Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • NO

    Zo noemt de foto die vandaag op de homepage BD staat.

    Ik ben een fotoleek, dus ik kan er volkomen naast zitten, maar buiten het feit dat er drie verbodstekens opstaan, spreekt mij in deze foto niets speciaal aan.

    Dus graag andere standpunten, kan ik nog wat uit leren.

    (Enne: wat JaJa toont is vrijwel altijd )

    mvg,

    nete
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: NO

    Is dit een verkapte vorm van zeggen "Wij willen Jaja terug op de voorpagina?"

    Comment


    • #3
      Re: NO

      Oorspronkelijk geplaatst door Havezet
      Is dit een verkapte vorm van zeggen "Wij willen Jaja terug op de voorpagina?"
      Nee hoor, ik wou alleen weten wat die foto heeft om 24 uur op die plaats te staan.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: NO

        [MOD] In fotodiscussie is het de bedoeling dat je zélf een foto toont om te bediscussiëren met de forumleden. Vandaar verplaatsing naar Algemeen. Lees de sticky's aub.

        Willy
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: NO

          heb me dat meermaals afgevraagd.

          sja smaak hee mensen, smaak!
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #6
            Re: NO

            Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
            [MOD] In fotodiscussie is het de bedoeling dat je zélf een foto toont om te bediscussiëren met de forumleden. Vandaar verplaatsing naar Algemeen. Lees de sticky's aub.

            Willy