Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

panning person wanted

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • panning person wanted

    Hallo ,
    Ik rij nu al jaaaren met een motorfiets en heb niet 1 foto van mezelf onder het rijden.
    Daarom doe ik hier een oproep... er zijn hier duidelijk enkele mensen die het "pannen" onder de knie hebben wil er iemand zo vriendelijk zijn mij eens te schieten?
    1000 maal dank op voorhand.

    D.
    Some say i'm insane...but the voices in my head disagree.

  • #2
    Re: panning person wanted

    zit met hetzelfe luxe probleem
    Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

    Comment


    • #3
      Re: panning person wanted

      Oorspronkelijk geplaatst door TrieHard
      Hallo ,
      Ik rij nu al jaaaren met een motorfiets en heb niet 1 foto van mezelf onder het rijden.
      Daarom doe ik hier een oproep... er zijn hier duidelijk enkele mensen die het "pannen" onder de knie hebben wil er iemand zo vriendelijk zijn mij eens te schieten?
      1000 maal dank op voorhand.

      D.
      Mmmmm, Izegem is me een beetje te ver ......

      Comment


      • #4
        Re: panning person wanted

        Triehard, Izegem is niet zo ver voor mij...

        Echt onder de knie zou'k niet zeggen, maar 'k ben zeker geen bleuke meer...
        Voor mij ineens een goede leerschool, voor jou waarschijnlijk mooie plaatjes, en waarschijnlijk een aangename kennismaking onder amateurs

        Waar zou je dat doen? Op de rijksweg?

        Werk met Nikon D100 en D1.

        Laat maar iets horen.

        Greetz

        Vandaag en morgen ben'k niet vrij helaas...
        Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

        Comment


        • #5
          Re: panning person wanted

          Oorspronkelijk geplaatst door Risto
          zit met hetzelfe luxe probleem
          En dan nog wel juist verjaard Van waar ben je?
          Gallery: http://www.fotogallerij.be

          Comment


          • #6
            Re: panning person wanted

            Hmmm...waarom maken we er geen "BD Panning-Bike Event" van...goede oefening voor zij die willen leren pannen en leuke foto's voor de bikers...ik heb zelf trouwens ook nog geen enkele foto van mij op m'n bike
            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

            Comment


            • #7
              Re: panning person wanted

              Awel haai8 dat ware ook een gedacht.
              Some say i'm insane...but the voices in my head disagree.

              Comment


              • #8
                Re: panning person wanted

                Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                "BD Panning-Bike Event"
                SUCCES gegarandeerd, zeker weten, met al die motards en motards-lovers hier!!


                DOEN!

                Comment


                • #9
                  Re: panning person wanted

                  Oorspronkelijk geplaatst door rept
                  En dan nog wel juist verjaard Van waar ben je?
                  suomi,finland
                  Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

                  Comment


                  • #10
                    Re: panning person wanted

                    Waar gaan we die "Panning SD" houden???

                    (Ik moet dan wel zelf met de auto komen, want mijn Bandit is verkocht .)
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: panning person wanted

                      Allée, 'k heb 't al door
                      Effe een pollekke houden...komt ie dan

                      Vraag 1 : Wie heeft er interesse om als biker mee te doen ?
                      Vraag 2 : Wie heeft er interesse om als fotograaf z'n panningtechniek te verscherpen
                      Vraag 3 : Wie van de BD-ers heeft deze techniek goed onder de knie en wil als raadgever meehelpen aan de pan-leerlingen ?
                      Vraag 4 : Wie weet een goede lokatie zonder al te veel autoverkeer en als het effe kan zonder een afschuwelijke achtergrond ?
                      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                      Comment


                      • #12
                        Re: panning person wanted

                        Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                        Allée, 'k heb 't al door
                        Effe een pollekke houden...komt ie dan

                        Vraag 1 : Wie heeft er interesse om als biker mee te doen ?
                        Vraag 2 : Wie heeft er interesse om als fotograaf z'n panningtechniek te verscherpen
                        Vraag 3 : Wie van de BD-ers heeft deze techniek goed onder de knie en wil als raadgever meehelpen aan de pan-leerlingen ?
                        Vraag 4 : Wie weet een goede lokatie zonder al te veel autoverkeer en als het effe kan zonder een afschuwelijke achtergrond ?
                        1. Ik heb een fiets, telt dat ook
                        2. Ikke, zolang ik er kan geraken...
                        3. wanneer heb je dat onder de knie natuurlijk? Ik heb in Fairford haarscherpe foto's van jets die opstijgen op 1/160, maar soms lukt het dan ook volledig niet...
                        4. Sorry, geen idee. Probeer anders eens de startbaan van Wevelgem airport, of de taxibaan/autobaan ernaast?
                        Last edited by Faan; 17 augustus 2005, 18:02.
                        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                        Focaldesign

                        Comment


                        • #13
                          Re: panning person wanted

                          Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                          Allée, 'k heb 't al door
                          Effe een pollekke houden...komt ie dan

                          Vraag 1 : Wie heeft er interesse om als biker mee te doen ?
                          Vraag 2 : Wie heeft er interesse om als fotograaf z'n panningtechniek te verscherpen
                          Vraag 3 : Wie van de BD-ers heeft deze techniek goed onder de knie en wil als raadgever meehelpen aan de pan-leerlingen ?
                          Vraag 4 : Wie weet een goede lokatie zonder al te veel autoverkeer en als het effe kan zonder een afschuwelijke achtergrond ?
                          Vraag 4: Een circuit is volgens mij de beste (veiligste) keuze. Als je je verstand blijft gebruiken ten minste.
                          Een geschikt circuit is Croix en Ternois, op een uur of zo rijden van de Franse grens aan Rekkem (Menen).
                          Je kan daar op verschillende plaatsen dichtbij de piste.
                          Gewoon op een dag gaan waar het open is voor motorfietsen en het niet regent.
                          Nu nog wachten op een initiatiefnemer met organisatietalent om het in gang te zetten.
                          The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
                          Fuji XT-2 + .......

                          Comment


                          • #14
                            Re: panning person wanted

                            Potjandorie, 't is zo vroeg dag, maar ik zie dat ze nu komende zaterdag het volgende op de agenda staan hebben:

                            Circuit de Croix:

                            Essais Libres Motos 20 aout

                            link
                            Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

                            Comment

                            Working...
                            X