Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotopic

    Ik heb nu al een tijdje een account bij Fotopic en ben daar best wel tevreden over. Het gaat om de gratis versie. Heeft er iemand ervaringen met de betalende versie, de zogenaamde "Premium" ? Want die biedt blijkbaar nog heelwat meer mogelijkheden om een persoonlijkere tint aan je site te geven. Laat maar iets horen. Thanx.
    Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
    SB600
    Tripod: Velbon CX 530

  • #2
    Re: Fotopic

    Ik kijk uit naar de antwoorden op je vraag. Want ik zit met hetzelfde idee 'te spelen'. Of zien andere BD'ers meer in de betalende versie van Pixagogo?
    eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

    eLDee's webstek

    Comment


    • #3
      Re: Fotopic

      Ik heb alleen maar wat extra opslagruimte gekocht, want 250MB was wat te weinig .

      Voorlopig blijf ik het bij de gratis versie houden, hopelijk krijgen ze genoeg inkomsten van de reclame die ze er nu bijgezet hebben, want anders zal het niet gratis blijven...
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Fotopic

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
        Ik heb alleen maar wat extra opslagruimte gekocht, want 250MB was wat te weinig .
        Ik heb nog niets bijgekocht, maar al wel 2 (van de 4) galleries aangemaakt.

        Het overzetten van hele mappen ging wel erg vlot.

        mvg Svenmichiels

        Comment


        • #5
          Re: Fotopic

          Tevreden van gratis versie .Zie niet direkt reden om over te stappen.
          [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

          Comment


          • #6
            Re: Fotopic

            ben er zeer tevreden over, heb er ook een eigen tintje aangegeven en toch gratis.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Fotopic

              Ik haal hier even een oude topic naar boven.

              Ik wil namelijk dat mijn fotos beter weer gegeven worden dan bij de gratis fotopic site.
              Fotopic comprimeerd ze na plaatsing nog een keer, en daar wil ik vanaf.
              Nu kan ik de betalende versie hiervan nemen of overstappen naar een andere site.
              Ik heb zeer weinig kennis van websites maken dus ik wil een makkelijke maar wel een goede weg bewandelen.

              Hebben jullie wat bruikbare tips voor mij?

              alvast bedankt.

              Gr kees
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • #8
                Re: Fotopic

                Oorspronkelijk geplaatst door KvP
                Ik haal hier even een oude topic naar boven.

                Ik wil namelijk dat mijn fotos beter weer gegeven worden dan bij de gratis fotopic site.
                Fotopic comprimeerd ze na plaatsing nog een keer, en daar wil ik vanaf.
                Nu kan ik de betalende versie hiervan nemen of overstappen naar een andere site.
                Ik heb zeer weinig kennis van websites maken dus ik wil een makkelijke maar wel een goede weg bewandelen.

                Hebben jullie wat bruikbare tips voor mij?

                alvast bedankt.

                Gr kees
                Dat comprimeren kunt je toch uitzetten in je instellingen.
                Nikon body's plus wat Nikkor glas.
                Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Fotopic

                  Oorspronkelijk geplaatst door marcelv
                  Dat comprimeren kunt je toch uitzetten in je instellingen.
                  Weet jij misschien dan ook waar?
                  Je zou me heel blij maken,m ik heb alles afgezocht en kan het nergens vinden.

                  Gr kees
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotopic

                    Oorspronkelijk geplaatst door marcelv
                    Dat comprimeren kunt je toch uitzetten in je instellingen.
                    kzou wel willen weten waar..

                    resizen kan je afzetten, maar comprimeren?
                    foto als spiegel of als venster?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotopic

                      Bestaat er geen vergelijkbare site als fotopic?
                      die net zo makkelijk werkt.

                      Mag betaalbaar zijn.
                      fotopic is wel duur vind ik.

                      Gr kees
                      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotopic

                        Hallo :

                        Picasa (google) is ook begonnen met een web album site.
                        Picasa web album.
                        Voorlopig nog in beta versie maar als je een gmail account hebt dan kun je een login aanvragen op first come first serve basis. Ik heb het gedaan en kreeg toch onmiddellijk antwoord.
                        Heb al wat fotos geuploaded om te zien hoe het werkt :

                        (let niet op kwaliteit vd foto's)

                        Indien je Picasa2 gebruikt dan kun je van daaruit de foto's aanduiden en die onmiddellijk uploaden naar je webalbum ... werkt heel gemakkelijk.

                        250 MB gratis met mogelijkheid bij te kopen.

                        En de laatste foto in Bloemen heb ik bewerkt om te zien of de aanpassingen aangebracht in Picasa2 ook effectief geupload werden ... is dus zo. Had deze test gedaan omdat in Picasa2 de originele foto's niet gewijzigd worden maar de wijzigingen door Picasa2 zelf bijgehouden worden.

                        nog wat info :
                        * Cost: The latest version of Picasa with the Web Albums feature is free. It’s also free to use Picasa Web Albums for posting, sharing and viewing photos.
                        * Access: You need an invitation to post and share photos on Picasa Web Albums. You can sign up for an invitation using your Gmail username. No invitation or sign-in is required to view a friend’s photos online.
                        * Storage: Each Picasa Web Albums account comes with 250MB of free storage space, or room to post and share approximately 1,000 wallpaper-sized photos (at 1600 pixels each). For $25.00 per year, users can get a subscription to an additional 6GB of storage – room to post and share approximately 25,000 photos.
                        * There are no ads in Picasa or on Picasa Web Albums
                        * Language: Picasa Web Albums and the latest version of Picasa with web uploading are supported in English only
                        * System requirements:
                        o Picasa: Windows 2000/XP, Internet Explorer 6.0+
                        o Picasa Web Albums Internet Explorer 6.0 (also works with IE 7 Beta 2), Firefox 1.0+ or Safari 2.0


                        gtx
                        Last edited by internethuman; 18 juni 2006, 13:27.
                        BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
                        It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotopic

                          Als je dus niet aan een gmail account bent geraakt, dan geraak je er niet binnen...

                          Is er ergens een site waar ik 10 GB gratis kan plaatsen?

                          Groeten,

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotopic

                            hallo :

                            Wil je een gmail account ? Stuur mij je mailadres via PB en ik bezorg je de link om een gmail account te activeren.

                            10 GB gratis ? dat lijkt me een beetje veel om gratis te zijn.


                            gtx
                            BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
                            It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

                            Comment

                            Working...
                            X