Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

    Beste Crew,
    Ik vindt dat er in het forum een plekje ontbreekt waar de forumbezoekers kontakt kunnen maken met de mods en volledige crew om hun opmerkingen en verlangens te uiten. Kijk eventjes naar de opmerkingen die ik had in Fotodiscussie: ze ontsieren het want ze zijn volledig off-topic. In BD-mededelingen kan ik niet in en voor Chit-Chat is het te belangrijk. Blijft Algemeen maar moet dan wel i.v.m. digitale fotografie zijn en dit zal niet altijd het geval zijn.
    We kunnen natuurlijk altijd via directe berichten gaan, maar belangrijke opmerkingen en/of voorstellen worden dan aan alle bezoekers onthouden gezien ieder spoor in het forum ontbreekt. Met een niew plekje hebben we een oplossing die tevens kan dienen als historiek en evolutie van het forum.
    Mag ik jullie vragen dit in overweging te nemen?
    Mede-bezoekers van dit forum wat denken jullie hiervan?
    Ik stel voor dat plekje "Achter de Schermen " te noemen of " Reception Desk" of "Wij allen samen" of "Funderingen" of "Feed-back" of.....

    Dank voor jullie aandacht
    Henri
    Last edited by kodachrome; 26 januari 2005, 02:28.
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

    Ik vind het geen slecht gedacht zo vermijd men ook dat verschillende mensen dezelfde vragen stellen.
    Groetjes
    http://www.vehe.be

    Comment


    • #3
      Re: Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

      of zodatje eerder kan zien welke vraag gevraagd blijft worden
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #4
        Re: Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

        Volgens mij kan dat ook in Algemeen.

        'In dit forum kun je terecht voor alle topics rondom (digitale) fotografie, maar die niet direct in de overige forums passen. Onderwerpen kunnen variëren van fototechnieken tot opleidingen, boeken, tijdschriften, cursussen etc, maar ook vragen of opmerkingen over BD of de forums zelf.'

        Comment


        • #5
          Re: Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

          Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
          Ik stel voor dat plekje "Achter de Schermen " te noemen of " Reception Desk" of "Wij allen samen" of "Funderingen" of "Feed-back" of.....

          Dank voor jullie aandacht
          Henri
          Ik denk net als j@n dat het nu gerust in Algemeen kan gebeuren, maar als er eventueel een aparte rubriek zou komen, waarom dan niet gewoon "BD website en forum", een categorie waar men terecht kan met alle vragen en opmerkingen omtrent de BD-website zelf (vragen ivm de POTD's bvb, aankondigingen van updates, ...) en het BD-forum (items over de forumindelingen, problemen met of vragen over de forumsoftware, vragen omtrent het al of niet toevoegen van EXIF's, ...).
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

            Oorspronkelijk geplaatst door filipo
            Ik denk net als j@n dat het nu gerust in Algemeen kan gebeuren, maar als er eventueel een aparte rubriek zou komen, waarom dan niet gewoon "BD website en forum", een categorie waar men terecht kan met alle vragen en opmerkingen omtrent de BD-website zelf (vragen ivm de POTD's bvb, aankondigingen van updates, ...) en het BD-forum (items over de forumindelingen, problemen met of vragen over de forumsoftware, vragen omtrent het al of niet toevoegen van EXIF's, ...).
            Juist!!!!
            Maar waar blijft antwoord van BD-crew. Kat uit de boom kijken???

            Henri

            edit: het ontbreken van enige reactie van mod of admin wijst op lacune in wederzijds kontakt en bewijst de noodzaak van mijn stelling.
            een aparte rubriek of belletje om info te bekomen.
            We zouden de rubriek mss "Forumbel" kunnen noemen

            Henri
            Last edited by kodachrome; 26 januari 2005, 17:51.
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
              Juist!!!!
              Maar waar blijft antwoord van BD-crew. Kat uit de boom kijken???

              Henri

              edit: het ontbreken van enige reactie van mod of admin wijst op lacune in wederzijds kontakt en bewijst de noodzaak van mijn stelling.
              een aparte rubriek of belletje om info te bekomen.
              We zouden de rubriek mss "Forumbel" kunnen noemen

              Henri
              Admins en crew hebben naast dit forum ook een leven, wanhoop dus niet als er binnen de 24h geen reply komt ... daarenboven worden dergelijke vragen eerst door een aantal mensen bekeken/besproken vooraleer er een 'officiële' reactie komt. Probeer u eens in de schoenen te stellen van ...

              groeten,
              Sven
              --
              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

              Comment


              • #8
                Re: Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

                Het Algemeen forum is de voorziene plaats om voorstellen of vragen rond de forums te stellen. Bovendien kan je steeds via PM of e-mail een voorstel indien. Een apart forum hoeft daar niet per sé voor te bestaan.

                Alle voorstellen van forumleden worden in overweging genomen, echter verwacht niet van ons een JA of NEE antwoord en zeker niet op korte termijn. Zoals Sven reeds aanhaalde hebben we allemaal nog een job en een leven naast BD. Dringende zaken hebben natuurlijk voorrang en de voostellen worden in de groep moderatoren en crew besproken, dat heeft zijn tijd nodig.

                Veel van de recente wijzigingen in het forum zijn er ook op vraag van verschillende forumleden gekomen. Ik meen me trouwens te herinneren dat je zelf eens de opmerking gemaakt hebt dat de betere foto's een extra plaatsje verdienen, Henri (kodachrome). Zou de oprichting van de nieuwe Hall of Fame misschien tegemoet komen aan jouw wens?
                Jammer genoeg is het onmogelijk om op álle voorstellen of wensen in te gaan. Wat de éne een fantastisch voorstel vindt, is voor een ander forumlid soms onaanvaardbaar.


                Willy
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Re: Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

                  @ Sven and Hombre,
                  Reactie van de Top op 2 niveaus: da's pas service; en wat een eer!!!
                  Bedankt voor antwoord en hoop jullie niet te veel lastig te vallen met opmekingen. Toch denk ik dat het de plicht is van ieder Forumbezoeker om, via aan jullie gerichte reacties, goede relaties op te bouwen en mee te werken aan de werking en uitbouw van het Forum.
                  Hall of Fame was inderdaad door mij gevraagd en ik ben er jullie dankbaar voor. En hier heb ik al een eerste vraag: wat gebeurt er met deze fotos: moet de poster die bewaren op zijn originele locatie of gaat het forum een copie opladen naar een algemene locatie? Dit wordt niet vermeld in de doelstelling.

                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

                    Hallo Kodachrome,

                    De nieuwe forumindeling is het beste bewijs dat er wel degelijk (maar weloverwogen) naar de vragen van forumleden geluisterd wordt.
                    Als het mogelijk is proberen we ook zoveel mogelijk met de wensen rekening te houden.
                    Daar gaat wel even tijd overheen omdat er steeds overleg gepleegd wordt.
                    En wat betreft de antwoordtijd ... We doen ons best om zo spoedig mogelijk op vragen te antwoorden.
                    Maar ... we hebben naast BD ook nog een ander leven .
                    Ik ben net thuis en heb je topic voor het eerst gelezen nu.
                    Sven en Hombre hebben het antwoord al perfect geformuleerd ...

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vraag aan Crew (Admin + Mods) i.v.m. Lacune

                      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
                      Hall of Fame was inderdaad door mij gevraagd en ik ben er jullie dankbaar voor. En hier heb ik al een eerste vraag: wat gebeurt er met deze fotos: moet de poster die bewaren op zijn originele locatie of gaat het forum een copie opladen naar een algemene locatie? Dit wordt niet vermeld in de doelstelling.
                      Voor alle duidelijkheid toch even melden dat achter het idee van een soort eregalerij een aantal forumleden stonden, ik wil hier niemand voor het hoofd stoten. Dit idee werd dan door de groep moderatoren/crew uitgewerkt tot wat nu de Hall of Fame is.

                      Eén van de pluspunten van de HoF is dat de fotograaf er zelf niets voor hoeft te doen, geen resizen, niks uploaden. We maken gewoon gebruik van de reeds bestaande link uit Showcase. Nadeel is dat de foto verdwijnt indien de fotograaf zijn webruimte opkuist.
                      Om dit op te vangen zijn we een oplossing aan het uitwerken die nog wat concrete organisatie vereist achter de schermen. Geef ons nog wat tijd om dit verder uit te werken, zodra de zaak rond is horen jullie er beslist van.

                      Willy
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment

                      Working...
                      X