Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hier of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hier of niet?

    Ik wil een beoordeling van fotos die ik genomen heb van op een tuning meeting, met een link naar mijn foto galerij.

    Weet niet waar ik dit mag doen dus dan doe ik het hier maar.....

    Als je HIER klikt dan ga je erheen.

    Commentaren welkom, gebruikt materiaal: Canon 20D en 17-40L lens.

    Groetjes!
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Re: Hier of niet?

    Allen bedankt voor de leuke en vooral leerzame commentaren!!!
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

    Comment


    • #3
      Re: Hier of niet?

      Als je foto's wil laten beoordelen, dan moet je op zijn minst een foto posten (fotodiscussie beginners/gevorderden). Een link naar je gallerij kan je steeds toevoegen.

      Hier zou je commentaren ivm de foto mogen verwachten, is het echter voor de tuning, dan moet je je kans wagen op andere fora.

      Comment


      • #4
        Re: Hier of niet?

        ben effe gaan kijken op uw website echter op mijn 1024x768 monitor is dat bijna niet te doen. Het pijltje voor de volgende foto valt net buiten beeld.
        Ben dus na de 4de gestopt.
        In beoordeel kunt ge altijd ene foto plaatsen met het verzoek om ook de site te bezoeken. Comment geven op alle fotos van een site is bijna nie te doen; op enkele doe ik dit wel graag.
        Das mogelijk een reden van de magere comment op uw verzoek.
        groeten, Benny
        Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

        Comment

        Working...
        X