Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto.com

    Pro's en contra's van foto.com
    dbv
    www.digitalclickx.com

  • #2
    Re: foto.com

    snel, goedkoop en betrouwbaar.

    weinig afdrukformaten

    Comment


    • #3
      Re: foto.com

      snel, goedkoop en betrouwbaar.
      En goede kwaliteit!

      Grtz,F@bke
      Iets niet weten is gewoonlijk een stadium op weg naar nieuwe kennis.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: foto.com

        - Weinig keuze in formaten: enkel 10X15, 11X15 en 15X20 (dit laatste nog maar recent)

        - Enkel betalen via creditcard.

        - Snelle levering, goedkoop, goede kwaliteit

        Comment


        • #5
          Re: foto.com

          Iemand ervaring (+/-) met Blokker, Kruidvat?
          Zijn er andere en betere?
          www.digitalclickx.com

          Comment


          • #6
            Re: foto.com

            De kwalitiet van Kruidvat is niet altijd zo super..
            foto.com snel en voordelig met goede kwaliteit.
            weinig keuze in afdrukgrootte.
            groeten,
            Bjorn
            Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 70-210, Nikkor 18-200 VR, Tamron 17-50.

            Comment


            • #7
              Re: foto.com

              Oorspronkelijk geplaatst door pieterjan
              Zijn er andere en betere?
              Je moet eens zoeken in het forum naar "afdrukcentrales", dan zal je zien dat er al heel wat over geschreven is en dat het vaak neerkomt op de volgende vraag: waar hecht je het meeste belang aan : kwaliteit of prijs ...

              Hema is ook niet duur.

              O ja, weet iemand soms al wat Colruyt vanaf (als ik het goed gezien heb in de winkel) maandag van plan is ? Gaan ze zich ook in de digitale fotoafdrukken lanceren ? Zo ja, dan zouden gezien hun slogan, zeker de goedkoopste afdrukcentrale moeten worden ...
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: foto.com

                Over het algemeen , maar als een zending verloren geraakt...

                - gebeurt een vlotte communicatie enkel in het eentalig Frans (zeer moeizaam Engels en Nederlands).
                - wordt er een maand gewacht (om zeker te zijn?) alvorens je geld terug te crediteren. Je krijgt daarna wel super prioriteit na een nieuwe upload (want de foto's zijn ondertussen van de servers verwijderd).

                Dus prijs/kwaliteit , service ingeval van een probleem (doch uiteindelijk wel correct).

                Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                Comment


                • #9
                  Re: foto.com

                  Ik ben er ook nog steeds niet ui!
                  Hier staan enkele afdrukcentrales: http://digitalefotografie.startpagina.be/

                  Maar welke nu het beste zou zijn???
                  Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

                  Comment


                  • #10
                    Re: foto.com

                    wat ik ook een nadeel vind is dat je bestand maar maximaal 5 mb mag zijn.

                    en soms zit ik hier boven. en alle foto' sresizen zie ik niuet zitten want dan heeft het niet veel zin om in NEF te werken dan kan je evengoed in jpg normal werken.

                    ik gebruik redelijk vaak spector. grotendeels omdat ik op 20m van een spector winkel woon dus ik moet niet ver gaan.
                    soms hebben ze ook wel toffe acties. zoals nu ook tot eind mei

                    13*18 fotos aan 0.45cent het stuk
                    service is snel en correct.

                    Comment


                    • #11
                      Re: foto.com

                      Ik heb vorige week de eerste keer foto's laten afdrukken bij foto.com. en dit zijn mijn bevindingen:
                      Kwaliteit is goed
                      keuze in enkele formaten (ook gemengd)
                      levering: binnen de drie dagen zaten de foto's in mijn brievenbus, keurig verpakt.
                      Prijs: tja 0,09 € voor een foto van 10 x 15 vind ik ongelofelijk goedkoop.
                      Enige nadeel: ik vind hun site om de foto's door te sturen niet erg gebruiksvriendelijk. (slechte uitleg door verkeerde vertalingen, en tijdrovende bezigheid om de foto's stuk voor stuk in te laden.)

                      Comment


                      • #12
                        Re: foto.com

                        Weet iemand of foto.com de fotos nog nabewerkt (kleur/licht correcties) en/of dat er stukken afgesneden worden aan de randen?

                        Ik wil namelijk enkele panoramas laten afdrukken. (ik plaats de foto's erna terug aan mekaar)

                        Groeten, Benny
                        Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

                        Comment


                        • #13
                          Re: foto.com

                          Ik heb ook goede ervaringen met www.extrafilm.be

                          Formaat afhankelijk van de verhouding van de opgestuurde foto (3:4 of 2:3)

                          Comment


                          • #14
                            Re: foto.com

                            Kunnen we die eigenlijk niet eens allemaal langs elkaar zetten bv. http://digitalefotografie.startpagina.be/

                            en testen of ondervindingen erbij van iedereen die er ooit foto's heeft laten afdrukken?
                            Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

                            Comment


                            • #15
                              Re: foto.com

                              Ik gebruik steeds photobox. Ik heb foto.com ooit éénmaal geprobeerd, en tja, dat was het dan. Kwaliteit niet te vergelijken met www.photobox.ie. Dat zie je pas als je de afdrukken van photobox naast die van foto.com legt. Kwaliteit heeft zijn prijs, maar dat is hier al zo dikwijls gezegd. Op al die tientallen keren dat ik afdrukken bestelde bij photobox, slechts éénmaal een afdruk gehad (één foto dus) met een oranje zoom bovenaan. Eén mailtje naar photobox en 3 dagen later opnieuw de ganse reeks gratis in mijn bus.

                              Ludovic
                              EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                              BD0118BE

                              Comment

                              Working...
                              X