Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback: mijn geld is teruggestort!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cashback: mijn geld is teruggestort!

    Even melden dat ik mijn cashback van Canon ontvangen heb.
    Nadat ik mijn flits gekocht had bij Otto heb ik de instructies opgevolgd en een aangetekende brief met alles erin naar Ierland gestuurd.

    Voor ongeveer 6 euro inclusief bevestiging is je brief daar.

    Nu 50 euro terug van mij


    Greetz, RonnyE

  • #2
    Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

    goed hè Cannon.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

      Wanneer heb je dit alle sverstuurd aub.
      Mijn enveloppe is weg van begin mei en tot op heden nog niets gezien.
      Groetjes
      http://www.vehe.be

      Comment


      • #4
        Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

        ik wacht er al meer dan een half jaar op....
        zal noppens zijn vrees ik

        toch blij voor je hoor

        Comment


        • #5
          Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

          @ yowan-kenobi
          @ Henri

          hebben jullie dit aangetekend opgestuurd? Ik kreeg een bevestiging van mijn aangetekende zending alsook per mail een bevestiging dat ze mijn enveloppe hebben ontvangen. Dit was ongeveer een week of 2 geleden en nu is het gestort.

          Ik heb dit aangetekend verstuurd op 28 mei 2005 dus eigenlijk zeer snel gegaan. En een zekere Norck of Nort Bushe heeft mijn zending afgetekend.
          Kostte mij 5,70 euro.


          Greetz, RonnyE

          Comment


          • #6
            Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

            @RonnyE

            helaas niet aangetekend verstuurd... had ik beter wel gedaan
            kheb mijn lesje wel geleerd.

            Comment


            • #7
              Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

              ook niet aangetekend verstuurd maar wel bevestiging ontvangen.

              iets in het genre van "hou uw rekening in de gaten"...

              Comment


              • #8
                Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

                net ook even op de bankrekening gekeken, en de 100 euro van de 70-200F4L lens is ook netjes teruggestort. Niet aangetekend verzonden, en toch ontvangen.

                groeten,
                bernie

                ps: en ondertussen is de 100 euro al weer uitgegeven aan een nieuw statief
                Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

                Comment


                • #9
                  Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

                  Ik heb een brief ontvangen waarin staat dat ik niet aangetoond heb dat ik iets van Canon gekocht heb.

                  Er bestaat blijkbaar geen enkele zekerheid of je geld zal terugkrijgen of niet.

                  Het moet duidelijk zijn dat ik vanaf nu niemand nog deze cash back aktie kan aanraden.

                  Waar wel zekerheid over bestaat is dat Canon mijn bestellng van de EF 300L IS met 150 euro cash back mag vergeten.

                  Jan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
                    Ik heb een brief ontvangen waarin staat dat ik niet aangetoond heb dat ik iets van Canon gekocht heb.

                    Er bestaat blijkbaar geen enkele zekerheid of je geld zal terugkrijgen of niet.

                    Het moet duidelijk zijn dat ik vanaf nu niemand nog deze cash back aktie kan aanraden.

                    Waar wel zekerheid over bestaat is dat Canon mijn bestellng van de EF 300L IS met 150 euro cash back mag vergeten.

                    Jan.
                    Als je aan ALLE voorwaarden voldoet zoals op de website meegedeeld moeten ze u uitbetalen. Het is aan hun om aan te tonen dat jij aan één of meerdere voorwaarden niet voldoet. Hebben ze aangegeven welke voorwaarde niet voldaan is?
                    Waar heb jij je camera gekocht, in welke periode en heb je een factuur?

                    Greetz, RonnyE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

                      Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                      Als je aan ALLE voorwaarden voldoet zoals op de website meegedeeld moeten ze u uitbetalen. Het is aan hun om aan te tonen dat jij aan één of meerdere voorwaarden niet voldoet. Hebben ze aangegeven welke voorwaarde niet voldaan is?
                      Waar heb jij je camera gekocht, in welke periode en heb je een factuur?

                      Greetz, RonnyE
                      Uit het antwoord van Canon is niet echt duidelijk wat het probleem kan zijn. Eventueel stuur ik nog een e-mail om meer uitleg te vragen.

                      Toch is mijn besluit nu reeds dat ik niet het risico wil lopen om na de aankoop van een EF 300L f4 IS ook geen 150 euro terug te krijgen.

                      Jan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

                        Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                        ik wacht er al meer dan een half jaar op....
                        zal noppens zijn vrees ik

                        toch blij voor je hoor
                        Dit zegt Canon
                        De actieperiode loopt van 15 maart 2005 tot en met 31 december 2005. De producten die onderstaand zijn vermeld, dienen binnen deze periode te zijn gekocht om in aanmerking te komen voor deze Geld terug actie. Als laatste datumstempel op het poststuk wordt 31 januari 2006 geaccepteerd. Aanvragen die worden ontvangen op 15 februari 2006 of later, zullen niet worden behandeld.

                        De aanbieding geldt alleen voor de producten die staan vermeld in het boekje met vouchers
                        Heb de mijn voor de 580EX net op de bus gedaan, de EF 70-200mm f/4 L USM die ik in jan.2005 kocht valt dus buiten.
                        Te weinig L

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

                          Dit ter info:
                          Mijn brief NIET aangetekend verstuurd naar Ireland en toch netjes mijn 100 euro terug gekregen van de 70-200 L f4.
                          Digitale groeten
                          K.J.W.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

                            Hebben jullie dan allemaal een mastercard?? Op enkele site's lees ik dat je de aankoop met je mastercard moet betalen en dan recht hebt op de cashback actie ? Ik hoop vn niet en dat je ook cash mag betalen...

                            grtzz

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cashback: mijn geld is teruggestort!

                              Ook hier het geld teruggestort gekregen. Maandag 13/06 opgestuurd met prior en alles erbij en vandaag netjes op de rekening. Geen bevestiging gekregen ofzo.

                              @avanolmen : Je hoeft zeker niet met mastercard te betalen. Je moet gewoon je Canon spulletjes kopen, online formulier invullen en uitprinten, streepjescode van de doos uitsnijden, aankoopbon van de winkel erbij en de cheque voor het product en opsturen.
                              "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                              Comment

                              Working...
                              X