Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Binnenlandse E-fotowinkels gevraagd.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Binnenlandse E-fotowinkels gevraagd.

    Ik ben op zoek naar een foto-artikel dat bij Duitse en Nederlandse E-fotowinkels ongeveer 25 Euro kost. Tot mijn onaangenaame verassing dien ik minstens eveneel op te hoesten om het artikel naar mij te laten versturen.
    Dit is belachelijk.
    Hoe kan ik iets bestellen bij een (binnenlandse) internetverkoper zonder deze kosten te moeten betalen? Bestaat er een goede Vlaamse of Belgische fotozaak op internet ?
    Of ga ik beter bij mijn fotozaak omdat het prijsverschil de moeite niet loont en/of dat dit verschil volledig wordt tenietgedaan door de verzendingskosten ?

  • #2
    Re: Binnenlandse E-fotowinkels gevraagd.

    Oorspronkelijk geplaatst door Theo Flitser
    Ik ben op zoek naar een foto-artikel dat bij Duitse en Nederlandse E-fotowinkels ongeveer 25 Euro kost. Tot mijn onaangenaame verassing dien ik minstens eveneel op te hoesten om het artikel naar mij te laten versturen.
    Dit is belachelijk.
    Hoe kan ik iets bestellen bij een (binnenlandse) internetverkoper zonder deze kosten te moeten betalen? Bestaat er een goede Vlaamse of Belgische fotozaak op internet ?
    Of ga ik beter bij mijn fotozaak omdat het prijsverschil de moeite niet loont en/of dat dit verschil volledig wordt tenietgedaan door de verzendingskosten ?
    Misschien even zeggen wat dat artikel is, dan kunnen we wat beter helpen...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Binnenlandse E-fotowinkels gevraagd.

      Een afstandsbiedingszendertje voor een Nikon D70...



      Misschien even zeggen wat dat artikel is, dan kunnen we wat beter helpenn afstandsbedieningzendertje voor een NIkon D70...

      Comment


      • #4
        Re: Binnenlandse E-fotowinkels gevraagd.

        sdcard.be
        ik weet niet of ze het hebben, maja...
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: Binnenlandse E-fotowinkels gevraagd.

          Oorspronkelijk geplaatst door Theo Flitser
          Een afstandsbiedingszendertje voor een Nikon D70...



          Misschien even zeggen wat dat artikel is, dan kunnen we wat beter helpenn afstandsbedieningzendertje voor een NIkon D70...
          Als je dit bij de gewone fotozaak besteld kan je dit ook vrij snel hebben voor zo een 20euro. OF je kan de afstandsbediening die nu bij den jupiler zit ook gebruiken

          Comment


          • #6
            Re: Binnenlandse E-fotowinkels gevraagd.

            ja, doe even een search in dit forum, en je bent gesteld voor geen 1 EURO

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #7
              Re: Binnenlandse E-fotowinkels gevraagd.

              Oorspronkelijk geplaatst door Theo Flitser
              Een afstandsbiedingszendertje voor een Nikon D70...
              Bij iedere serieuze Belgische fotohandelaar te bekomen voor € 20,00

              Een tip: vermeldt in je profiel je woonplaats, dan kan men adequater reageren met adressen!

              Gr,

              sailor
              Lid: BD 0249BE
              D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

              Comment

              Working...
              X