Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cornevaniperen.....?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cornevaniperen.....?

    Ik heb enkele weken gelden een 1 gig CF kaartje besteld....keurig geleverd na enkele dagen ( 3 ).
    Vorige week 20 april mijn Nikkor 105 mm ook daar besteld en betaald op vrijdag 22 april, bedrag is van mijn rekening gegaan op 25 april, sindsdien niets meer gehoord......normaal? Of heeft hij die lens zelf niet in huis en moet hij ook wachten......berichtje met wat info zou zeker niet misplaatst zijn, het gaat toch over een aanzienlijk bedrag.

    En nu ik toch bezig ben over online winkels, is de levering van http://www.topfoto.de/ accuraat? Krijg je ook Nederlandstalige handleiding bij aankoop van een toestel?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Cornevaniperen.....?

    21kine, ik denk dat je wat meer geduld moet hebben. Het geld is wel van jouw rekening maar daarom nog niet gestort op corne's rekening. Een internationale overschrijving is nog altijd een aantal dagen onderweg.

    Anders stuur hem een mailtje. Ik krijg altijd vrij vlug antwoord.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: Cornevaniperen.....?

      Normaal ga ik daar ook van uit maar met het CF kaartje was alles in orde na 5 dagen, levering inbegrepen......oh, ik heb ondertussen even de reviews over deze kerel gelezen, niets anders dan positief, dus ik moet me geen zorgen maken, geduld is een schone deugd he
      Last edited by Franciskine; 29 april 2005, 21:05.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Cornevaniperen.....?

        Heb ook juist geteld 14 dagen gewacht op mijn 50 mm 1;8
        bij corné - ook geen bericht gehad
        normaal denk ik dus
        grtz
        D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
        Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
        en ewa flitsspeelgoed

        Comment


        • #5
          Re: Cornevaniperen.....?

          perfect normaal hoor.

          corné is is voor 10000000000% te vertrouwen.

          alleen duurt het soms wat langer...

          denk niet dat hij echt stock heeft... dus... ff wachten.

          ik heb al 4 lenzen en flits bij hem besteld en de laatste 2 aankopen duurde het +- 9 dagen. van bestelling tot levering. het langst dat ik heb moeten wachten is 21 dagen op mijn sigma lens.

          bij corné moet je mss wat langer wachten maar de service is dan ook wel TOP hoor.

          Comment


          • #6
            Re: Cornevaniperen.....?

            Niet panikeren. Dat kan enkele dagen duren. Als je ongerust bent, kan je zeker eens mailen met de vraag of alles goed verloopt.

            seppuku.

            P.S. Gezien dit niet specifiek over de lens gaat, maar over een levering, plaats ik dit even in Algemeen.

            Comment


            • #7
              Re: Cornevaniperen.....?

              seppuku,

              Geen probleem, twijfelde eigenlijk zelf ook waar ik hem moest plaatsen, bij deze...bedankt voor de rectificatie
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Cornevaniperen.....?

                Je moet wel eens goed de voorwaarden lezen alvorens hemel en brand te schreeuwen.
                1) Corne heeft niet alles op stock, ook hij moet bestellen en vaak houdt dat ook enkele dagen wachttijd in.
                2) Ook al betaal je de dag van bestelling, dan nog, wacht hij volgens de wet die het hem verplicht, tot 7 werkdagen alvorens definitieve verkoop over te gaan. Dit staat ook duidelijk bij zijn bestellings, aankoopsvoorwaarden. je krijgt 7 dagen de tijd om eventueel je bestelling te annuleren.
                Hij is dit volgens de wet, trouwens velen, verplicht en hij komt het verdikke nog na ook. DUs helemaal geen kiese werking.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: Cornevaniperen.....?

                  het zal wel in orde komen heel zeker weten ,heb er zelf al 2 lenzen gekocht en steeds tip top in orde .Maar hij heeft niet veel in huis is ook geen winkel.
                  Mailtje zal veel oplossen.
                  Groetjes
                  http://www.vehe.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cornevaniperen.....?

                    corné heeft altijd netjes op mijn vragen rond mijn bestelling geantwoord.
                    En zelfs meer:

                    een kleine maand geleden hetvolgende besteld:
                    sigma 105mm dg ex macro
                    512MB CF'ke extreme II
                    Crumpler draagtas

                    Corné was zo vriendelijk mij reeds de sigma en CF'ke toe te sturen, met de vriendelijke mededeling dat het zonder de crumpler was. Zo kan ik toch al macro's beginnen maken eh!

                    Een dikke week na ontvangst nog eens gemaild voor na te vragen ivm de crumpler. Blijkbaar was deze uit stok bij de fabrikant. Een dag later een mailtje van hem om de verwachte levertijd bij hem mee te delen.

                    Wat mij betreft prima hoor, zolang ik maar 'iets' weet ben ik al tevreden.
                    (hopelijk toch binnen 3 weken in bezit, want dan vertrek ik voor 2 weken op vakantie!! corné

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cornevaniperen.....?

                      Over Top-Foto.de , van de leveringstermijn kan ik niets zeggen, ik ga tot daar om mijn gerief te halen. Maar bij mijn 300D heb ik de nederlands handleiding op PDF meegekregen en voor mijn A80 indertijd gaf hij een link waar ik de PDF kon vinden.

                      Groeten, Joeri

                      btw niks dan positieve ervaringen met Top-Foto.
                      Na enkele dagen gaf mijn nieuwe 300D de geest, ik heb hem zaterdags in de namiddag naar de winkel gebracht en Ingo heeft er voor gezorgd dat Canon hem zonder vragen omwisselde ipv eerst naar de repair center te sturen. Dinsdag lag het nieuwe toestel al op mij te wachten
                      Last edited by Yuri; 3 mei 2005, 09:21.
                      Canon PowerShot A80 is back alive !!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cornevaniperen.....?

                        Vandaag bij Corné Canon-ringflits gaan afhalen, alles prima en tijdig verlopen... "Aber schade"... de handleiding enkel in het Duits !
                        Heb nu mail gezonden met vraag of er iets in nederlands, engels (desnoods frans) kan worden nagezonden: "ff w88".

                        Of weet iemand of die manuals ergens on-line te vinden zijn ? TNX
                        Canon 40D+20D | EF 17-40 f/4 L usm | EF 100 f/2.8 macro usm | EF 70-200 f/4 L usm |
                        ringlite MR-14EX | speedlite 420EX | Leica 10x42BA | Lowepro Rover Plus AW|

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cornevaniperen.....?

                          Waar woont hij eigenlijk ergens, ik heb er nog niet speciaal naar gezocht, maar misschien heb ik morgen tijd om er eens naar toe te rijden, vandaar mijn vraag.
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cornevaniperen.....?

                            Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                            Waar woont hij eigenlijk ergens, ik heb er nog niet speciaal naar gezocht, maar misschien heb ik morgen tijd om er eens naar toe te rijden, vandaar mijn vraag.
                            Staat op zijn site onder het menupuntje "main" en dan submenu "over ons"...
                            Canon 10D, glass, flashes & extra's
                            Fuji S602Z & extra's
                            www.CooMa.be BD0176BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cornevaniperen.....?

                              Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                              Waar woont hij eigenlijk ergens, ik heb er nog niet speciaal naar gezocht, maar misschien heb ik morgen tijd om er eens naar toe te rijden, vandaar mijn vraag.
                              Let op: Alleen na afspraak (we zijn er namelijk niet altijd...).
                              Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                              Comment

                              Working...
                              X