Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herstelling d70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • herstelling d70

    Sinds 30 maart ben ik mijn d70 kwijt voor een herstelling aan de CF-pinnetjes, en na een maand blijkt dat er nog geen vinger naaar uitgestoken is.
    Wat volgt is een opsomming van amateurisme.
    Op 30 maart bracht ik mijn toestel naar focilux, omdat ik mij zorgen maakte omtrent de garantie (die je bij dit euvel niet krijgt) kwam ik te weten dat de beukelaer (hersteldienst nikon) mijn toestel niet had ontvangen.

    Navraag leerde mij dat focilux het toestel per vergissing niet had opgestuurd.
    Nadat het toestel op 8 april naar de Beukelaer werd gebracht, begon ik mij enkele dagen geleden toch af te vragen wanneer ik mijn d70 terug zou krijgen.

    Mijn e-mail naar focilux bleef onbeantwoord.
    De Beukelaer regageerde wel: op 14 april was een bestek opgemaakt.
    Meer dan twee weken ligt er dus al een stuk ppier op mijn goedkeuring te wachten,zonder dat iemand mij iets laat weten.

    Vandaag ben ik dus naar focilux gegaan, waar ze het papier niet vinden (de juiste persoon waas niet aanwezig)

    Laten we hopen dat dergelijke verhalen uitzonderingen zijn.

  • #2
    Re: herstelling d70

    Oorspronkelijk geplaatst door larch
    Sinds 30 maart ben ik mijn d70 kwijt voor een herstelling aan de CF-pinnetjes, en na een maand blijkt dat er nog geen vinger naaar uitgestoken is.
    Wat volgt is een opsomming van amateurisme.
    Op 30 maart bracht ik mijn toestel naar focilux, omdat ik mij zorgen maakte omtrent de garantie (die je bij dit euvel niet krijgt) kwam ik te weten dat de beukelaer (hersteldienst nikon) mijn toestel niet had ontvangen.

    Navraag leerde mij dat focilux het toestel per vergissing niet had opgestuurd.
    Nadat het toestel op 8 april naar de Beukelaer werd gebracht, begon ik mij enkele dagen geleden toch af te vragen wanneer ik mijn d70 terug zou krijgen.

    Mijn e-mail naar focilux bleef onbeantwoord.
    De Beukelaer regageerde wel: op 14 april was een bestek opgemaakt.
    Meer dan twee weken ligt er dus al een stuk ppier op mijn goedkeuring te wachten,zonder dat iemand mij iets laat weten.

    Vandaag ben ik dus naar focilux gegaan, waar ze het papier niet vinden (de juiste persoon waas niet aanwezig)

    Laten we hopen dat dergelijke verhalen uitzonderingen zijn.
    Met alle respect, maar van Foculux verschiet ik daar niet echt van... Ik heb 6 maanden gewacht op een spike voor op mijn monopod... Tussendoor (na 3 maanden) even navragen en bestelling was gewoon "verloren gegaan"... uiteindelijk toch binnengekregen (ik was zelf nog maar eens binnengestapt, hadden niet verwittigd), bleek dat ze de verkeerde besteld hadden...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: herstelling d70

      In Gent en omstreken is er géén goede (grote) fotowinkel te vinden met een beetje stock en opvolging.

      Ik denk dat dit een gat in de markt is !

      Een soort Grobet te Gent, dat zou een stuk beter zijn dan al de rest samen. Fnac is ook zo'n ramp.

      Er is er een kleintje in de Hoornstraat waar je altijd vriendelijk en professioneel behandeld wordt!! Maar veel stock is er niet, best jammer, maar de charme blijft!! Dit is mijn favoriete winkel! Goede winkelier, perfecte kennis en vooral een warm hart voor de klanten.
      een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

      Comment


      • #4
        Re: herstelling d70

        Ik kan hier nu niet van meespreken, maar waarom zelf niet naar de Beuckelaar gaan.
        Ben vandaag geweest en direct geholpen.

        dromer

        Comment


        • #5
          Re: herstelling d70

          Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
          In Gent en omstreken is er géén goede (grote) fotowinkel te vinden met een beetje stock en opvolging.

          Ik denk dat dit een gat in de markt is !

          Een soort Grobet te Gent, dat zou een stuk beter zijn dan al de rest samen. Fnac is ook zo'n ramp.

          Er is er een kleintje in de Hoornstraat waar je altijd vriendelijk en professioneel behandeld wordt!! Maar veel stock is er niet, best jammer, maar de charme blijft!! Dit is mijn favoriete winkel! Goede winkelier, perfecte kennis en vooral een warm hart voor de klanten.
          Foto Verstraeten in Gent (Hoornstraat) is inderdaad een ouderwetse (in de goede zin) fotovakhandel. Je kunt je daar vergapen aan de nieuwe en oude Leica's en de eigenaar weet waarover 'ie het heeft.
          Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

          Comment

          Working...
          X