Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het gezicht achter de BD'er

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • het gezicht achter de BD'er

    ik kom nu een 9 tal maanden op bd. heb er hier al veel leren kennen en heb hier ook veel geleerd.

    maar het is mss plezant om eens een gezicht te kunnen plakken op die nick name.

    vandaar mijn voorstelleke pak eens nen foto van uzelf en post hem hier eens.

  • #2
    Re: het gezicht achter de BD'er

    Immage, zulke topics zijn er al hoor!
    Kom eens mee naar een SD en je kent in één dag een heleboel gezichten achter de nick.
    In de albums van de SD's worden ook al eens BD-ers ontmaskerd
    En als je bij een wandeling iemand met een fototoestel tegenkomt, dan vraag je toch gewoon of ze BD kennen ...
    en zo ontdekte ik ook het gezicht van Immage

    Comment


    • #3
      Re: het gezicht achter de BD'er

      wat ik wel leuk zou vinden is als er een mogelijkheid bestond om een fototje aan je user profile toe te voegen, of toch minimum de vermelding vrouwelijk of mannelijk
      sommige nicknames kunnen hieromtrent wel eens om verwarring zorgen, en ik vind het wel toffer en persoonlijker om te weten tegen wie je praat/schrijft
      @ immage, mijn gezicht bij mijn naam plakken zal wel geen probleem zijn zeker ?
      dat klein, mollig ,roodharig gespuis dat op veel fototjes staat in mijn gallery (tja mijne Swa maakt ook graag fototjes hé )
      groetjes, Nina
      trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
      Member of the Han Fan Clan
      http://ninasgallery.fotopic.net
      http://ninas--tutorials.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: het gezicht achter de BD'er

        Er is daar in "chitchat" ooit een zeer uitgebreid topic over geweest, maar ik kan het nu eventjes niet terugvinden. Misschien dat anderen dat wel terugvinden.

        Groetjes,
        Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: het gezicht achter de BD'er

          Oorspronkelijk geplaatst door lut
          Immage, zulke topics zijn er al hoor!
          Kom eens mee naar een SD en je kent in één dag een heleboel gezichten achter de nick.
          In de albums van de SD's worden ook al eens BD-ers ontmaskerd
          En als je bij een wandeling iemand met een fototoestel tegenkomt, dan vraag je toch gewoon of ze BD kennen ...
          en zo ontdekte ik ook het gezicht van Immage
          ja idd zo een sd moet ik eens mee beginnen te doen.

          heb eens gezocht maar vind geen treads waar jullie opstaan. ook zullen er ondertussen al wel nieuwe leden zijn die daar dan nog niet opstaan.

          de fotos van de sd's heb ik ook al bekenen maar daar staan dan meestal gezichten op zonder de nick name.

          Comment


          • #6
            Re: het gezicht achter de BD'er

            Immage, in mijn album van SD Dendermonde, krijg je er al enkel kado.
            Ik zoek nog wat verder om die link naar de eerder opgestarte topic te vinden. Als deze terug naar boven komt, dan kunnen de nieuwelingen voor de aanvulling zorgen.

            Comment


            • #7
              Re: het gezicht achter de BD'er

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
              Er is daar in "chitchat" ooit een zeer uitgebreid topic over geweest, maar ik kan het nu eventjes niet terugvinden. Misschien dat anderen dat wel terugvinden.

              Groetjes,
              Kariboe
              klopt het is ook een van de meest gelezen topics ooit geweest, bestaat nu nog ergens in de archieven en komt met de regelmaat terug boven water.

              De topic zelf ontgaat me, heb ook nu geen tijd op te zoeken....

              Comment


              • #8
                Re: het gezicht achter de BD'er

                Zoek eens op 'foto', misschien vind je de topic dan wel terug
                http://katrijn.fotopic.net
                Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

                Comment


                • #9
                  Re: het gezicht achter de BD'er

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kat
                  Zoek eens op 'foto', misschien vind je de topic dan wel terug
                  ja na 5 jaar lezen zal ik het wel gevonden hebben denk ik

                  Comment


                  • #10
                    Re: het gezicht achter de BD'er

                    Gevonden !!!

                    Ik weet niet of dit een goed idee is, maar we wagen het erop :D. Een thread waarin iedereen (die dat wenst) een foto van zichzelf post, zo zien we eens tegen wie we ganse dagen zitten te "spreken". Ik stel dan ook voor om in deze thread een foto van uzelf te posten, en Jaja kan (?) die dan misschien overnemen om


                    Is bij mijn weten het grootste topic ooit op BD. 608 replys ! Niet slecht...
                    Er zullen al wel heel veel foto's verdwenen zijn... Misschien leuk om een opnieuw op te starten...

                    Greetz, Kariboe

                    De mijne moet daar ook nog ergens bij staan...
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #11
                      Re: het gezicht achter de BD'er

                      Ook gevonden!
                      vanaf p.13 #306 vind ik de eerste foto van actieve BD-ers: nl. Coby en Noname

                      Comment


                      • #12
                        Re: het gezicht achter de BD'er

                        Oorspronkelijk geplaatst door lut
                        Ook gevonden!
                        vanaf p.13 #306 vind ik de eerste foto van actieve BD-ers: nl. Coby en Noname
                        En jij Lut op pag 20 - nr. 583.

                        Jammer, d'er zijn al verschrikkelijk veel fotootjes weg. En Jezus, als ik al die namen zie... ik voel me nu echt een "oud-lid"
                        Velen zijn hier inderdaad al "de revue" gepasseerd...

                        Is misschien echt wel leuk om dit topic "opnieuw" op te starten...

                        Greetz, Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                        Comment


                        • #13
                          Re: het gezicht achter de BD'er

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                          En jij Lut op pag 20 - nr. 583.

                          Jammer, d'er zijn al verschrikkelijk veel fotootjes weg. En Jezus, als ik al die namen zie... ik voel me nu echt een "oud-lid"
                          Velen zijn hier inderdaad al "de revue" gepasseerd...

                          Is misschien echt wel leuk om dit topic "opnieuw" op te starten...

                          Greetz, Kariboe
                          Zal het ff doen sé...

                          EDIT; oeps, LUT heeft het al gedaan
                          Last edited by teddy-bear; 31 maart 2005, 12:04.

                          Comment


                          • #14
                            Re: het gezicht achter de BD'er

                            Ik wist het ! Mijn foto staat daar ook nog gelinkt...
                            De varkenskop van Kariboe : pag 15, nr. 583.
                            Als dit topic nieuw wordt opgestart, zet ik deze er zeker terug... Is daar toen speciaal voor gemaakt. Nog veel plezier aan gehad...

                            "Velen zijn al gekomen op BD, velen zijn ook alweer heengegaan", snikte hij en hij pinkte weemoedig een traan uit zijn rechteroog...

                            Greetz, Kariboe
                            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                            Comment


                            • #15
                              Re: het gezicht achter de BD'er

                              Allee, ik zal ne keer zien of ik daar ok ergens in rondhang. Normaal zijn er niet veel fotokes van mij genomen en gepost. Op 3 jaar SDkes slechts één keer met uitzondering van SD-Dendermonde waar ik en nog enkelen (Skitch, Celle, Dolly, Gerda, ...) geportreteerd ben voor jaren ver. Tzjuu, ik ga nog veel SDkes moeten meelopen.
                              Probleem bij vele van die foto's is dat die gepost werden op fotosite-free plaatsen en die helaas zijn heengegaan. In drie jaar tijd toch al 4 verschillende sites versleten. Deze sites gingen vaak heen zonder enig woord van verwittigen...
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment

                              Working...
                              X