Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 50-500 - Bigma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 50-500 - Bigma

    Ik heb al veel over deze lens gehoord maar heb er nog nooit één gezien, laat staan vastgehouden, dus als er iemand met zo'n lens toevallig ergens in de buurt van Herentals woont, kan ik die lens misschien eens bekijken

    Alvast bedankt,

    Francis
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Sigma 50-500 - Bigma

    Als je niet vies bent van Canon, kan je altijd bij mij terecht. Woon in Turnhout. We kunnen er eens samen op uit trekken. Kan je combinatie Canon 10D + Bigma gerust uitgebreid testen.


    Kris.
    My work: VICTORIE.com

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 50-500 - Bigma

      De Bigma is echt een lens die je vastgehad en getest MOET hebben als je de aankoop ervan overweegt. Ik heb ze mogen bepotelen tijdens Corne's lenzendag en heb ze dadelijk van mijn lijst geschrapt: de 50-500 is dik OK maar 'I am not (yet) worthy'

      Hopelijk doet Corne begin volgend jaar nog eens zo een dag, mijn handjes popelen om eens wat groothoeklenzen te testen en tegen dan zal mijn portefeuille de aanslag wel overleven.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 50-500 - Bigma

        Begin volgend jaar? Ik dacht tegen september zelfs...

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Sigma 50-500 - Bigma

          Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
          Begin volgend jaar? Ik dacht tegen september zelfs...
          Zolang het maar niet tussen 4 en 18 september is, ben op verlof dan ...

          @Chris

          Lijkt me een goed idee
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X