Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • NO

    Zo noemt de foto die vandaag op de homepage BD staat.

    Ik ben een fotoleek, dus ik kan er volkomen naast zitten, maar buiten het feit dat er drie verbodstekens opstaan, spreekt mij in deze foto niets speciaal aan.

    Dus graag andere standpunten, kan ik nog wat uit leren.

    (Enne: wat JaJa toont is vrijwel altijd )

    mvg,

    nete
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: NO

    Is dit een verkapte vorm van zeggen "Wij willen Jaja terug op de voorpagina?"

    Comment


    • #3
      Re: NO

      Oorspronkelijk geplaatst door Havezet
      Is dit een verkapte vorm van zeggen "Wij willen Jaja terug op de voorpagina?"
      Nee hoor, ik wou alleen weten wat die foto heeft om 24 uur op die plaats te staan.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: NO

        [MOD] In fotodiscussie is het de bedoeling dat je zélf een foto toont om te bediscussiëren met de forumleden. Vandaar verplaatsing naar Algemeen. Lees de sticky's aub.

        Willy
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: NO

          heb me dat meermaals afgevraagd.

          sja smaak hee mensen, smaak!
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #6
            Re: NO

            Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
            [MOD] In fotodiscussie is het de bedoeling dat je zélf een foto toont om te bediscussiëren met de forumleden. Vandaar verplaatsing naar Algemeen. Lees de sticky's aub.

            Willy
            Ik weet niet hoe ik die bepaalde fot hier zou kunnen zichtbaar maken, maar gezien hij op de homepage staat dacht ik wel dat hij bij geveoderden thuishoorde (mits een klikje naar de homepage om hem te bekijken)
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: NO

              imho is deze foto bedoeld om de veelheid aan verkeersborden weer te geven. onlangs nog discussie over geweest, om die te verminderen, wel, deze foto herinnert mij daaraan.

              Fototechnisch, compositie, onderwerp niet de sterkste foto, maar Jaja heeft toch maar de verkeersborden er op een mooie manier(dof) op gekregen. Het feit dat ik terugdenk aan die discussie over het teveel aan borden, is net genoeg om de foto te appreciëren.

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: NO

                More legolandbelgium signs for you.

                I really have to wonder who on earth thought this one up.. I bet his brother owns the sign making company though.



                so yeah, maybe jaja was looking more at the crazy idea of having multiple signs standing in one place, and pointing that out as being totally ridiculous. Oh, and I bet someone does drive past the signs too.

                Trebs.
                Last edited by RobMitchell; 24 juli 2005, 10:57.

                Comment


                • #9
                  Re: NO

                  Oorspronkelijk geplaatst door trebs
                  More legolandbelgium signs for you.

                  I really have to wonder who on earth thought this one up.. I bet his brother owns the sign making company though.



                  so yeah, maybe jaja was looking more at the crazy idea of having multiple signs standing in one place, and pointing that out as being totally ridiculous. Oh, and I bet someone does drive past the signs too.

                  Trebs.
                  well trebsie, actually this is fully correct, this situation. there are namely a lot of crossroads here, and so one has to repeat each time the signs...does not take away the laugh though

                  correct, just one sign at the end (so the last one), would do just fine, but yeah, still belgium u know

                  besides: there is no place for a bus only for the cyclists, and the tram. guess the signs with tram were out of stock..

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #10
                    Re: NO

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete
                    Ik weet niet hoe ik die bepaalde fot hier zou kunnen zichtbaar maken, maar gezien hij op de homepage staat dacht ik wel dat hij bij geveoderden thuishoorde (mits een klikje naar de homepage om hem te bekijken)
                    Deze dus (morgen mogelijks hier niet meer zichtbaar ... ) :

                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: NO

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete
                      Ik weet niet hoe ik die bepaalde fot hier zou kunnen zichtbaar maken, maar gezien hij op de homepage staat dacht ik wel dat hij bij geveoderden thuishoorde (mits een klikje naar de homepage om hem te bekijken)
                      Het overigens niet de bedoeling van de Fotodiscussie-forums om de foto's die je niet zelf hebt gefotografeerd te bespreken. Als daar toch aanleiding voor is kan dit enkel en alleen in Algemeen.
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #12
                        Re: NO

                        Hallo,

                        @Nete, bedankt voor al die ...

                        Als fotograaf "zie" je soms iets en dat wil je dan vastleggen.
                        In dit geval was het dus - zoals anderen al meldden - de wirwar van verkeersborden waarmee we soms geconfronteerd worden in het straatbeeld.
                        De foto is gemaakt met de Sigma 50-500mm en dat levert dan ook nog een mooi verlopend DOF op - een beetje om weer te geven dat je wel aandacht schenkt aan het "eerste" verkeersbord maar al de andere andere hebben al niet meer je volledige aandacht.

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Re: NO

                          Ik begrijp natuurlijk ook dat het hem hier vooral om die resem verbodstekens gaat.
                          Maar je trekt ze met je zoom natuurlijk op een hoopje, en er zitten zoveel storende elementen in (links- en rechtsonder en rechtsboven) dat ikzelf deze foto niet zou hebben gepubliceerd, (moest ik hem genomen hebben).
                          Vandaar mijn vraag.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: NO

                            't zijn toeren tis BD ...
                            http://www.dullaert.net

                            Comment

                            Working...
                            X