Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website update

    Hallo,

    Ik heb mijn website geupdate
    De website heeft een pagina met een aantal links naar gratis programma's voor fotografie.
    Ook heb ik een aantal foto's toegevoegd aan mijn gallery.
    En ik heb een pagina nieuw toegevoegd,met de laatste nieuwe foto's.
    Ik hoor graag jullie mening cq opbouwende kritiek.
    Tierra's Gallery

    Bijvoorbaat dank

    Mvg
    Tierra

  • #2
    Re: Website update

    leuk gedaan, maar moest even zoeken hoe het werkte, zag later pas dat ik rechtsbovenin moest zijn.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Website update

      Mooie site. Zit goed in elkaar, met een eenvoudige layout.
      Heb je hier een programma voor gebruikt, of is het volledig zelf gemaakt?
      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

      Comment


      • #4
        Re: Website update

        Hallo Bouk en McSerial,

        Bedankt voor jullie reaktie
        Ik heb de website zelf gemaakt, het zijn allemaal afbeeldingen gemaakt in photoshop elements,gewerkt met layers,daarna met dreamwaever in elkaar gezet en voor zien van linken via hotspots.

        Mvg
        Tierra

        Comment


        • #5
          Re: Website update

          Oorspronkelijk geplaatst door Tierra
          Hallo Bouk en McSerial,

          Bedankt voor jullie reaktie
          Ik heb de website zelf gemaakt, het zijn allemaal afbeeldingen gemaakt in photoshop elements,gewerkt met layers,daarna met dreamwaever in elkaar gezet en voor zien van linken via hotspots.

          Mvg
          Tierra
          i.v.m. Photoshop: je ziet het aan de teksten....
          Die zijn zelden zuiver, helder
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Website update

            Ja inderdaad Theokus

            Comment


            • #7
              Re: Website update

              Hey,

              Heb net je site bezocht, m'n complimenten, ziet er mooi & prof. uit. Knap... toch misschien een paar opmerkingen.. niet om negatief te zijn maar gewoon.. wie weet kan je er wat mee en wordt het nog beter...

              rechts boven staan je links home - nieuw - info... etc
              denk dat iets meer spatie tussen de links duidelijker overkomt.

              ook in de teksten zoals bij info iets meer witregels gaat de leesbaarheid verbeteren.

              De links van het gastenboek (tekenen - bekijken) in een nieuwe pagina laten openen. Want van gastenboek kan je niet via link "home" terug naar je website. Uiteraard wel via back button / knop van IE.

              De eerste keer laad je website heel traag... dit gaat vooral komen omdat je met afbeeldingen, layers etc gewerkt hebt vermoed ik. Na laden daar gelukkig geen last meer van. Dus misschien bij een volgende update daar toch aan denken. Heb deze methode ook eens gebruikt maar ben overgestapt naar terug puur html tekst. Ook omdat deze wel door eventuele zoekmachines doorzocht kan worden.

              Maar eh... het ziet er dus echt wel goed uit. Knappe foto's ook trouwens. Ga zo verder.

              Mvg Frans

              Comment


              • #8
                Re: Website update

                Hallo Snarfie,

                Bedankt voor je berichtje en verbeteringen die je hier aan geeft
                Ik zal morgen kijken of ik die verbeteringen kan maken in mijn website.
                Het kan zijn dat het traag laden door de afbeeldingen kan komen,maar weet dat niet zeker,kan namelijk ook aan de host liggen,maar daar zal ik zeker naar kijken
                Nogmaals bedankt

                Mvg
                Tierra

                Comment


                • #9
                  Re: Website update

                  Hoi Snarfie,

                  Ik heb jou advies opgevolgd.
                  Ik heb het menu aangepast,meer spatie tussen de knoppen en ik heb een kleurverloop gebruikt voor meer duidelijkheid.
                  Ook heb ik op de gastenboekpagina de twee links, schrijf en bekijk mijn gastenboek veranderd.
                  die openen nu in een nieuwe window.
                  Bij de pagina info heb ik de tekst in drie stukken gedeeld,zodat het wat rustiger overkomt.
                  Ook heb ik de afbeeldingen van de pagina's wat kleiner opgeslagen zijn nu minder dan 50kb,behalve de fullsize foto's die zijn minder dan 200 kb.
                  Ik heb ff een website test gedaan,maar de pagina laat misschien toch nog traag.
                  13,07 sec bij een 56k modem.
                  Ik zal hier de website test plaatsen.
                  Ik weet niet of ik aan de laadtijd iets moet veranderen,omdat veel mensen toch steeds snellere internetverbindingen krijgen?

                  Nogmaals bedankt

                  Mvg
                  Tierra

                  Comment


                  • #10
                    Re: Website update

                    Ziet er goed uit, heb nu ook geen last van traag laden, heb wel adsl plus. Maar zo is het echt af. Knap hoor. Veel succes en plezier er nog mee.

                    Mvg Frans

                    Comment

                    Working...
                    X