
        bouk.
        Nee, ik bedoel als je een andere regel wil beginnen of spaties wil toevoegen dit gewoon niet gaat
        Canikon 40D - D200, D300

        Comment


        • #5
          Re: Commentaar bij Fotopic

          Ik denk dat Fotopic de tekst in dat venstertje ziet als HTML en dat je ook op die manier moet schrijven. Als je dus een Harde Return wilt, moet je <br /> schrijven.
          Als je in HTML een tekst typt met returns en alinea's, dan wordt die tekst tóch gewoon doorlopend getoond omdat de opmaak er niet expliciet in zit.

          Edit: zo deed ik het vroeger, maar dat blijkt nu niet meer te werken... de <br /> staan gewoon in mijn tekst...

          Stuur anders eens een email naar Fotopic zelf om te vragen hoe dat zit?
          "A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others." (Ayn Rand)

          Comment


          • #6
            Re: Commentaar bij Fotopic

            Bij mij blijkt dit toch te lukken met ENTER ???

            hesy.be
            BD0319BE

            Comment

            Working...
            X