Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goede service van Nikon.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goede service van Nikon.

    Goede service van Nikon.
    Mijn toestel (D70b aankoop januari bij Topfoto te Düren) verleden vrijdag binnen gedaan bij De Beukelaer omdat hij een focus probleem had.
    Dame aan de Bali vertelde dat momenteel de D70 absolute prioriteit heeft
    Voor de herstellingen.En inderdaad gisteren telefoon dat mijn toestel klaar was.
    Ongelofelijk snel.En dat voor in Duitsland gekocht toestel.
    En zeer vriendelijk en correct bedient. Ik was echt verwonderd.
    Ben tevreden dat ik een Nikon heb.
    Kon ik vroeger van Minolta niet zeggen zulke service.
    Ik weet niet hoe het met de andere merken is kwestie service.
    Maar hier kunnen al de andere merken een voorbeeld aan nemen.
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

  • #2
    Re: goede service van Nikon.

    Het moet toch plezierig zijn zulke positieve dingen te kunnen melden.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: goede service van Nikon.

      Verleden week maandag 2 lenzen binnen gedaan bij De Beukelaer, nu maandag gebeld hoe het ermee was. Ze hadden ze de dag erna al verstuurd, je raad het al , lenzen verdwenen tijdens transport. Vandaag 2 nieuwe lenzen gaan ophalen bij mijn fotohandelaar, juist de herstelkosten moeten betalen dat is pas servies
      .....Dyslexie.......

      Comment


      • #4
        Re: goede service van Nikon.

        Vorige week mijn censor (D70) laten kuisen...Kwartuur binnen geweest en tevreden naar huis...alles terug netjes. Proficiat voor de service!
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

        Comment


        • #5
          Re: goede service van Nikon.

          ben er gisteren ook nog gepasseerd om de CCD te laten reinigen tussen 2 afspraken aan de boomse steenweg in

          euh, Minolta, is dat ook niet van bij De Beukelaere?

          Comment


          • #6
            Re: goede service van Nikon.

            Nee, Minolta zit in Kontich, langs de Prins Boudewijnlaan, terwijl De Beuckelaer in Aartselaar zit.

            Service van Minolta trekt op niks. Eind augustus diascanner binnengedaan, pas op 20 oktober teruggekregen: probleem niet opgelost. Begin november terug binnengedaan, op 30 december teruggekregen: probleem nog altijd niet opgelost. (probleem = kan geen filmstroken scannen, wel losse ingeraamde dia's). Al die tijd heb ik dus mijn scanner moeten missen en kon ik dus ook geen ingeraamde dia's inscannen.
            Verleden week heb ik zelf het probleem gevonden: heb eens getest met een filmstrooklader van de Minolta Dual IV van een collega van de fotoclub (ik heb zelf een Dual III). Werkt prima! Moet volgende week nog maar eens naar de winkel om te gaan reclameren bij Minolta. Prutsers!

            En dan gaven ze een telefoonnr. + contactpersoon door zodat ik zelf kon bellen, blijkt dat iemand van de verkoop te zijn, en ni van de service. Goe bezig!

            Met andere servicelabs (voor mijn Nikon analoge camera en Canon digitale compact) heb ik nog niet te maken gehad (gelukkig maar, zou ik zeggen).
            "A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others." (Ayn Rand)

            Comment


            • #7
              Re: goede service van Nikon.

              twee vraagjes

              heeft er iemand iets moeten betalen, voor hetzij de herstelling met de focus, hetzij de sensorcleaning?
              een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

              Comment


              • #8
                Re: goede service van Nikon.

                Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                twee vraagjes

                heeft er iemand iets moeten betalen, voor hetzij de herstelling met de focus, hetzij de sensorcleaning?
                Als het waarborg is moet u niet betalen, censor is altijd gratis.
                .....Dyslexie.......

                Comment


                • #9
                  Re: goede service van Nikon.

                  Als de sensor altijd gratis is, dan moeten we niet allerlei trucs proberen, maar gewoon even bij De Beuckelaer langs gaan!

                  Altijd goed om weten, en niet zelf te prutsen.
                  een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                  Comment


                  • #10
                    Re: goede service van Nikon.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                    Als de sensor altijd gratis is, dan moeten we niet allerlei trucs proberen, maar gewoon even bij De Beuckelaer langs gaan!

                    Altijd goed om weten, en niet zelf te prutsen.
                    als ge ne Nikon hebt is dat de beste oplossing als je regelmatig langs daar passeert

                    Comment


                    • #11
                      Re: goede service van Nikon.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Visio
                      als ge ne Nikon hebt is dat de beste oplossing als je regelmatig langs daar passeert
                      dus ccd reinigen is ALTIJD gratis ook al is het buiten garantie?

                      Comment


                      • #12
                        Re: goede service van Nikon.

                        Oorspronkelijk geplaatst door immage
                        dus ccd reinigen is ALTIJD gratis ook al is het buiten garantie?
                        Yep
                        .....Dyslexie.......

                        Comment


                        • #13
                          Re: goede service van Nikon.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Geen Camera
                          Yep
                          NICE!!!!

                          denk da enkel Nikon da doet he

                          Comment


                          • #14
                            Re: goede service van Nikon.

                            leuk om weten, dan ga ik in de buurt van aartselaar gaan wonen denk ik. is een beslissende factor dan

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • #15
                              Re: goede service van Nikon.

                              Al iemand bij De Beuckelaer geweest met een toestel dat in Amerika gekocht is ?

                              Comment

                              Working...
                              X