Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sd in Nederland of vlak over de grens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sd in Nederland of vlak over de grens?

    Allereerst wil ik mij even voorstellen. Ik ben johan Bruyn, net nieuw hier op Belgiumdigital. Mooi forum, ik heb hier toch al heel wat nuttige dingen gelezen.

    Nu mijn vraag, wordt er ook wel eens een sd gehouden in Nederland, of vlak over de grens? (ik woon bij de Afsluitdijk dus is ff karren) Het lijkt mij als beginnend fotograaf ook wel eens interessant om aan deel te nemen.

    Grtx, Johan
    Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

  • #2
    Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

    ja, mijn eerste sd was paar maanden geleden in arhnem in de burgers Zoo.... dus in Nederland. en het komt wel vaker voor geloof ik. en inderdaad... zeker de moeite.

    Comment


    • #3
      Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

      O, der zijn er al veel in Nederland geweest hoor... Zelfs net over of aan de grens.. Bv Maastricht, Roermond enz...

      Comment


      • #4
        Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

        En in Rotterdam/Amsterdam
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

          @Tijgerhaai:
          Als je een mooi plekje vindt in Nederland (en daar twijfel ik niet aan ), lanceer dan hier zelf een afspraak voor een wandeling. De kans is heel groot dat je niet alleen op stap zal gaan.

          Comment


          • #6
            Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

            Madurodam?

            Comment


            • #7
              Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

              Om nu zelf zo iets te gaan organiseren moet je er eerst een paar mee gemaakt hebben wil je het goed doen denk ik. Aangezien de enthousiaste reacties voor 21 aug. In waterschei heb ik mij zelf ook maar opgegeven. Ik kwam er achter via www.mapquest.com dat waterschei net even onder Eindhoven ligt, dus daar ben je zo.


              Maar worden sd dagen in Nederland ook op dit forum aangekondigd? Of is daar een andere plek voor?

              Grtx, Johan
              Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

              Comment


              • #8
                Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                Oorspronkelijk geplaatst door lut
                @Tijgerhaai:
                Als je een mooi plekje vindt in Nederland (en daar twijfel ik niet aan ), lanceer dan hier zelf een afspraak voor een wandeling. De kans is heel groot dat je niet alleen op stap zal gaan.
                Ik heb al veel horen spreken van "De wallentjens", er zouden vele mooie kleuren te zien zijn??

                Comment


                • #9
                  Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                  Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                  Ik heb al veel horen spreken van "De wallentjens", er zouden vele mooie kleuren te zien zijn??
                  Dat zijn niet de wallentjens dat zijn de Waddeneilanden...

                  Comment


                  • #10
                    Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                    Neeltje Jans das de moeite en zeer leerrijk .
                    Groetjes
                    http://www.vehe.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                      Oorspronkelijk geplaatst door mic
                      Dat zijn niet de wallentjens dat zijn de Waddeneilanden...
                      Op beide zijn hele mooie kleuren te zien, de ene bij nacht en de andere bij dag
                      Groeten,

                      Albert Jan

                      Website AJH
                      lidnummer: BD0371NL

                      Comment


                      • #12
                        Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                        Op de wallen zijn vast ook mooie kleuren vast te leggen, maar de meeste dames worden niet graag gefotografeerd denk ik.
                        Maar gaan we richting de wadden dan wil ik zeker kijken of ik kan.
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

                        Comment


                        • #13
                          Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                          Misschien is dit (Zuiderzeemuseum) de moeite waard voor een SD.
                          Hier kan men zien hoe het vroeger was. Je kan daarna ook nog een wandeling maken door Enkhuizen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                            Oorspronkelijk geplaatst door tijgerhaai
                            Ik kwam er achter via www.mapquest.com dat waterschei net even onder Eindhoven ligt, dus daar ben je zo.


                            Maar worden sd dagen in Nederland ook op dit forum aangekondigd? Of is daar een andere plek voor?

                            Grtx, Johan
                            www.johanbruyn.nl

                            De SD Dagen die in nederland worden gedaan, worden ook op deze plek vermeld
                            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                            www.langenacker.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                              Oorspronkelijk geplaatst door marc
                              Misschien is dit (Zuiderzeemuseum) de moeite waard voor een SD.
                              Hier kan men zien hoe het vroeger was. Je kan daarna ook nog een wandeling maken door Enkhuizen.
                              Dat is voor de meeste Belgen toch een flink eindje rijden. Ik woon al dicht bij de Nederlanse grens, en als ik even de route bereken is het van hieruit al 206 km.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment

                              Working...
                              X