Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

    Vorige week wat bestellingen geplaatst bij topfoto, met name een canon ixus 700 om mee te nemen tijdens een motoritje en dan nog een konica minolta dimage 7D voor ander gebruik. De keuze hiervoor was snel gemaakt, gezien ik nog enkele minolta lenzen liggen heb van in mijn analoog tijdperk.

    Mijn vroeger toestel de minolta dimage 7hi heb ik gelukkig kunnen verkopen.

    Nu heb ik van de immer vriendelijke Ingo vernomen dat bij de beide toestellen enkel een Duitse handleiding zit. U hoort mij al afkomen...

    -*-*-*-*-*-*.... wis-wis-wis

    -*-*-*-*-*-*...wis-wis-wis

    -*-*-*-*-*-*...wis-wis-wis

    Alvast heel veel dank voor jullie aandacht en hopelijk tot gauw...
    Last edited by teddy-bear; 19 juli 2005, 14:29.

  • #2
    Re: AANKOOP TOPFOTO DUREN VAN KM 7D EN CANON IXUS 700: handleidingperikelen

    "AANKOOP TOPFOTO DUREN VAN KM 7D EN CANON IXUS 700: handleidingperikelen"

    1, Uw ROEP-hoofding-text op normale toon aangepast.

    2, voor de 1001° keer, er is een copyricht op handleidingen, gelieve ze bij uw handelaar of inporteur aan te vragen!!!

    3° Uw iligale voorstellen en vragen gewist!

    Comment


    • #3
      Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

      Zie de thread van 'Ajuin' in Algemeen, die krijgt ook een 'kleine' opmerking voor zijn vraag naar handleiding, maar men laat hem wel gewoon begaan, minstens even 'illegaal' hoor..., tja, jij bent geen editor zeker, anders moet je ajuin eens naar deze handleidingen laten vragen...

      Comment


      • #4
        Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

        editors worden op zelfde manier aangepakt...
        ik roep niet, probeer titel niet extra in het vet te zetten, en doe geen oneerbare voorstellen.


        hier laat mod ook begaan, maar reageert even op die oneerbare voorstellen. toch geen slotje of zo? dus waar wordt er voorgetrokken?
        ik denk dat die rode bic het hem weeral doet hier...tja, verschillende mods reageren anders. de een in het rood, de ander gewone tekst...


        denk niet dat men voorgetrokken wordt !
        toen ik dit topic las, dacht ik zelf al aan een modingreep. het was nogal zeer slecht verwoord...

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

          Bedankt voor jullie ingreep...

          Jammer dat minolta de nieuwe handleidingen niet meer online aanbiedt, voor hun oudere toestellen is dit wel nog het geval.

          Het bedrijfsleven staat heel open om het verkeer van goederen vrij makkelijk te maken binnen de grenzen van Europa, jammer dat ze dan geen rekening houden met de verschillende landstalen...

          alvast bedankt voor jullie inspanningen, ik zoek gewoon nog wat verder via andere wegen.

          nog heel veel fotoplezier aan allen


          Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
          editors worden op zelfde manier aangepakt...
          ik roep niet, probeer titel niet extra in het vet te zetten, en doe geen oneerbare voorstellen.


          hier laat mod ook begaan, maar reageert even op die oneerbare voorstellen. toch geen slotje of zo? dus waar wordt er voorgetrokken?
          ik denk dat die rode bic het hem weeral doet hier...tja, verschillende mods reageren anders. de een in het rood, de ander gewone tekst...


          denk niet dat men voorgetrokken wordt !
          toen ik dit topic las, dacht ik zelf al aan een modingreep. het was nogal zeer slecht verwoord...

          Comment


          • #6
            Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

            Hoi cleopatra,

            bedankt voor de steun hé

            Groetjes

            mastermind


            Oorspronkelijk geplaatst door Cleopatra
            Zie de thread van 'Ajuin' in Algemeen, die krijgt ook een 'kleine' opmerking voor zijn vraag naar handleiding, maar men laat hem wel gewoon begaan, minstens even 'illegaal' hoor..., tja, jij bent geen editor zeker, anders moet je ajuin eens naar deze handleidingen laten vragen...

            Comment


            • #7
              Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

              of om anders te formuleren:

              waar kan ik een handleiding kopen voor de minolta 7d en ixus 700

              heb op het www gekeken en kunnen besteld worden, maar de verzendingskosten lopen serieus op, dus zou ze liever zelf gaan afhalen in een winkel bij mij in de buurt.

              Woon in West-Vlaanderen.

              PS. Nu goed verwoord?

              Comment


              • #8
                Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

                De engelstalige handleiding is wel gratis te downloaden op volgende site (wel verdeeld in twee bestandjes:





                groeten

                Oorspronkelijk geplaatst door mastermind
                of om anders te formuleren:

                waar kan ik een handleiding kopen voor de minolta 7d en ixus 700

                heb op het www gekeken en kunnen besteld worden, maar de verzendingskosten lopen serieus op, dus zou ze liever zelf gaan afhalen in een winkel bij mij in de buurt.

                Woon in West-Vlaanderen.

                PS. Nu goed verwoord?

                Comment


                • #9
                  Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

                  Dit topic voelt zich vast beter thuis in "Algemeen"
                  Moderator

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

                    Dit gaat toch wel echt te ver hé.....
                    Wie hier nog om NL handleidingen vraagt is toch wel een beetje DOM hé.

                    Al eens iets met Google gedaan....

                    Of zijn we weer te lui..
                    Ja..zo als altijd..lekker lui
                    Domme vragen HIER stellen gaat vlugger dan op Google iets zooeken hé...?

                    Vreemd dat ik altijd alles vind met Google....zelfs antwoord op de domme vragen hier...

                    Mvg
                    photoNews
                    D70 enz... Casio EX-Z750 ...www.PhotoNews.tk
                    "Photography has no rules. It is not a sport. It is the result which counts, no matter how it is achieved"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

                      Dag slimmen,

                      via google zal ook iemand als gij geen nl vinden voor de ixus 700.

                      toch bedankt voor uw speurwerk

                      Oorspronkelijk geplaatst door PhotoNews
                      Dit gaat toch wel echt te ver hé.....
                      Wie hier nog om NL handleidingen vraagt is toch wel een beetje DOM hé.

                      Al eens iets met Google gedaan....

                      Of zijn we weer te lui..
                      Ja..zo als altijd..lekker lui
                      Domme vragen HIER stellen gaat vlugger dan op Google iets zooeken hé...?

                      Vreemd dat ik altijd alles vind met Google....zelfs antwoord op de domme vragen hier...

                      Mvg
                      photoNews

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

                        Gebruikershandleidingen canon ixus 700 (bestelprocedure en prijzen)


                        Handleiding canon ixus 700 , compleet pakket, inclusief CD-rom:
                        Prijs: € 30, inclusief 19% BTW

                        Extra kosten en betaling:
                        Vooruitbetaling: zonder extra kosten
                        Op rekening : indien u een relatie van ons bent
                        Onder rembours : extra kosten € 7,50 inclusief 19% BTW

                        Bestellen:
                        E-mail: parts@etbass.nl
                        Fax: +31-(0)165-523193

                        Met vermelding van de volledige adresgegevens en de bevestiging van de prijs.
                        Bij vooruitbetaling: wacht op onze bevestiging met betalingsgegevens.

                        Ja ..;wie zoekt die vind....

                        Mvg
                        PhotoNews
                        D70 enz... Casio EX-Z750 ...www.PhotoNews.tk
                        "Photography has no rules. It is not a sport. It is the result which counts, no matter how it is achieved"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door PhotoNews
                          Gebruikershandleidingen canon ixus 700 (bestelprocedure en prijzen)


                          Handleiding canon ixus 700 , compleet pakket, inclusief CD-rom:
                          Prijs: € 30, inclusief 19% BTW

                          Extra kosten en betaling:
                          Vooruitbetaling: zonder extra kosten
                          Op rekening : indien u een relatie van ons bent
                          Onder rembours : extra kosten € 7,50 inclusief 19% BTW

                          Bestellen:
                          E-mail: parts@etbass.nl
                          Fax: +31-(0)165-523193

                          Met vermelding van de volledige adresgegevens en de bevestiging van de prijs.
                          Bij vooruitbetaling: wacht op onze bevestiging met betalingsgegevens.

                          Ja ..;wie zoekt die vind....

                          Mvg
                          PhotoNews
                          Wel tot een aantal maanden geleden konden we mekaar hier nog helpen ivm gebruikershandleidingen (GRATIS !!), de laatste maanden pas is men beginnen \'streng\' zijn ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

                            Ook ik heb mijn camera bij Ingo in Duitsland gekocht en daar was ook geen Nederlandse handleiding bij, je moet dan kiezen dus. Aan de ene kant wil men tot wel 150 euro (in mijn geval) besparen, maar 30 euro voor een handleiding is dan weer teveel. Ik had die keus al gemaakt voor ik hem daar kocht en wist dus ook wat de konsekwenties waren.

                            groeten, Jan.
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aaankoop TOPFOTO Duren van KM 7D en Canon IXUS 700: handleidingperikelen

                              De nederlandse handleidingen kung u gewoon bij Konica-Minolta bestellen.

                              Kost wel wat extra geld.
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment

                              Working...
                              X